Pikachu a színre lép!

273 16 0
                                    

- Mennyünk haza...
- Nina... Minden rendben?
- Otthon el magyarázok mindent... - nézet anya apára keservesen.
Amikor haza értünk én fel mentem a szobámba, és beszélgettem az új bar-
átaimmal.

Anya szemszöge:

Miután Aoi fel ment a szobájába... Én és Rohn le ültünk a nappaliban.
- Mit mondott az orvos amiért ilyen komor vagy? - tette a hátára a kezét a férjem.
- Aoi-nak két képessége lesz... - nyögtem ki egy kis csend után, és temették a tenyerébe az arcom.
- De hisz ez nagyszerű! - újongot Rohn.
- Nem egészen... - néztem rá keserves arccal, majd folytattam. - Aoi-nak... A másik képessége... Veszélyes lesz... 7-8 éven belül fog meg jelenni... És a legszörnyűbb, hogy tudom kinek az erejét kapja meg... - nyögtem ki a végét.
- És kié? - nézett rám kétségbe esetten a férjem. - Várj... Ugye nem?!
- De... A nagyanyja képessége... - szólal meg egy hang a hátunk mögül.
- Gold... Mióta állsz mögöttünk...? - kérdezi nyugottan Rohn.
- Mióta haza jöttetek? - vigyorgott a démon. Legszívesebben fel lebegtet-
tem volna a tetőre, és éjjszakára ott hagytam volna.
- Hagyjuk... - sóhajtottam. - Gold... Ugya létre jött egy új démon kölyök... - fordúltam hátra.
- Ja... Miért...? - kérdi Gold. - Oh!!! - esett le a tantusz végre neki. - Az új jövevény gyorsan fejlődik. A neve Kaminari Deki. Ide hozzhatom ha szernéd - már készítette a kezét az ugráshoz, és én ekkor bólintottam.
- Biztos jó ötlet? - nézett rám kérdőn Rohn.
- Biztos...
Amikor ezt kimondtam, Aoi rohant le a lépcsőn, egy fiúval a háta mögött.
- Anyu!

Aoi szemszöge:

- Anyu! - rohanok le anyukámék hoz. - Nézzétek milyen fura démont találtam! - mozgatom magam mellett a kezem.
- Nem találom.... - kezdi el a mondandóját egy magas, arany hajú férfi. - Hát itt vagy Kaminari Denki...
- Oh! Gold- sensei! Sajnálom a szó nélküli el távozásomat... - kér bocsánatot Denki.
- Semmi baj... Úgy is ide akartalak hozni... Nina Hugaraka, Rohn Hunter... Be mutatom Kaminari Denki- t. Denki... Ök itt Nina- Chan és Rohn- kun... A kislány pedig...
- Tudom... Aoi Hunter...
Én erre el mosolyogtam.

11 évvel később:

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora