11.poglavlje

183 7 2
                                    

Počela sam ubrzano da dišem nisam mogla da se kontrolišem.I ponovo sam osetila bol ,ali ovaj put je bio jači samo sam pala na pod i zgrčila se.Svi su dotrčali do mene.
Anna:Šta joj se dešava.
Derek:Izgleda da se transformiše.Malia moraš da se ispraviš.
Ja:Ne mogu.Pusti me!!!
Vrisnula sam iz sveg glasa.
Scott:Malia,moraš da se ispraviš.
U jednom trenutku sam osetila olakšanje,ali ponovo sam osetila bol.Čula sam krckanje kostiju.

Scott pov.
Čulo se krckanje kostiju.Derek je stao naspram nje i otvorio joj usta.Počeli su da joj rastu zubi.
Stajls:Njeni su baš veliki.
Derek:Anna idi po Petra.
Otvorila je vrata i otišla.
Petar je bio Derekov ujak.Peter je omega,ali nekad je bio alfa i ujeo me tako sam ja postao vukodlak.U tom trenutku Malia se otela iz Derekovog i mog stiska.Počela je se pojavljivati neka magla.Dolazila je iz nepoznatog pravca.Osetio se trulež i neprijatan smrad.U tom trenutku se čuo jak vrisak.
Ja:Malia...
Nekoliko minuta ništa se nije čulo krenuo sam prema magli,ali Derekova ruka na mom ramenu me je zaustavila.Tada se magla povukla i videli smo povećeg kojota kako leži na zemlji.Polako je ustao čim nas je video počeo da reži i da pokazuje zube.Tada su se vrata otvorila  i ušli su Petar i Anna.

Tada su se vrata otvorila  i ušli su Petar i Anna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Petar ☝️

Malia je pojurila prema vratima i pobegla.Počeli smo da trčimo za njom.Zaustavila se na hodniku čim je videla prozor koji se nalazio na  kraju hodnika.Potrčala je prema prozoru.Skočila je i izašla kroz prozor.
Derek:Koja budala je ostavila otvoren prozor.
Iskočio sam kroz prozor i krenuo za Maliom kao i Anna zamnom.U jednom trenutku osetio sam da nismo sam.Pridružili su  nam se Elena,Alex,Marko i Liam.Elena je nosila neki rančić na leđima.Video sam da se Malia kreće prema litici.Krenuo sam kraćim putem da je zaustavimo.Skočio sam ispred litice.Malia je stala i ukopala se u mestu.U tom trenutku moje oči su postale žute i očnjaci izašli na videlo.Glasno sam režao na nju.

Glasno sam režao na nju

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oči su joj zasvetlele.Bile su morsko plave boje.Počela se pojavljivati magla.Osetio se trulež i isti onaj smrad.Čim je magla nestala Malia je ležala bespomoćno na zemlji bez svesti.Bila je gola.Elena je odmah dotrčala i umotala  Maliu ćebetom.Polako sam je podigao u naručuje i polako smo krenuli nazad.Čim smo stigli popeo sam se na sprat i uputio se u moju sobu spustio sam  Maliu na krevet i izašla da bi je Elena i Anna obukle.Seo sam na stepenice i razmišljao o svemu što se desilo do sad.Ja sam za sve kriv nisam smeo da Maliu uplićem u ovo stanje.Osetio sam da je neko seo pored mene.Čim sam podigao pogled ugledao sam Annu.
Anna:Hej,kako si.
Ja:Ma dobro,kako je Malia.
Anna:U redu je presfukle smo je u pidžamu.Mirno spava.
Ja:U redu.
Krenuo sam da ustanem ali me je zaustavila.
Anna: Scott moram da ti kažem  nešto.
Ja:Reci slobodno šta je bilo.
Anna:Pa kad si režao tvoje oči na trenutak su postale crvene.
Ja:Jesi sigurna.
Anna:Scott nemoj me praviti ludom.Videla sam i tačka.
Ja:U redu popričaću sa Derekom idem po Dzeka da pregleda Maliu da vidi da li je u redu.
Anna:U redu.
Dzek je bio naš lekar u čoporu.On je sve znao vukodlacima,ali nije bio jedan od nas.Polako ulazim u njegovu sobu.
Ja:Hej Dzek,imaš li vremena na sekund.
Dzek:Imam uđi.
Ja: Treba da pregledaš Maliu.
Dzek:Devojka koja je polu vukodlak a pola kojot.
Ja:Odkud znaš.
Dzek:Derek je malo pre dolazio i reko mi sve.
Ja:Aa...Pa možeš li.
Dzek:Mogu nije problem.
Nasmešio se.
Malia pov.
Budim se,osećam jak pritisak oko desne ruke.Čim sam otvorila oči neki čovek je sedeo na krevetu i merio mi je pritisak.
Ja:Ko si ti?
Xx: Doktor.Doktor Dzek.
Počelo mi je da bude toplo,
krenula sam da skidam ovo za merenje pritiska sa ruke.        Dzek:Šta to radiš?
Ja:Moram da se umojem mnogo mi je vrućina.
Krenula sam u kupatilo koje je bilo u sastavu sobe.Zastala sam na vratima,vrtelo mi se u glavi.Samo sam nastavila prema lavabou.Umila sam se i vratila se u sobu.
Osetila sam nalet bola u nogama.Noge su mi klecnule i ja sam pala na pod.U tom trenutku Scott je ušao u sobu.
Scott:Malia!
Pritrčao je i podigao me u naručuje i smestio u krevet.
Ja:Nemoj me pokrivati vrućina mi je.
Scott:Šta se desilo?
Dzek:Klecnule su joj noge i pala je.Temperatura joj opada.Odoh ja do Dereka.Vidimo se Malia.
Ja:Vidimo se.
Čim je Dzek izašao pogledala sam u Scotta.
Ja:Scott šta se desilo?
Upitam ga.
Scott:Pretvorila si se u kojota.
Ja:Ček kojot,zar nisam trebala u vuka i ta sranja.
Nasmejao se n moju izjavu.
Scott:Da trebala si u ta sranja,ali nešto je pošlo po zlu.Malia da li se sećaš svog oca.
Čim je to rekao automacki  sam se namrgodila.
Ja:Ne.I ne želim da se sećam.Ostavio je moju majku i mene kad sam imala dve godine.
Scott:Ok.Ajde se obuci da jedeš pa da te odvedem kući.
Ja:Ok.
Scott:Ajde.
Prišao mi je i poljubiome je u obraz i izašao je iz sobe.
Nasmejala sam se.Sve što se ovo izdogađala jedino mi se dobro desilo jeste Scott.Ustala sam i obukla sam se.Uzela sam telefon i sišla niz stepenice.Čim sam ušla u kuhinju svi su sedeli za stolom.Kira mi je mahnula da sednem između nje i Scott.Ali mi se neko preprečio put,a to je bio neku lik.
Xx:Ti si sigurno Malia zar ne.
Ja:Da,a ti si?
Xx:Ja sam Peter,Derekov ujak.
Ja:Drago mi je.
Pružila sam ruku i rukovali smo se.
Ja:Izvini,ako mogu da nastavim do mesta.
Petar:Ok, vidimo se.
Bio mi je od nekud poznat.Čim sam sela krenuli smo da jedemo.Scott mi je nudio svašta od jela.
Ja: Scott.Nisam dete u redu.
Scott:Hahahha,znam da nisi.
Čim smo završili sa jelom.Scott i ja smo krenuli prema kući.Izašla sam napolje i čekala ga.Pojavio se na motoru.

Scott:Nisi valjda mislila da će mo ići peške

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Scott:Nisi valjda mislila da će mo ići peške.
Ja:Da,mislila sam malo da istegnem noge.
Scott:Ne lupaj i penji se ionako nisi se oporavila.
Samo sam se nasmejala i sela na motor.
____________________________________Ćao ljudi✋💙,izvini te što me nije bilo dugo potrudiću se  da pišem redovno.Vidimo se u sledećem delu.Ćao✋💙💫🐺

UjedWhere stories live. Discover now