A falkák eredete

7 0 0
                                    

!!!Figyelem!!!

Ez a rész egy kicsit vissza repít, Aoi valódi múltjába, és a falkák múltjába egyaránt

!!!Figyelem!!!

- Kincsem... - ül le a lánya mellé egy nő. - Miért nem játszól a farkas kölykökkel? - simogatja a hátát. 

- Velük nem lehet sohasem beszélni... - húzza fel a lábát a kislány. - Miért nem lehet mindig itt Yoko- san? - néz az anyjára. - Ő olyan jókat szokott mesélni, a faluról, a csatákról, és a falkák történetéről! - állt fel az anyja mellől majd a kezét az erdő felé mutatta.

- Aoi, kincsem... - húzza az ölébe lányát. - Te nem az elveszettekhez tartozol, ha nem ide, az Északi falkához.... - mondja az anya, majd egy puszit ad a gyermeke homlokára.

- Anyádnak, Hayashi- nak igaza van kincsem... - ült le melléjük a kislány apja. - És holnap tudod, hogy mi lesz? - hajolt közel a lányához a Nyugati Falka vezére, Katsuki. 

- A Tavasz jövetelének ünnepe... Tudom, nem vagyok kicsi! - duzzog be Aoi. - De én még nem vagyok fáradt! Én kalandozni akarok Tamaki- val! - támaszkodott meg anyja karján Aoi.

- Tamaki is már biztos alszik, neked is aludnod kell... - kezdi el Aoi orrát simogatni az anyja. - És holnap úgy is találkoztok... - adott a már szinte alvó lány homlokára egy puszit, majd az apja is. 

- Jó éjt, kis hercegnőm... - válik el a lányoktól Katsuki. - Kirishima, mehetünk egy kis meg figyelő útra? - kérdezi a sárkány fiút. 

- Aha, hát persze! De nem tudok meg szabadulni ezektől... - emeli fel a karjait, majd néhány farkas bukkan fel az ölében.

- Nektek meg hol az anyátok, na, húzás aludni! - térdelt le a kölykökhöz, majd azok egy szempillantás alatt ki másztak a fiú öléből, majd a barlangba vették az irányt. 

- Köszi, Bakubro! - állt fel a sárkány fiú, majd át változott, hogy Katsuki- val el mennyenek körül nézni a környéken.

- Nos, kis hercegnőm, anyád egyetlen szeme fénye... Jó éjt... - tette az ágyába Aoi- t Hayasi.

- Anya... - ragadja meg anyja köpenyét a lány. - Mesélsz a falkák régi legendájáról...? - kérdezte a kislány.

- Réges-régen... - kezd bele az anya a legendába. - Amikor még víz sem volt, és a fák sem zöldültem, akkor jelent meg az első ember, majd hirtelen egy csapásra, inden zöld lett. Tudni illik, hogy mielőtt az az ember nem jelent meg a földön, az előtt a démonok uralták az egész földet. Ahogy meg jelent az első ember, vele meg jelentek az első állatok, mindenből kettő. Egy nőstény, és egy hím. A démonok ezt nem hagyták szó nélkül, ezért meg támadták az akkor egyetlen embert, aki nem volt elég erős ahoz, hogy meg védje magát, ezért a természetet kérte meg arra, hogy küldjön neki védelmezőket, akik meg védik, és hűk lesznek hozzá. A természet így is tett, de kettő helyett, négy farkast küldetett, akik Északról, 

 A természet így is tett, de kettő helyett, négy farkast küldetett, akik Északról, 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Where stories live. Discover now