31

382 25 3
                                    


Ким се прибра вечерта, малко след като останалите бяха вечеряли. Всички бяха по стаите си и така тя избегна въпросите. Знаеше, че Джънгкук я чака и, че ще трябва да говорят.

Кук- Най-накрая се върна. Къде беше?

Ким- На вън.

Кук – Когато говорихме ти не звучеше добре... какво е станало.

Ким- Не е нищо особено.

Кук-Кажи ми какво е станало. Никога не си се държала така. Кажи наистина какво става и къде беше?!!

Ким- Обещай, че няма да се ядосаш.

Кук- Добре няма.

Ким- Сетих се, че единствения който знае за това, че мисля родителите си за мъртви е Джей Парк... отидох в затвора и говорих с него...

Кук- Ти какво??? ЗАБРАВИ ЛИ КАКВО ТИ ПРИЧИНИ ТОЗИ НЕЩАСТНИК???? ЗАЩО ПО ДЯВОЛИТЕ ЩЕ ГОВОРИШ С НЕГО???

Ким- Успокой се моля те. Затова не исках да ти казвам.

Кук- КАКВО ТИ КАЗА?

Ким- Каза че е възможно с него да сме...брат и сестра.

Кук- ТОЙ И ТИ КАКВО????

Ким- Да знам, ужасно е ,но моля те спри да викаш.

Кук-КАК ДА НЕ ДИКАМ КАЖИ М...-Хюнги влезе в стаята леко сънена.

Хюнги- Какво става? Цялата къща се тресе от вашите крясъци.

Ким- Няма нищо спокойно. Извинявай, че те събудихме.

Хюнги- Джънгкук ти поне ми кажи какво става. Сутринта пак се карахте. Какво става???

Кук-Повярвай ми сега изобщо не ми е до обяснения. Ако искаш да разбереш питай така наречената ти сестра. Питай я защо е отишла при човека който и е причинил толкова много зло. ПИТАЙ Я!!!

Ким-Кук престани вече.

Кук-С КАКВО ДА ПРЕСТАНА С ТОВА,ЧЕ ГОВОРЯ ИСТИНАТА ЛИ!!

Ким-изваждаш нещата от контекст.-Джънгкук вече беше на предела на нервите си. Хвана Ким и я притисна в стената-Какво правиш? Пусни ме....сега ти си този който ми причинява болка.- Ким се оплаши от това му действие.

Хюнги-Кук пусни я.-тя издърпа Ким от ръцете му и я изведе от стаята. (заведе в нейната)

Джимин-Какво става?

Хюнги-Иди а говориш с Джънгкук. Не е на себе си.

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now