36

327 23 2
                                    




Хюнги се събуди и видя, че всички са навън. Отиде в стаята на Ким и за щастие тя все още спеше. Разклати я леко, за да я събуди. Тя измрънка леко, но се изправи като видя, че това е сестра и.

Ким-ти какво правиш тук? Кук къде е?

Хюнги-Дойдох да те събудя. Всички са навън включително и Кук. Звънях на Джимин и каза, че довечера ще ходим на вечеря да знаеш.

Ким-Добре.-каза като се сгуши в юргана и искаше да спи.

Хюнги-АААА няма такива ставай!!! Аз сама какво ще правя???

Ким-Добре де, добре ставам. Ще се измия и ще дойда да закусим, става ли?

Хюнги-Да айде по-бързо чакам те долу.

Хюнги излезе от стаята и Ким стана, за да се измие. Преди да направи каквото и да е се обади на Кук, за да разбере защо не я е събудил и къде е.

Той и обясни, че помага на Джимин и после ще дойдат да ги вземат, за да отиват в ресторанта. Разбраха се и затвориха.

Ким-Е какво има за закуска?!

Хюнги-Амиии... май нищо.

Ким-Как така нищо??

Хюнги-Имам предвид, че ще трябва да си направим нещо защото няма нищо готово.

Ким-Аа така става. Какво да си направим?

Хюнги-Искам препечени филийки.

И двете се засмяха и започнаха да приготвят закуската. Хюнги направи кафе и започна да търси филм или драма, която да гледат днес, защото така или иначе нямаха какво да правят.

Всичко беше готово и започнаха да закусват докато гледат драмата, която Хюнги избра.

Джимин и Джънгкук бяха в ресторанта и приготвяха всичко, а останалите им помагаха. Радостта и на двамата се усещаше в поглезите им и в действията, които вършат, като цяло из въздуха се носеше радостта. Искаха всичко да мине като по вода, да няма нищо, което да се обърка...затова проверяваха всяко едно нещо по няколко пъти.

Към следобед всичко беше готово и всички си тръгнаха, а Кук и Джимин отидоха да се преоблекат и след това да вземат половинките си.

Цял ден прекаран в гледането на сериал минава доста по-бързо от очакваното. Двете момичета решиха да започват да се приготвят. Влязоха и се изкъпаха след което изсушиха косите си. Ким направи своята коса след което направи и тази на Хюнги. Хюнги направи грима и на двете. След около час в приготвяне телефона на Хюнги звенна.

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now