Otvorila sam frižider i u njemu ništa nije bilo slatko što se meni u ovom trenutku jelo.Odlučila sam da odem do jedne poslastičarnice koja se nalazila blizu gradskog parka.Čim sam se obukla rešila sam da i Max malo prošetam.Zakačila sam povodac za njegovu ogrlicu .Izašli smo i uputili se u poslastičarnicu.Nakon desetak minuta hodanja stigli smo do poslastičarnice.Ušla sam i kupila pet čokoladnih mafina moji omiljeni.Nakon što sam kupila krenuli smo u park malo da prošetamo.Pustila sam Maxa da trči,a ja sam sela na jednu klupicu u blizini.Razmišljala sam šta se sve desilo u toku dana.Nisam mogla da verujem da me je Lea lagala.Ona mi je najbolja drugarica.Osetila sam da mi se oči pune suzama,brzo sam ih obrisala.Ustala sam i dozvala Maxa,on je odmah došao do mene.Zakačila sam povodac za ogrlicu i krenuli smo polako kući.
Čim smo stigli zaključala sam vrata od kuće i pustila Maxa sa povodca.Ostavila sam mafine u kuhinju i uputila sam se u sobu.Kad sam ušla u sobu,skinula sam sve stvari sebe i otišla sam da se istuširam.Uključila sam vodu.Polako je počela da se sliva niz moje telo,nasapunjala sam se i polako isprala sapun.Nakon što sam završila sa tuširanjem navukla sam bade mantil i sišla u kuhinju u tom trenutku zazvonilo je zvono na vratima.
Ja:Ko bi mogao da bude u ovo doba.
Otvorila sam vrata.To je bio Stajls,bio je sav znojav izgleda da je trčao.
Ja:Zdravo Stajls,šta te ovako dovodi kasno kod mene.
Stajls: Scott me dovodi.
Ja:Šta je sad bilo.
Stajls:Malia morate da pričate.Molim te.
Ja:Ja sa njim nema šta da pričam.
Otišla sam do frižidera i izvadila flašicu ladne vode.
Ja: Izvoli,trčao si zar ne.
Stajls:Hvala,da trčao sam od Scottove kuće.Malia molim te neće da priča samnom.
Ja:U redu,popričaću sutra u školi sa njim.
Stajls:Hvala ti za ime Boga.Oboje ste tvrdoglavi.
Ja:Znam.
Nasmejala smo se oboje.
Stajls:Ja bih trebalo da krenem.Vidimo se sutra u školi.
Ja:Vidimo se.
Zatvorila sam vrata.Polako sam se pela uz stepenice i razmišljala o Scottu.Polako sam ušla u sobu presvukla sam se u pidžamu.Navila alarm za sutra i legla da spavam.Budime alarm polako ustajem odlazim do kupatila.Obavljam higijenu i oblačimi se.(Ovo sa slike).Sišla sam u kuhinju da doručkuje.U tom trenutku zazvonio mi je telefon.
Ja: Halo.
Mama:Halo,ja sam dušo.
Ja:E mama šta radiš.
Mama: Ništa,polako se spremam za neki sastanak.Ti?
Ja:Polako se spremam za školu.
Mama:U redu, htela sam ti reći da neću doći do sutra uveče pošto se posao odužio.
Ja:Ma u redu je nema problema mama.
Mama:Ok,ako ti bude nešto trebalo javi mi.
Ja:Okej,vidimo se sutra uveče.
Mama: Vidimo se.Ljubim te.
Ja:I ja tebe.
Čim sam završila poziv doručkovala sam dala Maxu da jede i krenula sam u školu.
U školi
Prvi čas mi je geografija,imala sam zajedno sa Stajlsom.Otišla sam do odmarića da uzmem knjige.Čim sam uzela polako sam se uputila u kabinet.Sela sam na svoje mesto a pored mene seo je Stajls.
Stajls:Ee,hoćeš li da popričate ti i Scott danas.
Ja: Da,neka bude ispred škole nakon škole.
Stajls:A hoćeš li da Leom.
Ja: Stajls,ne volim kad me neko laže i sam znaš to.
Stajls:U redu, shvatio sam.
Samo sam nastavila da pratim nastavu.
Čim se zavšio čas polako sam sa Stajlsom izašla iz učionice.
Na kraju hodnika ugledala sam Scotta.Nasmejao se i ja sam mu uzvratila osmehom.Ali moj osmeh je nestao kada mu je u zagrljalj uletela Sara.Osetila sam kako mi se oči pune suzama.Otrčala sam do wc da me niko nebi video kako plačem.
Stajls:Malia!
Nisam se obazirala, nisam mogla da podnesem ovoliku bol.Čim sam ušla u wc,ušla sam u jednu kabinu i zaključala se.Počela sam da plačem.Ne mogu da verujem,koliko me je ovo bolelo čak i najmanji zagrljalj.Neko je pokucao na vrata od kabine.
Elena: Ja sam Elena.Malia molim te otvori.
Polako sam otvorila vrata kabine.Čim sam otvorila vrata,odmah sam joj potrčala u zagrljalj.
Ja:Ne mogu da podnesem ovoliku bol,razumeš li.
Elena:Razumem te,znam kako se osećaš.Ššššš smiri se.
Ja: Elena odakle Scott poznaje Saru.
Elena:Paa...Ona je bila Scottova bivša devojka,išla je sa nama u staru školu.
Čim sam čula ovo još više sam počela da plačem.Čim sam se smirila otišla sam do nastavnika.Rekla sam mu da mi nije dobro.Nastavnik me je bez problema pustio kući.Uzela sam knjige spakovala sam ih u ranac i uputila se kući.Čim sam izašla iz školskog dvorišta,neko me je uhvatio sa leđa i stavio neku maramici na usta.
Stefan:Budi mirna.
Od jednom stvorilo mi se crno pred očima.
____________________________________
Ćao ljudi, danas ću izbaciti dva dela pošto juče nije bilo dela.Vidimo se✋💙✨
أنت تقرأ
Ujed
مستذئبJa sam Malia imam 17.godina moj zivot je jako koplikovan.Necu ni zamisliti da ce mi jedan najmanji korak promeniti zivot iz korena.