37

325 24 7
                                    




Хюнги- Да разбера се.-докато го казваше вече не успяваше да сдържа сълзите си. Джимин сложи пръстена на ръката и и я целуна като и обеща че винаги ще е до нея.

При Джънгкук и Ким

Джънгкук хвана Ким за ръката, като преплете пръстите им, и я изведе на терасата. Тя се огледа наоколо и го попита за какво е всичко това, а той започна да говори.

Джънгкук- Животът ми беше разбъркан пъзел. Срещнах те и той се нареди. Защото липсващото парченце беше ти. Всички казват, че се влюбваш веднъж в живота си, но аз се влюбвам с теб всеки ден в който те видя. ....Искам те! Искам те такава каквато си, не искам да те променям. Искам тръпката появила се в мен преди... да не изчезне. Искам да прекарам пръсти в косата ти.  Искам да погаля лицето ти и тихо да се сгуша в скута ти. Искам изплашен да скачам по матрака в борбите ни. Искам те повече от всичко на този свят. Жадувам да съм с теб всяка секунда от деня. При всеки допир с теб през тялото ми преминава тръпка на сладост, желание и копнеж. Побъркваш ме от любов. Искам да съм с теб до края на живота си... ще се омъжиш ли за мен?

Ким-ДА!-той сложи пръстена на ръката и и я целуна, а тя разбира се отвърна на целувката. След това Кук отвори бутилка с шампанско и се наслаждаваха на гледката, не на гледката която се виждаше през терасата, а един на друг.

Беше станало полунощ и дойките решиха да се прибират. Измиха се и се преоблякоха, след което потънаха в обятията на любимия си човек.

На сутринта Джин и Минджи правеха закуска, а Тае и Хоби гледаха телевизия. Останалите спяха. Някой позвъни на вратата и хоби отиде да отвори. На вратата беше Джей, който търсеше Ким. Хоби му каза, че все още спи и го покани да влезе. След малко закуската беше готова и седнаха да закусват. Пред това време останалите също станаха, като Ким беше последна.

Джей-Добро утро поспаланко.-всички се засмяха.

Ким-Бате ти какво правиш тук?

Джей-Имам изненада за теб, обличай се и да тръгваме.

Ким-Добре, сега идвам.

Джей-Нали нямаш нищо против, че ще ти я открадна за малко.-обърна се към Кук

Кук-Няма проблем ама ми я върни цяла-и двамата се засмяха.

След около двадесет минути Ким беше готова.

Двамата се качиха в колата на Джей и тръгнаха. По пътя си говореха общи неща, но Джей така и не и каза каква е изненадата. Вече бяха на града и най-накрая стигнаха. Имаше голяма къща с гараж. Ким отново попита каква е изненадата, но той не и каза. От къщата излезе възрастен господин.

Джей-Здравейте. Говорехме по телефона с вас!?

Господина-Да заповядайте насам.-той ги поведе към гаража. Щом го отвори очите на Ким светнаха като на пет годишно хлапе видяло близалка. В гаража имаше кола, любимата марка на Ким. Господина и даде ключ и каза *само едно кръгче*, а тя кимна и взе ключа. Тя запали колата и потегли. Беше и доста приятно...

Джей-Какъв е този пръстен?-докато правеше завой, той го забеляза.

Ким-Кук ми предложи..-усмихна се и леко се изчерви.

Джей-Супер, радвам се за вас. Честито!

Ким-Мерси.-тя покара още малко и се върна в гаража.

Джей-Лелее караш страхотно.

Ким-хах не е чак толкова страхотно.

Джей-Напротив, и мисля, че даже заслужаваш тази кола.

Ким-Някой ден...-каза докато я заключваше.

Джей- И защо този ден да не е днес?!

Ким-Как така?!

Джей-Колата е подарък за теб!

Ким-СЕРИАЗНО ЛИ?!!!-Джей кимна- ава как така..... благодаря ти много.-отиде до него и го прегърна.

Джей-хайде да се похвалиш и на останалите.- тя се качи в новата си кола, а Джей в неговата и тръгнаха. Когато наближи, Ким се обади на Джънгкук и му каза да се приготви, защото ще дойде да го вземе.

Кук-Лаалл от къде е тази кола?!Страхотна е!!

Ким-Джей ми я подари.

Кук-Супер... и аз искам такъв батко-засмя се.-Сега остава само да ме повозиш?!

Ким-Скачай.

Двамата се качиха, пуснаха се приятна музика и тръгнаха. Ким караше по път , на който нямаше почти никой и срещу тях се виждаше залеза...


хей, успах и днес да кача, но се извенявам, че е толкова къса. Гответе се за финал😉🤗💜

Mr. bad boy(завършена)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora