38

356 23 7
                                    

*Пет меса и половина по- късно*
От около три/четири месеца всички мислят и правят само едно единствено нещо... подготвят се за двойната свадба. Да точно така, деойна свадба. Ким и Джънгкук заесно с Джимин и Хюнги. Всички се вълнуваха и нямаха търпение. Днес Ким и Хюнги отиваха да си изберат рокли. С тях бяха Джей, Тае и Хоби.... останалите или помагаха с приготвиренията или на момчетата да си изберат костюми.
Момичетата вече бяха в магазина и пробваха толкова много рокли, че на всички истанали им се доспа.
Джей: Абе сестра ми, като ленивци сте! Какво толкова избирате?!
Хоби: На вас всичко ви стои добре. Звемете която и да е.
Тае: Ако не харесате следващата ще се гръмна.
Хюнги: Абе ние ви взехме, за да ни помагате, а вие какво само се опраквате!?
Ким: Ще си изберем скоро, усещам го. Изтрайте още малко.
След това пробваха още две рокли и от последните останаха без думи.
Хюнги: Мисля, че тези са перфектни.
Ким: Много ми харесва. Вие какво мислите?-обърнаха се към останалите, които зяпаха с отворена уста.-Кажете нещо де. Не ви ли харесват!?
Хоби: а-аз не знам какво да кажа. Уникални сте!
Джей: Изглеждате като принцеси, само принцовете ви липсват.
Тае:Вземете ги, моля~. Уникални сте.- каза докато показваше усмивката си.
Момичетата се зарадваха от чутото и решиха да вземат тези рокли.

При Джимин и Джънкук.
Двамата излязоха от пробните и първия път не бяха очаровани. Втория път, след леки корекции от страна на вратовръзките, решиха да вземат тези.
Минджи: Много сте бързи. Как успявате?! На момичетата сто процента им е отнело часове!
Джин: Ами това е нашата голяма тайна- каза и се засмя.
Взеха костюмите и тръгнаха към вкъщи. По пътя Минджи се обади на Ким, за да види къде са.
В разговора:
Минджи: Ало, готови ли сте?
Ким: Ти съмняваш ли се в нас-засмя се- изтущихме малко помощниците ама сме готови и пътуваме към вкъщи. При вас как върви?
Минджи: Тези двамата са по-бързи и от светлината...как го правят не знам! Иначе и ние сега пътуваме към вкъщи.
Ким: хах, значи ще се видим там. Чао.
Минджи: чао.
Край на разговора.

Момичетат се прибраха и завариха момчетаа вече вкъщи, на дивана игращи си нещо на телефоните.
Хюнги: Ама вие наистина сте по бързи от светлината.- каза и Ким и Минджи се засмяха.
Джимин: За какво говорите?
Хюнги: Нищо...

Всички решиха да легнат, за да си починат, защото след обяд ще ходят да огледат мястото на което ще се състои голямото събитие.

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now