5.poglavlje

215 9 0
                                    

Cim sam usla u kucu na mene je skocio Max.
Ja:Pa gde je moja mala bubica.
Nakon sto Sam se poigrala sa Maxom,krenula sam u sobu a tako I Max zamnom.Uzela sam stvari I krenula sam u kupatilo da se istusiram.Skinula Sam sve stvari sa sebe i usla sam u tus kabinu.Ukljucila Sam toplu vodu koja se slivala niz moje telo.Uzela sam kupku sa mirisom breskve moj omiljeni miris.Cim Sam zavrsila sa tusiranjem,navila sam  alarm za ujutru,presvukla sam se u pidzamu I legla u krevetu.Naravno Max je odmah skocio na krevet I lego.Samo sam se nasmejala i utonula u duboki san.
Budime alarm.06:00 ujutru,ustajem  odlazim u kupatilo obavljam licnu higijenu.Cim sam zavrsila,odlazim u kuhinju vidim na stolu papiric ostavljen na kuhinskom stolu.
,,Malia ostavila sam ti pare na frizideru,za ova dva dana.Budi dobra ljubite mama."
Nasmejala Sam se I krenula sam traziti sta cu doruckovati.Uzela sam cokoladne pahuljice.Dala Sam I Maxu da jede tako smo zajedno doruckovali u tisini.Nakon dorucka Sam oprala ciniju I krenula u sobu da se obucem.(Obukla sam ovo.)

Obukla Sam se I spakovala knjige,polako sam sisla niz stepenice

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Obukla Sam se I spakovala knjige,polako sam sisla niz stepenice.Uzela sam pare I kljuceve sa frizidera,izasla sam I zakljucala vrata krenula u skoli.
U skoli
Otisla sam do odmarica da bih uzela knjige.Cim sam uzela knjige zaputila sam se na cas.Usla sam u ucionicu.Cim sam usla zapazila sam Kiru kako mi mase.Sela sam pored nje.
Kira:Kako si sta ima novo.
Ja:Nista posebno kod tebe.
Kira:Pa veceras pravimo zurku pa ako bi htela da ti I Lea dodjete.
Ja:Ja sigurno dolazim,a za Leu vec ne znam to moras nju da pitas.
Kira:Super jedva cekam posla cu ti adresu  na kojoj pravimo zurku.
Ja:Ok.
Zvonilo je za kraj casa.Izasla sam iz kabineta i krenula Sam prema odmaricu da uzmem opremu za fizicko.Otvorila sam iz odmarica je ispao papiric.Otvorila I pocela sam da citam.
,,Bilo bi ti bolje da se klonis onog novog klinca ili ces ti I on kajati.Zato ti je bolje da  ga se klonis.Tvoj jedini.".Iznervirano sam zguzvala I bacila papir u kantu koja je bila u hodniku.Iznervirano sam zatvorila vrata odmarica I uputila se u slacionicu.

____________________________________Cao ljudi✋,nadam se da ce vam se svideti deo a mi se vidimo u sledecem.Cao✋💙💫🐺

Ujedحيث تعيش القصص. اكتشف الآن