Korktuğum başıma geldi diyebilirim. Evet rüyamın içeriğinin ayrıntılarını yaşıyordum şuan. Ama yapabilecek bir şeyim yoktu. Çünkü bende hastaydım ve de bir yere çıkmam imkansızdı. Adeta birisine yardım etmek için çırpınan ama evinin dibindeki o kahrolası kazığa zencirle bağlanmış bir köpeğin çaresizliği ile aynı durumdaydım şu an. Ben herhangi bir yere gidemez olduğum için anneme bir şeyler demeye çalıştım ama o da bilmiyordu ki aramızdaki olan olayı. Annem dalga geçer bir sesle ;
-Burak, ne oldu?
Ne derdim şimdi ben. Söylersem neler olurdu. Hiç bir fikrim yoktu. Ama bana bir yazıklar olsun'u olacaktı o kesindi. Onun haricinde olacakları düşünmek bile istemiyordum.
-Anne, hani bizim yan komşumuz olan Alina vardı ya, o kaza geçirmiş.
-Dur dur. Bir dakika ne dedin sen! Oğlum ciddi misin sen? Nasılmış durumu kızın? Annesi yanında mıymış?
-Dur, bi sakinleş anne. Yavaş yavaş anlatacağım sana olanı.
Şimdi bu Alina bir arkadaşı ile Sinop'a gidiyorlarmış. Ondan sonrasında ise yolda giderken kaza yapmışlar işte. Çok şükür ki orada bazı insanlar duyarlıymış da yardım etmişler de şuan hastanede. Yani burada. Gitmek istiyorum ama işte görüyorsun önümdeki engeli.
-Ee oğlum bunun erkek arkadaşı alkollü müymüş de düz yolda kaza yapıyor. Anlamadım gitti bi. Bir de o kızda o kadar güven var mıydı acaba. Neyse hangi hastane de kal-
-Ya, dedim ya ben sana. Berilyum Hospital.
-E oğlum bizim hastanede ya bunlar.
-Anca mı anne. Ya sabır.
-Evet oğlum. Mağlum yaşlılık.
-Tamam anne o zaman. Gideceksin git yanlarına selam da söyle. Geçmiş olsun dileklerimi de ilet. He bu arada birlikte kaza yaptığı çocuğun yattığı yere de bak durumunu sor.
-Tamam.Annem oturduğu koltuktan yavaşça kalkarak kapıya doğru yöneldi. Bir adım attıktan sonra uzaktan beri dışarıda birisi var mı diye bakıyordu ki. Görünürde bize doğru gelen bir polis ile bir doktor var idi. Annem hiç aldırış etmeden sola dönerek yoğun bakıma doğru gitti. Ardı sıra polis memuru ile doktor geldi yanıma.
-Merhaba. Geçmiş olsun. Ben Polis memuru Adnan Pak. Size bazı soruların olacak. Tabi cevaplayabilecek durumda iseniz.
-Sağ olun memur bey. Bende.. Neyse bilirsiniz zaten kim olduğumu. Sorabilirsiniz tabi buyurun:Cebinden bir kayıt cihazı çıkartarak sorularına başladı.
-Bu yaşadığınız talihsizlik nasıl oldu?
-Adnan bey, şimdi anlatmaya başlasam bir şey anlamazsınız ama ben yine de anlatayım. Kayıt aldığınızdan anlarlar belki.
Ses kayıt Rec•Ben sabah evden çıkmıştım. Dışarda arabam ile gezecektim. İşte sonrasında araba ile şehir çıkışındaki lambalarda durdum. Lambaların hemen önündeki yaya geçidinden bir kadın bir çocuk geçiyordu. Kadın yolun ortasında durdu. Ayakkabı bağcıkları çözülmüştü herhalde ki onları bağlamaya koyuldu. Tam olarak da o orada iken yeşil ışık yandı. Herkes geçer iken bende geçecektim. Geçtim de hatta. Ama tesadüfe bakın ki kadın yay geçidinin dışında bir yerde imiş ve de oradan çıkmıyor. Ama ben önümde olduğunu fark etmeden önüme geçmişti tan o sırada hızlıca motor kalkar iken ben kadına çarpmıştım. Sonrasında işte arkadan bir kişi bazı tehditler falan savuruyordu. Bende karşı çıktım falan hakkımı savundum sonrasında hastaneyi arayıp ambulans istedim. Ama ambulansın biraz geçileceğini söylediklerinde bende vicdanımdan arabam ile götürmeye çalıştım işte. Çocuğu ile kadını arka koltuğa aldım ve en yakın hastaneye götürüyordum ki sen git kaza yap. Öndeki sakak aniden fren sıksın sende hazırlıklı değilsin tabi ona çarp. Sonrasında da ne oldu hatırlamıyorum işte. Hastanede gözümü açtım. Bu kadar memur bey.
-Hm. Değerlendiriyorum da Burak bey ama ilkten bir doktorunuzun görüşünü almam lazım.
-Sayın Doktor Burgay, hastamızın durumu ne? Ne halde geldi buraya? Bunun haricinde bir de kimler vardı veya kim vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Sezilişi
Genç KurguBen Burak, Küçüklüğümden beri hep kendimi küçük görürdüm, kendimi hep bir beceriksizin teki görürdüm. İlerleyen zamanlarda yedinci ve sekizinci sınıflarda bir sevgilim olmuştu. Oldu demeyelim de biz ona, platonik aşk yaşadım diyebilirim. Çünkü...