Ébredj fel

62 6 0
                                    

A látvány... Szörnyű volt. Mindent lángok borítottak... A katonák a U.A. diákjai ellen harcoltak.

- Ha! - kacag fel valaki. - Mondtam, hogy ez lesz!

- Te jó ég... - kapok a számhoz. - Ez lenne a kora újkori U.A.?

- Igen... - hajtja le a fejét a nagyim.         

- Hisz ez... - kezdtem mondatomba.

- Szőrnyű? Rettenetes? - nézet rám Adira nagyi. -Igen az... - nézet vissza a harcra. - De a U.A. mindent be vetetett... Így, győztek... - mesélte a történteket. - Hú... - fújt ki egy jó nagy adag levegőt.

- És? - néztem rá értetlenül. - Akkor a U.A. nem győzött?

- De... Csak félig... - ezután el kezdett halkan motyogni valamit, de azt már nem értettem. 

- Mit motyogsz nagyi? - kérdem magamtól, majd a fejébe másztam. 

- Csak azért félig mert, Zúzmara- chan ezután nem sokkal egy betegségben meg halt.... - hát ezt motyogta...

- És azt a betegséget, az egyik U.A. diáktól kapta el, ugye? - néztem rá. Erre ő meg lepődött majd a fejemre mutattam, ezután feketeség vett minket körül. A hajam el kezdett fel fele állni (ne értsd félre te...) és Adira el tűnt. - Hé! Ne most hagyj magamra! - kezdek el lebegni. 

Eközben a valóságban, Én szemszögem, másik én...!: 

-Ka-ka-katsuki... - és Aoi el ájult.

- Te szemét! Mutasd magad! - ordítja el magát Katsuki.

- Egek, egek... - kezd el beszélni Zúzmara. - Te, Bakugou gyerek vagy, nem de? - kezd elő bújni Zúzmara. - Ahogy Bakugou Sugai is, úgy te is meg fogsz halni! - üvöltözött. És kezd el eszelősen vigyorogni.

- Deku... - állt fel Katsuki. - Vigyáz Aoi- ra... - hihetetlen, de jól olvasod... Tényleg a nevén szólította a lányt.

- Ka-ka-kacchan... Te komolyan meg akarsz küzdeni egy szellemmel?! - riad fel Deku.

- Persze nem egyedül száll szembe vele - állunk mellé. Na most találgadhatsz, hogy ki is vagyok... - A nevem Shimani Katsimi, a világ első számú Fekete kő őrzője vagyok. És nem fogom hagyni, hogy ennek a lánynak is ki oltsd a lelkét! - állok harci pozíciómba. Barnás róka farkamat a hátam mögött ide-oda mozgattam.

- Igen! - álltak fel mellénk a többiek. 

- Ha jól tudom, a neved Midoriya Izuku... Ügye? - néz hátra a brokkoli hajúra. 

- I-i-igen - dadogta.

- Akkor Adira- val együtt vigyétek Aoi- t a temetőbe! - parancsolok rá. 

- Shimani, biztos vagy benne, hogy az segíteni fog? - néz rám Adira. 

- A-a-az milyen messze van innen? - dadog a Brokkoli gyerek.

- Ha ez a róka akármi azt mondja, hogy vigyétek oda akkor kibaszottúl vigyétek oda! - ordít rájuk a Katsuki gyerek. Kezdem még is meg kedvelni a Bakugou családot...

- Bocsesz a késésért... - jelenik meg egy démon gyerek.

- Te meg ki a rák vagy? - néz rá idegesen Zúzmara.

- Diamond? - dübbed ki Kaminari szeme.

- Úgy bizony! - áll büszkén a lány. - A nevem Diamond, Diamond Katsimi! - mondja ki büszkén. 

Név: Diamond Katsimi 

Képesség: Fekete kő és Kristályok

*Fekete kő: egy még a közép kor ellőt ki alakult képesség, mely generációról generációra szál.

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang