Egy írítáló családtag...

47 0 0
                                    

Ahogy rohantam és rohantam... Nem fáradtam el, egy csöppet sem. Ahogy át rohantam minden egyes erdőn, a farkasok mindegyikbe fel figyeltek rám, és ezt ismételték: 

,,Iki szelleme, vissza tért?!''

Ahogy északra értem, a farkasok, mind utánam rohantak. Ahogy az Északi és a Déli törzsek határához értem, a farkasok meg álltak, és csak egyen-ketten jöttek utánam. A többiek a határnál vártak. Nekem nem volt kérdés, egyből át rontottam a határon, és megint el kezdem rohanni, de most egyenesen, a falun át, a kastélyba. A falu teljesen kihalt volt, és a határt, de még a kastély be járatát sem őrizték. Ez kezdet nekem egészen fura lenni. Na mindegy, ahogy a kastélyba értem, nem volt kérdés, hogy hová rontok be. 

- Áh, Aoi, de jó, hogy újra látlak... Élve... - néz rá Chiharu- ra, aki Tamaki ölében ült. Hányni tudnék ettől a ship- től.... - Nos, miért vagy itt? Tán csak nem el tűnt az egyik farkas, hát, igen, én voltam... - léptek előrébb a sötétből Yoko- ék. Egyikőjük sem pislogott, csak fagyott pofával álltak, és figyeltek engem, a szemük tisztára fehér volt, pont mint Tamaki- nak... Na, ácsi bácsika! Hol van Kirishima apja, néztem végig a bagázson, majd Zantiri ismételten meg szólalt. - Jaj, csak nem a sárkány keresed? - kérdi, majd csettintett egyet. - Ő ott van, nehezebb meg győzni bármiről is... Ezért raktuk ketrecbe... 

Ahogy a ketrecről le szették a lepet, láthatóvá vált, az életerejéből kissé kifogyott Sakiishi- t

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahogy a ketrecről le szették a lepet, láthatóvá vált, az életerejéből kissé kifogyott Sakiishi- t. A szemei kezdtek fehéredni, és ahogy a láncok rajta voltak... Szörnyű volt... Mindenkit meg kell mentenem. 

Nem vártam, egyből meg is támadtam Zantiri- t, de Kuruishi elé állt, ezért neki ütköztem, és persze vissza lökött. Ez így nem járja, három a öt elleni harc... Ez nem fer! (én, két farkasom vs Zantiri, Chiharu, Yoko, Nao, Kuruishi, Tamaki)

- Na jó, gondolkozzunk... Mit tenne anyám, vagy Iki...? - gondolkoztam magamban. 

- Grr... - jött egy morgás, a trón mögül.

Jaj ne... Ügye nem...? Majd kiket látnak szemeim... Az Európai Déli Falka, vezér nélkül? Ez furcsa... Na, ne foglalkozzunk ezzel....

- Hol az Alpha- tok? - kérdezem, mitől egy kicsit be paráztak, majd újból morogni, és vicsorogni kezdtek. A szemeik... Amikor ezt csinálják, a szemük nem normális farkas színű (tehát nem sárgásbarna, vagy kékesszürke), hanem vörös, mint egy vámpíré. Az Alpha sehol, a szem színek nem normálisak... Zantiri keze van ebben is! - Ne támadjatok rám, én Aoi Katsimi vagyok, az Észak Japán Falka, következő törzsfőnöke, én nem akarok más farkast bántani, csak azért mert nem ön maga... - mondom nekik, farkas alakomban. Ettől megint meg álltak, és kérdőn néztek rám. - Hol az Alpha- tok? - kérdeztem meg újból.

- I-i-i-iki? - lépett elő egy kissé öregnek kinéző farkas. - Te nem Iki  vagy, ugye? - kérdezi meg, mire én meg rázom a fejemet, egy nemre. - Aoi, ez az igazi neved, igaz? Aoi, az Észak-nyugat Japáni Falkából... - mondja. - Az én nevem, Hotaru Kame, az...

- Az első déli farkas... - fejezem be a mondaták.

- Igen, de honnan...? - csodálkozott el.

- A legendákból, onnan tudom... Mi történt veletek, amitől Zantiri fogságában vagytok? - kérdeztem meg.

- Ki az a Zantiri? - jött a válasza. - A démonra gondolsz? - nézett Zantirira. - Ő, ő Black Demon, a legsötétebb démon... - mesélte.

Hát akkor áll nevet használt...

- De sokan úgy is ismerik, hogy.... - folytatta, majd egy kis szünetet tartva folytatta. - .... All for One... - mondta, majd rá morgodt az iletőre.

Amikor ki mondta azt, hogy All for One, éreztem, hogy a szívem ki hagy egy ütemet, és, hogy a véremben megfagy. A lepetségtől mozogni sem bírtam. Hogy ő... All for One.... Nem hittem a szavainak. És legfőképpen annak nem hittem, hogy ő az anyám apja... De egyben, még a méreg is keringett bennem, mert ő volt az ki megölte Aidira nagyim, és ettől minden gondolatom el ment, és emiatt nem tudtam tiszta fejjel gondolkodni, és neki ugrottam a fekete démonnak. A démon simán ki tért előlem, én pedig épen, hogy nem mentem neki a falnak. 

- Gr! - morogtam. - Te szemét láda! Te ölted meg Aidira nagyim, és Nana Katsimi miattad lett öngyilkos! Ki lesz a következő, talán én, vagy  valaki más a családodból?! - változtam emberré, a már kb. 10. támadásom után. Egy kicsit sem látszottam fáradtnak. 

- Oh, hát erről van szó... - vágott önelégült arcot a férfi, mire lepetten néztem rá. - Nem, nem te leszel a következő... - vigyorodott úgy, mint egy vadalma, majd ha lehetséges, még nagyobb vigyort helyezett az arcára. - A következő az anyád lesz! - vigyorodott eszelősen, mire teljesen le fagytam. 

A férfi egyet csettintett, majd egy vörös fali szőnyeg le hullót a helyéről, és meg  pillantottam, az ezüsttel le kötözött anyámat, aki egy ezüst ketrecben volt. Mellette apám, szintén meg kötözve, ott volt még Kirishima, aki sárlányként vette körül a szüleim, a falnak kötözve, Deku- t, és Todoroki- t vettem észre, ahogy ők is engem, majd anyám felém kapta fejét. Az arca fájdalmat, és aggodalmat sugallt. Anyám után, apám is, vagyis Bakugou is felém kapta fejét. Az ő arca szintén aggodalmat sugallt, és ahogy szemeit néztem... Észre vettem egy kis változást a szemében. Most nem az a tipikus skarlát vörösek voltak, hanem vér vörösek, és a bosszú vágytól, és a tehetetlenségtől izzott. A szemem újra Deku- ra tévedt, ők ki lehettek ütve, ugyan is meg sem motszantak. A szemem útóljára Kirishima- n pihent meg, ő benne láttam a tetvágytól tüzes szemeit, és, hogy az élete árán is ott marad anyámék körül, és védelmezi őket. A látványtól össze facsarodott a szívem, és a szám elé kaptam kezeim. Anyám torka szakadtából üvöltött a fájdalomtól, amit az ezüst okozott neki, és a vérfarkas füleim miatt sokkal erő teljesebben hallottam, mint a körülöttem lévők. 

All for One ezt láttán, el kezdett vigyorodni, majd ördögi nevetésben tört ki. 

- Na, milyen érzés szenvedni látni a szeretteidet? - kérdezte közel hajolva a fülemhez.   

- Te egy utolsó szemét láda dög vagy... - hordtam el mindennek.

- Oh, ezt most bóknak vettem, és most... - hajolt el a fülemtől. - Kezdődjék a műsor!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Where stories live. Discover now