24.poglavlje

113 5 3
                                    

Jurila sam kroz šumu,taman kad sam krenula da skočim neko me je povuko i obalio na zemlju.Obalio me je Scott.Krenula sam na njega,ali me je Derek zaustavio.
Derek:Malia,obuzdaj se!
Tada sam stala i bila sam svesna šta se dešava.Ispred mene je bila devojka plave kose.Scott i ona su pričali i smejali se.To me je razljutilo okrenula sam se i krenula nazad.Pre nego sam ušla u kuću Derek mi je isprao krzno.Ušla sam u kuću i popela se u sobu.Čim sam ušla pretvorila sam se nazad u čoveka otišla sam ispod tuša da se okupam.Osušila sam kosu i obukla se.👇🏻

Polako sam sišla niz stepenice i ušla u dnevni boravak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Polako sam sišla niz stepenice i ušla u dnevni boravak.Momci su sedeli sa onom devojkom i smejali se dok su devojke sedele za šankom i pričale sa Derekom.
Ja:Ko je nova devojka?
Anna:Dzekova rođaka.Čim dođe momci uopšte ne obraćaju pažnju na nas.
Derek:U redu je devojke biće tu samo mesec dana.Malia ajde da te upoznam sa devojkom i idemo da uzmemo stvari vratićeš se ovde da živiš.
Ja:Ok,a jel ona vukodlak ili ne.
Kira:Jeste,beta.
Samo sam prevrnula očima i krenula sa Derekom da se upoznam sa devojkom.
Derek:Anja ovo je Malia.
Anja:Anja drago mi je.
Malia:I meni je.
Malo sam je odmerila izgledala je kao barbika,nije ni čudo što momci obraćaju pažnju na nju.

Malo sam je odmerila izgledala je kao barbika,nije ni čudo što momci obraćaju pažnju na nju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anja👆🏻
Derek:Izvinite ali mi sad idemo.
Scott:Gde ćete.
Derek:Po Maliine stvari.
Scott:Hoćete da idem sa vama.
Ja:Nema potrebe ostani pravi društvo našoj gošći.
Nisam se pozdravila samo sam izašla iz kuće i ušla u Derekov auto.Posle pet minuta ušao je  i Derek.Smejao se.
Ja:Šta je smešno.
Derek:Ti koliko si se razbesnela.
Ja:Nisam.
Derek:Jesi.
Štipnuo me je po obrazu.
Ja:Dobro jesam.Joj.Dobro dosta o meni.Htela sam da te pitam nešto.
Derek:Reci.
Ja:Imaš li devojku.Mislim pitam zato tako lep i mlad a nemaš devojku.Mislim nisi valjda gej.Nisi zar ne.
Počeo je da se smeje na sav glas.
Derek:Nisam ne boj se.Ima jedna devojka,ali...
Ja:Ali...
Derek:Nzm da li joj se sviđam.
Ja: Sviđaš joj se sigurno,jel ona vukodlak.
Derek:Jeste odrastao sam zajedno sa njom.
Ja:Kako se zove.
Derek:Saznaćeš uskoro.
Ja:U redu.
Celim putem smo se smejali i pričali.Čim smo stigli uzela sam stvari i spakovala.Zaključala sam kuću i pogledala je još jednom.Osetila sam da su mi oči promenile boju.Osetila sam umor i iscrpljenost.Pridržala sam se za stepenice da ne padnem.
Derek:Malia jesi li u redu.
Prišao mi je i pridržao me.
Ja:Ma okej sam samo sam umorna i spavami se.
Derek:Ajde sad ćemo kući pa ćeš leći.
Stavili smo stvari u gepek i ušli u kola i uputili se prema kući.
Čim smo stigli uzeli smo stvari i odnelihu sobu.
Derek:Malia siđi u dnevni da ti skuvam  čaj da te opisti pa da legneš da spavaš sutra imamo trenig.
Ja:Ok,silazim za minut samo da se umijem.
Derek:Ok.
Čim je izašao otišla sam u kupatilo i umila se.Obrisala sam se peškirom i sišla u dnevni.Momci su i dalje sedeli sa Anjom i gledali neku TV emisiju,dok su devojke pričale o nečemu.Sela sam za šank,jedva sam sedela od umora.Derek je stavio čaj od nane ispred mene.Polako sam ga ispijala.Stavila sam glavu na sto da malo odmorim.Scott je došao da pije vode.
Scott:Malia idi lezi pašćeš sa stolice.
Ja:Neću ne brini se.
Krenula sam da ustanem ali sam pala.                                                  Scott:Malia!
Ja:Sve je u redu mogu sama.
Derek:Jesi sigurna
Ja:Sto posto.
Ali kad sam tela da kročim opet sam pala.
Scott:Joj,daj mi ruku.
Ja:Ne treba.
Ustala sam i otišla u sobu,čim sam ušla bacila sam se na krevet i zaspala sam.Budime drmsanje po ramenu.
Scott:Ajde Malia ustani.
Ja:Pustime još malo.
Scott:Ajdeee.
Počeo je da me ljubi po vratu.
Ja:Dobro evo idem.
Scott:Ajde obuci se za teretanu.
Ja:Dobro.
Rekla sam ošamućeno.Čim je izašo otišla sam u kupatilo i obavila higijenu.Nakon toga sam otišla i otvorila orman da vidim šta ću da obučem.(Obukla sam ovo)👇🏻

(Obukla sam ovo)👇🏻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I sišla u dnevnu.Svi su bili sportski obučeni.
Derek:Jeste li svi spremni.
Svi:Da!
Anja:Mogu i ja sa vama.
Derek:Naravno.
Samo sam prevrnula očima.
Svi smo išli različitim kolima,ja sam išla sa Derekom,Stajlsom i Elenom.Išli smo u teretanu koja se nalazila u šumi ona je bila samo za vukodlake iz ovog grada.Posle trideset minuta vožnje stigli smo.Otišli smo u svlačionicu da preobučemo patke.Čim smo ušli u salu bilo je mnogo lepih momak.Ja sam otišla na traku za trčanje sa Derekom.Trčali smo nekoliko nakon toga sam stala da popijem malo vode.Čim sam pogledala u stranu videla sam kako Scott pomaže Anji da radi vežbe.Osetila sam toplinu i mržnju,ali me je neko uhvatio za podlakticu.
Derek:Malia smiri se nisu vredni toga.
Samo sam istrgla ruku i krenula prema ringu za boks.Skinula sam duks i ostala u topu.Uzela sam rukavice i krenula sam da udaram u  vreću.
______________________________________
Ćao ljudi evo ga novi deo.Komentarišite💙

UjedWhere stories live. Discover now