- A nevem Hayato Barasuro... A falu varázslója, és egyben gyógyítója, az öregségem csak álca... Valójában, én magam is egy vérfarkas vagyok... - mondja, mitől nekem le esett az állam.
- HOGY MI VAN?! - kérdezem lepetten.
- Oh, igaz is.... Én volnék a legeslegelső, Déli farkas törzsfőnök... - mutatkozott be még jobban. - Nem hiszel nekem, mi...? - nézett végig az arcomon. - Hát jó, akkor... ÁÚ! - fonyított, majd át változott fekete farkassá...
- E-e-ez nem lehet igaz... Pontosan ugyan úgy néz ki mint a legendákban. Akkor a legendák igazak... De akkor, hová tűnt a többi farkas törzsfőnök....? - míg ezeken töprengtem, nem figyeltem oda, valamiben hátra estem. - Áu... - fogtam a hátsóm.
- Bocsesz! - segített fel valami, vagy is, hogy, inkább valaki. - Aoi? - kérdezte mikor a fejem a fényben látszott.
- Mina? - kérdeztem, a napot takarva a szemem elől. - Te meg...? - érdeklődtem értetlenül.
- Én sárkány vagyok... - mondta majd emberré változott a nagy sárkányénéből. - Na várj, ha te itt vagy, akkor...
- Igen, Kiri, Katsuki, Hayashi és Numuzawa is itt van... - mondta, de ő már ahogy ki mondtam, hogy Kiri, ki rohant a barlangból. - De sietős valakinek... - mondtam, majd a varázslóra néztem.
- Igen, Mina és Kirishima egy pár... - mondta miközben valamit keresett a varázs löttyök között. - Látnod kellet volna a sárkány kölykeiket... - mondta, még mindig nem rám figyelve. - Na azokat aztán nem lehetett le lőni... De szerencse, hogy én vigyáztam a csöppségekre... Mert különben Tomura- ék el vitték volna őket. Tőlük van ez a nagy seb a vállamon... - mutatta meg a vállát, min egy nagy égési seb volt, ami mint látszott, egészen a könyökéig le ért.
- Ezt biztos Dabi csinálta... - mondtam halkan, de meg hallotta.
- Hát, igen, az a vámpír csaj le fogott, a tüzes fiú pedig meg égette a kezemet, mert nem mondtam meg nekik, hogy hol voltak a sárkány kölykök - mesélte a történetet. - Gondolom, láttad a sárkányokat... Egész nagyra nőttek... - mondta tovább. - Az egyik, Yoku... Egy igazi félénk, de erős lány sárkány, a legidősebb. A másik, Aki, egy igazi csillag, hisz este bújt ki a tojásából, a legerősebb, középső növésű. A harmadik pedig... Take... ő a legfiatalabb, csak pár hete bújt ki a tojásából, még így is ő nőt a legnagyobbra.
Yoku
BINABASA MO ANG
Több mint barátság ~Tamaki x Oc~
FantasyA nevem Aoi Katsimi, azt hittem egy tök átlag, képességgel rendelkező, család utáló vagyok, de nem annál több. Egy nap, furcsa dolog történt velem, ha tudni szeretnétek, hogy mi az, akkor olvassátok a könyvet!