34

346 20 8
                                    




Ким остави двамата да говорят и чакаше от вън. Беше седнала на един стол. Тъкмо се чудеше какво става и защо се бавят толкова, и те излизаха.

Психолога-За сега всичко е наред госпожице. От мен довиждане,  ще се виждаме.

Ким-Довиждане.

Джей-Ще тръгваме ли, нямам търпение да се махна от тук?!

Ким-Да хайде да вървим.

Качиха се в колата и тръгваха. Цареше леко неловка тишина, която не след дълго Ким наруши.

Ким-Сега няма да се прибираме направо в апартамента, може да идем до някое кафене да си поговорим, ако искаш?!

Джей- Добре, както кажеш.

Тъкмо слизаха от колата и Джънгкук се обади на Ким.

В разговора

Кук-Ало, какво става? Защо се бавите?

Ким-Кук спокойно ще пием по кафе, ще идем до апартамента му и ще се прибера.

Кук-Добре. Обади ми се ако има нещо.

Ким-Кук, няма да има нищо. Хайде чао.

Кук-чао

Край на разговора.

Джей-Ревнивото ти гадже ,а?

Ким-Не е ревнив... хайде да влизаме.

Седнаха на една маса и си поръчаха кафе.

Джей-Не те ли е страх сега като си с мен, сама?

Ким-От какво да ме е страх? Имал си проблеми, които сега се опитваш да оправиш, а и си ми брат. Сега като знаеш истината не мисля , че ще ми направиш нещо.-усмихна се топло и отпи от кафето си.

Джей-Ким, искам да ти се извиня за всичко което съм ти причинил. Тогава не съм бил на себе си. Ти си толкова добър човек, не заслужаваш нищо от това което ти се случи заради мен. Ще можеш ле да ми простиш?

Ким-Разбира се. Аз вече съм ти простила, иначе нямаше да съм тук, сега, и да ти помагам. Нека оставим всичко това в миналото и го забравим. Става ли?

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now