Új fejezet az életemben

88 7 0
                                    

- Ez lehetetlen! - szól egy női hang. - Tomura erezd el a követ! - veszik le a hátamról a fekete kő kardot. Mire oda néztem...

- Nagyi? - nézek lepetten könnyes szemmel a nőre. - Nagyi! - kiáltom el magam. Ez nem lehet igaz... Hisz ő... - Meg halt...  

  

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


Mikor meg láttam a nagyimat... Ez... Ez nem lehet ő... Hisz, ott álltam mellette mikor meg halt. 

- Aoi... - vetődik mellém Bakugou. - Jól vagy? - fogja meg a két vállamat. 

- Hisz... Ott voltam mikor el ment... - motyogtam. - Ez nem lehet ő... - halkulok el. 

- Aoi, mi bajod van? - néz rám értetlenül Bakugou. 

- Az a nő... - hajtom le a fejem. - Az a nő a nagyim! - emelem fel a fejem. Akkor már patakokban folytak a könnyeim. 

- Mi? - fordul a nő felé Katsuki.

- Adira nagyi? - mondom ki a nevét, remegve. 

- Hát nem haltál meg te nő személy!? - mordul rá Tomura, aki most már szabadon tudott mozogni. 

- NAGYI!!!! - ordítja el magát egy lány. - NEEEE!!!!! LÉTSZI NE HAGY TE IS ITT!!! - üvöltözik tovább.

-  Anyu... Az ott a papa volt? - kérdezi az anyukáját egy kis lány, miközben a tv képernyőjére mutat.

- Aoi... - könnyezik be az anyuka. 

- Anyu ne... - tartja fel a kezét az a kis lány. Az anyukája egy késsel közelít lányához. Majd egy másik pillanatban, a lány, gyönyörű, közép hátig érő haja, most már csak a nyakáig ér.

- Úgy sajnálom, kincsem... - halkul el az anya. Majd ki löki maga alól a széket.

- Anya ne! - kiáltozik a kis lány. - NE! - kezd el sírni a kis lány. 

Már mindenkit el veszítettem... Ahogy a nagyim ott harcolt, Tomura ellen. Elő törtek belőlem az emlékek. 

- Nem... Ez csak egy álom... - fogom a fejem. - Tuti, hogy ez csak egy álom. 

- Az álmok néha valósággá válnak Aoi... - halok meg egy ismerős hangot. - De ezen tudsz változtatni. Öld meg a nagyid... És semmi sem fog meg akadályozni, hogy a neked szánt igazi utat járd... - vesz fel eszelős vigyort.

- Nem... - rázom meg a fejem. - Én ezt nem bírom tovább! - rohanok ki az épületből. 

- Aoi! - üvölt utánam Bakugou. 

Miután ki értem a levegőre, a kijáratott le zártam a fekete kövekkel, hogy senki se jöhessen utánam. Miután jó messzire futottam, neki vágtam magam egy fának, és a tövében össze kuporogva sírtam. 

- Te lennél Aoi? Aoi Hunter? - kérdezi meg tőlem egy nő. 

- Te meg ki vagy? - nézek fel rá. - Vagy is, ti kik vagytok? - lepődök meg. 

- Mi vagyunk az előtted lévő Fekete kő őrzők... - nyújtja a kezét egy nő. - Szóval nem kell meg ijedned... - segít fel. 

- Mi meg tanít hatjuk, hogy használd az erődet - mondja egy másik nő.

- Vajátok be, hogy rosszra akarjátok tanítani... - mondja egy ismerős hang. 

- Zúzmara... - álltam fel. - Most jöttem rá... - vesz körül sötét aura.

- Anyu... Az ott a papa volt? 

 - Hogy te voltál az a szellem démon aki nem segített apámon... - néztem rá bosszúsan. - Menny a pokolba! - nyújtom felé a kezem. - Francba... Kitért az ítéletem felől... - nézem a kitérő Zúzmarát. Én meg sikeresen a földön landoltam.  

- Mi mindig itt állunk mögötted, Aoi... 

- Anya? - kapom a fejem a hang irányába. 

- Állj fel, és légy erős... - folytatda.

A fenébe is, miért könnyezek?

- Mi mindig büszkék leszünk rá... - kezdenek el halvánodni. 

- Ne! - nyúlok utánuk. De mire hozzájuk ért volna a kezem, el tűntek. - Ah! Kh - köhög. De nem mást mint... Vér?! Ügye nem? A hátamhoz nyúlok, és... 

- Jaj, de... - mondja Zúzmara. - Jó éjt...

- Aoi! 

-Ka-ka-katsuki... - mondom, majd minden el sötétült... 

- Te szemét! Mutasd magad! - ez volt az utolsó amit még értettem.

- Hé... Hé...?

- Egek, Idióta, kapcsold le a lámpát! - teszem a kezem a szemem elé. 

Elég homályosan, de láttam.  

- Hol a fenében...? - nem tudtam be fejezni a mondandóm, mert félbe szakítottak.

- Zúzmara vagyok... Zúzmara Katsimi! - hangzik fel egy ismerős hang. Zúzmara- chan? - A képességem az átalakítás, ezen belül még Fekete kő őrző is vagyok, a...

- Tudjuk jól, hogy melyik családból származol, - szólal meg egy komoly hang. Fel tápászkodtam fel. - Nézze, hercegnő...

- Hercegnő?! - lepődök meg. 

- Attól tartok, hogy a királyi család tagja ként... Nem lenne jó, ha ide, a U.A.- be jár. És már meg van az az ember aki az utolsó pozíciót be tölti az iskolánkban... - rendezgeti a férfi a kezében lévő papírokat. 

- Híjá! - rúgja be az ajtót egy lány. - A nevem Himiko Hunter! - hajol meg. - A képességem a démonokkal való suttogás, és tűz idomárság! - áll fel és szorítja ökölbe a kezeit. 

Név: Himiko Hunter

Képesség: Démon suttogás és Tűz idomár

*Démon suttogás: egy olyan képesség ami lehetővé teszi a pokolban, esetleg a szabadon mászkáló/ élő démonokkal való kapcsolatot, és különb féle fuziók ki alakulását.

*Tűz idomár: bár milyen tűzet képes irányítani, és a kezéből képes bár mekkora lángot elő idézni. 


- Hát persze... - suti le a fejét Zúzmara. - Persze egy Hunter- t fel vesznek ide, de egy Katsimi- t már nem! - fordul meg, majd elindul az ajtó felé, de mielőtt ki lépett volna... - Jól jegyezzétek meg! - fordul hátra. - Amint én leszek a Királynő, be fogom záratni ezt a helyet! - ordítja el magát, majd ki ment. 

- Apám! - szólal meg Himiko. - Látod, hogy ő sokkal jobban akarja azt, hogy be kerüljön ide! - mutat az ajtóra. - És én nem amúgy is, - veszi le a fejéről maszkját. - nem akartam ide be kerülni... - néz apjára szomorúan. - Attól még, hogy a lányod vagyok nem kell nekem ide járnom... De ha már így döntöttél az életemről... - fordul meg. - Akkor kénytelen vagyok el fogadni a döntésed... - megy ki a a teremből. De mint Zúzmara, ő is meg állt az ajtóban. - Szőrnyű apa vagy... - majd ki ment. 

- Tényleg szőrnyű apa lennék? - hajtja le a fejét. 

- Ügye milyen szörnyű? - jelenik meg egy lény melletem.

- Áh! - ugrok meg. - A szív bajt hozod rám nagyi... - kapok a szívemhez.

- Sajnálom... - néz rám. - Ezután ez történt - dobbant egyet a lábával. 

A látvány... Szörnyű volt. Mindent lángok borítottak... A katonák a U.A. diákjai ellen harcoltak. 

- Ha! - kacag fel valaki. - Mondtam, hogy ez lesz! 

- Te jó ég... - kapok a számhoz. - Ez lenne a kora újkori U.A.? 

- Igen... - hajtja le a fejét a nagyim.          

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon