Egy szörnyű titok...

46 5 0
                                    

Tényleg fel ébredtem? Azta... Na jó, elég ebből, véget vetek Zúzmara életének. Most már véglegesen.

- Bocsi, de nekem még dolgom van... - tolom el magamtól, majd fel áltam.

- Mi? De mégis mi? - néz rám kérdőn Deku.

- Beszélnem kell Zúzmarával... - változok át a démoni alakommá.

- Várj mi is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Várj mi is... - kezd el dumálni Deku, de addigra már el tüntem.

- Oh, el vigyelek... - mentem vissza. 

Ők erre bólintottak és meg érintettek, majd teleportáltunk. (erre minden egyes démon képes)Kb. egy perc alatt oda értünk. 

- Hó.. - szédül meg Brokkoli. - Máskor ilyet ne csináljunk... - támaszkodik egy fa törzsnek. 

- Zúzmara...! - kiáltom el magam. A többiek lepetten néztek a hátuk mögé, és én erre be burkoltam őket a feketekövek közé. - Tudom, hogy miért utálod a Hunter családot. De csak, hogy tud... - akadok meg a mondatomban ugyan is nekem ugrott. - Hé! - térek ki az utésétől. - Végig sem mondhatom, hogy... - ismét támatt. Itt már el szakadt nálam a cérna és arcon vágtam. - FEJEZD EZT BE! VÉGIG SEM TUDOM MONDANI, HOGY HIMIKO HUNTER, akkor utánad ment! - üvöltöm el magam. - Próbált meg keresni téged, de te már addigra el tüntél! - üvöltözök tovább. - És csak, hogy tud... - veszem vissza magam. - Te hoztad össze a családomat... - nézek rá könnyes szemmel. - És akkor én nem lehetnék, sem a többiek... - mutatok a fekete kövekre, amikben az osztálytársaim, és a családom egy része volt el zárva. - Sem pedig az unokád... Diamond... Aki mostanra a legjobb barim lett... 

- Istenem... Mit tettem? - néz rá a kezére, amin néha vér volt. - Most, hogy így mondod... Himiko nem úgy nézett ki, mint aki annyira szeretett volna a U.A.- be járni... Mit tettem, Mit tettem?! - kezd el zokokni. - Ez is igazából az... - kezd bele mondandójába, de én közbe vágok.

- Ki ne merd mondani a nevét! - ordítok rá. - Nem akarom hallani annak az embernek a nevét... - halkulok el. Ezután ki engedtem a srácokat a feketekő páncélból. Kár volt... Ugyan is ekkor vissza tért a Gonoszok Ligája. Nem mással mint...

- Aoi, kicsim, de jó újra látni az én szemem fényét! - tárja ki a kezét egy nagy füst alak, aki nem volt más mint az...

- A-a-apa? - remegek meg. Nem ez nem lehet ő... De ha még is? 

- Apa?! - kerekedik ki a szemük az osztálytársaimnak.

- Mit keresel itt Zantiri?! - üvölt neki Adira nagyi. 

- Zantiri?! - kerekedik ki még jobban a szemük. 

- Te miattad halt meg anya... És én 12 évesen meg fogadtam, hogy meg foglak ölni! - ugrok neki. Persze ő egy mozdulattal ki tér előlem, ezért én a földön kötök ki. 

- Oh tényleg? És, hogy óhajtasz meg ölni? Amikor füst vagy? Meg foghatatlan - vigyorog eszelősen az apám.  

Nem tudom, de valahogy meg foglak ölni...

- Hé, démon fogo, ki a legerősebb ez ellen? - álok le beszélgetni a démonokkal. 

- E-e-ez most komoly? - néz értetlenül az apám. 

- Sky- nak az ereje, a természet, ő nem elég erős ez ellen... - mondja a démon fogóm. Minden egyes démon suttogónak van ilyen a szemében. - Most ide Diamond sem elég erős. Ezüst- chan... az ő képessége a...

- EZÜST BÁBMESTER- CHAN! Téged választalak! (egy kicsi Pokémon) 

- Vihí! - ugrál mellém vidáman Ezüst. - Végre be vetsz engem is! - állt le az ugrálással. 

- Kicsim ne tedd! - hallok meg egy idősebb nő hangját mögüllem, mire be könnyezik a szemem.

- Anya? - fordulok hátra. 

- Nina- san?! - lepődnek meg egyszerre Bakugou és Midoriya.

- ANYA! - ugrok a nyakába. 

- Oh kislányom... - ölel vissza. 

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Where stories live. Discover now