- Én tudok rajta segíteni... - mondja egy hang, amit nagyon jól ismerek. - Gyere Aoi.... Fel melegítelek... - mondta, majd oda bújt Aoi mellé.
- Kincsem! - dogja le magát Hayashi a lánya mellé. - Oh, kislányom.... - öleli magához lányát.
- Aoi! Te meg mit képzeltél, hogy egyedül mész a Déli Elfekhez?! - szedi le a fejét az apja, vagy is Katsuki. - Te meg, vámpírkám... - jön közelebb hozzám. - Hol az öcsém...? - kérdezi tőlem.
- Áh, Nao, ő nem volt Aoi mellett mikor rá találtam a lányodra... - mondtam az igazat.
- Akkor meg még is hol van?! - változik át farkassá. - Hol az öcsém... - mordul rám.
- A-a-apa... - ébredezett Aoi.
Aoi szemszöge:
Arra keltem, hogy Hayashi könnyes szemmel ölel magához, és, hogy Kirishima a hátamat simogatja. Katsuki pedig éppen Todoroki fejét készült le harapni.
- A-a-apa... - nyögtem ki, de nem ezt a szót akartam mondani.
- Aoi... - változik vissza emberi alakjába Katsuki, majd el mosolyodik. - Veled még nem végeztem... - fordult vissza Todoroki- hoz, majd oda térdelt hozzánk.
- Nao... Kuroishi... Yoko... Kirishima apja... és pár farkas... - mondtam reszketve. - Még oda át vannak... - mutatok a havas síkságra.
Egyszer csak nyüszítéseket hallunk, majd meg jelentnek azok a farkasok akik itt maradtak. Az egyik hátán pedig...
- Midoriya! - ugrik a farkashoz Todoroki, hogy át vegye a zöld hajú fiút. - Midoriya, veled meg mi történt? - kérdezte, majd végig nézett a fiún. Midoriya tele volt sebekkel, és egyes sebei nagyon mélyek voltak. - Ezt meg ki tette veled? - kérdezte magához ölelve a fiút. (Midoriya amúgy ember, és Todoroki vámpír, ugye vágjátok?)
- Todoroki... - mondom ki a fiú nevét, majd el kezdem fel állni. - Add ide... - mondom neki, majd kérdőn nézet rám, mire én csak ki nyújtottam a karomat, ő pedig ide adta. Én farkassá változtam, majd Izuku- ra leheltem.
BINABASA MO ANG
Több mint barátság ~Tamaki x Oc~
FantasyA nevem Aoi Katsimi, azt hittem egy tök átlag, képességgel rendelkező, család utáló vagyok, de nem annál több. Egy nap, furcsa dolog történt velem, ha tudni szeretnétek, hogy mi az, akkor olvassátok a könyvet!