4

975 48 14
                                    

Вратата отвори Джимин... Бях в шок(личеше си,че и той е шокиран). В този момент изникнаха хиляди въпроси,които исках до попитам...

Г.т Джимин
Как така тя? Разбрала ли е? Сега ще я загубя....
Аз: Какво правиш тук???
Ким: Аз мога да те попитам същото?
Аз: Аз бях пръв..отговорими..
Ким: Шефа ме изпрати да работя с вас в екип. Ти от кога се занимаваш това? Какво правиш тук?
Аз: Работя в екип с момчетата. Ти ли си новото попълнение?
Ким: Така изглежда.
Аз:Но защо си част от това???
Ким: Някой друг пър ще говорим,сега имаме да вършим работа,а и аз имам въпроси към теб..!
Точно в този момент ни извикаха и трябваше да влезнем.
Аз:Къде ти е багажа? Шефа каза,че ще спиш тук..!?
Ким: Не няма! Ще работим заедно,но няма да живея с вас!
Аз: Добре щом така си решила няма да ти се бъркам-(казах докато и се усмихвах защото бях радостен,че не се налага да крия повече и ще работим заедно.)

Г.т. Ким

Джимин разбра по малко тъп начин за това,но поне не се налагаше да го лъжа повече.

Сега Джимин ме запознаваше с останалите момчета.
("Няма да разказвам отново,защото вече ви запознах")

Всички ми се сториха доста мили хора освен един. Мисля,че се казваше Джънкук. Той изглеждаше много студен човек. Надявам се да нямам много общо с него!
Джин: След като всички се запознахме нека да видим мисията,която шефа ни изпраща!
Писмо от шефа:
Надявам се вече да сте се запознали. Изпращам ви това момиче ,да работите в екип,защото полицията се бои от Ким и така и вас няма да закачат! Искам да се държите добре с нея. Сега за мисията: Трябва да заловите Джей Парк. Довечера той ще бъде в казиното ("измислете си някакъв адрес тук"). Ще трябва да се престорите че играете и да сложите проследяващо устройство на Джей Парк,за да можем да го заловим по-лесно. От вас се иска само да сложите устройството нищо повече,за останалото ще се погрижим ние! Това е всичко

Джънкук: Толкова ли може да е опасно едно момиче,пфу!?
Аз: Не знаеш на какво съм способна!
Джънкук: Да знам,да се разцивриш като дете като ти вземат играчката!("смее се")
Аз: Гледай си работата.
Джимин: Хайде стига сте се разправяли да измислим какво ще правим?!
Аз: Нека да започнем да играем,след това.......
("Плана ще разберете после,за да е по-интересно")
Хоби: Сега трябва да идем до мола,за да си купим подходящи дрехи
Джин: Да вървим с моя ван?!

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now