Egy régi álom

505 20 0
                                    

A nevem Aoi Hunter. Egy nem szok-
ványos gyerek korom volt. A legjobb barátom, tudom, most meg fogsz lepődni, de Bakugou Katsuki. Igen, az a Bakugo, a Robbanócuki. A Robbanó- cukorka és én a legjobb barátok vagyunk. Amikor óvodások voltunk, 4 évesen nem jött meg az erőm.
- Há! Béna!
- Erőtlen! - ezekkel zaklattak. Amíg...
- Hagyjátok már őt! - szólal egy is- merős hang a hátam mögül. Oda fordultam, hogy lássam tényleg ő-e az.
- Katsuki? - fordultam hátra. Igen, ez ő.
A hétvégén el mentünk anyámmal az orvoshoz, mert az erőm nem jött meg. Miután meg vizsgáltak, én és apukám a váróteremben vártuk anyukámat.

Anyuka szemszög:

Miután meg vizsgálták a lányom, az orvos csak velem akart beszélni.
- A lányának túl erős képessége lesz, így még kell neki... Legalább 7-8 év, de lehet több év.
- Hogy érti, hogy túl erős képessége lesz? - kérdeztem az orvost, és rosszra sejtek.
- Úgy, hogy... Ugye a férje démon.
- Igen.
- Ön pedig képességel meg áldott ember, akit hősként ünnepelnek - itt az orvos le vette a szemüvegjét. - A lányának két képessége lesz...
- Hisz ez nagyszerű hír!
- Nem egészen... A lányának, egy veszélyes, erős képessége lesz... Az eddig mérték közt... Az első.
Lesokkolóttam. A-a-a a lányomnak egy veszélyes, túl erős képessége lesz?
- Most pedig inkább menjen haza...
Amint ki léptem a rendelőből Aoi ugrott a nyakamba.
- Anyu! - teljesen... Más lett...

Aoi szemszöge:

Amíg anyukám bent volt... Démon lettem. DÉMON!?
- Kincsem! - kap fel apum a hónajamnál fogva. - Mit hallasz...?
- Aoi... Aoi, végre hallasz minket? Ezt... Ezt hallom.
- Suttogó! Aoi, suttogó lettél! - repít körbe apu.
Suttogó?
- El magyarázzam Rohn? - kérdezte meg egy éppen ott lévő démon apámat. Apukám nemre rázta a fejét és a démon el is tünt.
- Azzal a képességel tudsz beszélni a démonokkal, vagy szellemekkel - magyarázta el apu, hogy mi a képes-
ségem értelme.
Amíg próbáltam feldolgozni, hogy mi is történt vele, anyu végre ki jött.
- Anyu! - ugrok a nyakába. Lepeten nézet rám. Valami rosszat tettem?
- Mennyünk haza...
- Nina... Minden rendben?
- Otthon el magyarázok mindent... - nézet anya apára keservesen.

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Where stories live. Discover now