~на сутринта~
Г.т. Джимин
Събудих се и тъкмо да стана Хюнги ми хвана ръката и сънено каза да не ставам.Целунах я по челото и отново легнах до нея.Г.т. Джънгкук
Събудих се рано и реших да стана и да се изкъпя докато останалите все още спят.Днес трябваше да кажем на Ким,че ще ходим на хижа,но без тя да разбере по каква причина. По някое време ще трябва да купим и подаръка с Джимин,също така и да уредим нещата с хижата. Мислехме тази вечер да си останем тук,но утре сутринта да тръгнем.
Вече бях готов,затова излезнах от банята и реших да си облека черни дънки и бяла тениска.
Тъкмо бях готов да излизам и Ким се събуди.
Ким: Добро утро- каза сънено.
Аз: Добро утро,мила. Наспа ли се?
Ким: Мх...
Аз: Хахде тогава отивай да се оправиш и идвай да закусим. Ще те чакам долу.
Аз: Добре...
след като го каза се обърна на другата страна и се зави през глава. Толкова беше сладка...като малко дете е.
Слезнах в кухнята и всички освен Джимин и Хюнги бяха станали.Аз: Тае,Юнги...днес ще можете ли да занимавате Ким докато вземем подарък и подготвим останалите неща?
Юнги: Да!
Тае: Няма проблем....ама с какво по-точно да я занимаваме?
Аз: Ами незнам......кажете,ѝ че искате да рисувате или да четете някоя книга заедно.
Джин: Аз измислих какво ще направя за вечеря,а за тортата ще ми трябва помощ.
Минджи: Бебо споко аз ще ти помогна.
Джин: Ама ти нямаше ли да помагаш с украсата.
Минджи: Ще намеря време и за двете.
Аз: Добре тогава,май всичко е измислено!?
Су: Така мисля.
Намджон: Добре айде сега да ядем,че умирам от глад.Всички се засмяхме,а след това се преместихме в трапезарията и започнахме да закусваме. Джин беше направил палачинки. Имаше плодове и течен шоколад.
Г.т. Ким.
След като Кук излезе,полежах още малко и станах да се изкъпя. Докато се къпех забелязах,че раната ми е започнала да зараства. Най-накрая можех да махна бинта,защото честно казано вече ми омръзна.
Изкъпах се и направих рутината си след което си избрах дрехи,сини дънки и черна блуза с къс ръкав. След това слезнах при другите,за да закуся.
В същото време от своята стая излизаха Джимин и Хюнги. Поздравихме се за добро утро и продължихме надолу.И тримата в един глас: Добро утро!
Кук: Добро утро. Значи все пак си решила да станеш-засмя се.
Аз: Хахаха много смешно.
Кук: Какво ще пиеш? Кафе или портокалов сок?
Аз: Сок,аз ще си налея.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. bad boy(завършена)
RomanceВсичко започна с нечия смър...или поне така си мислех.