Egy kicsi változás az életben

29 0 0
                                    

Aoi el vesztése után, páran teljesen meg változtak. Az a pár ember nem volt más mint: Izuku, Denki, Todoroki és a lányok. Meglepő módon Katsuki ki sem mozdult a szobájából. 

- Tehát, ti hány évesek is vagytok? - kérdezi egyik alkalommal Sero.

- Pontosan tudni szeretnéd? - hajolt közel hozzá Himiko. 

- Miért ne? - vágja rá egyből a fiú.

- Na jó, akkor, Shinami, kezd te! - szól a róka lányra Aidira.

- A nevem Shirami Katsimi, és már több mint.... mennyi is, ja igen! Több mint 1000 éves vagyok.

- Mi a?! - nyel félre Kirishima.

- Igen, jól hallottad. 

- Engem már ismertek... A nevem Zúzmara Katsimi. én kb. 900 éves vagyok, Himiko Hunter- rel együtt.

- Én pedig Diamond Katsimi, Denki, bocsi, hogy nem szóltam arról, hogy Aoi családtagja vagyok.... - kért bocsánatot Diamond Denki- től. - Ja és, kb. 815 éves vagyok...

- Az én nevem Kushami Katsimi, tudom, kb. ugyan úgy nézek ki mint Katsuki Bakugou anyja, de nem ő vagyok, kb. 779 éves.

- Óh, óh az én nevem Nyx Katsimi, 658 éves.

- Póki nem igen beszél, de amúgy a neve Arisu Katsimi, egy nemesi család sarja ként nevel kedett, pontosan 435 éves - mutatok a maszkos csajra aki a kanapén volt el dölve.

- És én pedig, Aidira Katsimi vagyok. Aoi nagyija.... Most nem rég lettem volna 55... - fejezi be a kört Aidira.

- Na hát, Nxy, - szól Mina nyx- re. - kb. ugyan úgy nézünk ki!

- Ügye?! - pattan fel a helyéről Nyx. 

- Arisu, tényleg, pók nő vagy? - ül le a lány mellé Sero. 

- Igen, de nem szoktam beszélni... - szólal meg egy kicsit ijedt és ideges hangon Arisu. A hangja vékony volt, de csak annyira mind egy madárnak. - Te Hanta Sero vagy, ugye? - ült fel a kanapén. 

- Öm, igen? - néz rá furán a fiú.

- Ismertem az ük- ük nagyidat, együtt voltunk a seregben.... - süti le a szemét Arisu.

- Azt hallottam, hogy jó harcos volt, nem csak a képessége miatt....

- Ő volt akkoriban a példa képem, amikor meg sérültem, ő volt az aki nekem adta ezt a maszkot... - nyúl a fejéhez egyik kezével. 

- Még is mi történt miután Aoi gyerek korában egyedül maradt? - kérdezi Midoriya Aidira- t. 

- Miután a kórházban meghaltam... Aoi Tomora- ékhoz került, de onnan el szökött ugyan is meg tudta, hogy All for One miatt haltam meg... Miután meg szökött, a nővéréhez ment... - meséli Aidira.

- És ki a nővére? - kérdezi Ochako. 

Ekkor hirtelen ki nyílt a bejárati ajtó, és egy női alak jött be rajta. 

- Ő, Aoi nővére... - mondja háttal a nőnek Aidira. - Chiharu... Legnagyobb unokám... - fordul a lányhoz. 

- Nagyi.... - veszi le a fejéről a köpönyeget a lány.

- Srácok, be mutatom Aoi nővérét, Chiharu Katsimi- t - mondja Diamond. - Jó újra látni. 

- Ja jó látni... - pacsizik le Chiharu Denki- vel.

Chiharu Katsimi

Képesség: 

- Természet

Több mint barátság ~Tamaki x Oc~Where stories live. Discover now