8

915 37 5
                                    

Видях я и останах буквално без думи. Как е жива? Мама и татко ми казаха,че е починала при катастрофата!?!? Това някаква шега ли е???

Аз: Хюнги??? Това наистина ли си ти??
Тя: Да аз съм!
Джин: Познавате ли се?
Аз: Да! ...но как така си жива???
Тя:спокойно ще ти обясня всичко!

Аз: добре,но защо ми го причини? Защо ме остави да страдам след като знаеш колко те обичах??? (Разплаках се)

Тя:Мислиш ли ,че на мен ми беше лесно?? Аз Също те обичам и то много!
Аз: Тогава защо ме изостави???
Тя:Мама и татко ме накараха!
Аз:Какво но защо? Та те са наши родители,защо ще искат да ни разделят?
Тя: ЗАЩОТО ТЕ НА СА ТВОИ РОДИТЕЛИ!!!
Аз: Какво (направя щах да припадна като чих това),но как така???
Тя: Разбрах,че те не са твои родители затова. Започнах да се занимавам с мафията,за да не мисля за това. Тогава те измислиха целия този план,за да нямаш нищо общо с мен и да не станеш като мен! Това беше техния план,да изценират смърта ми!
Аз: (нямах думи,щях да се разплача и просто се взирах в сестра ми)
Мина известно време и прегърнах сестра си. Бяха минали седем дълги години в които дори за миг не съм спирала да мисля за нея.Не можех да сдържам сълзите си повече,разплаках се. Сестра ми отвърна на прегръдката. Бях много щастлива,че всъщност тя е жива.

Джимин:Хайде да отидем край огъня,стана студено.
Съгласихме се и тръгнахме.
Юнги беше запалил огън. Не знаех че той свири на китара,доката не я изкара и започна да свири . Беше толкова добър, че забравих за всичко което се случи преди малко.

Вечеряхме,говорихме си и всичко си дойде на мястото. Дойде време да си лягаме всички се разпределиха по палатките:
Джимин със сестра ми
Минджи с Джин
Тае със Су
Намджун с Юнги
Хоби беше сам понеже не искаше да дели палатката си с друг.
Останахме само аз и Джънкук. Не ми хареса особено много но нямах друг избор. Не беше толкова зле.

Настанихме се в палатката и Джънкук поиска да си говорим.
Джънкук: Хайде да си говорим?!
Аз: Добре,но за какво?
Джънкук: Нека се опознаем. Имаш ли някакви хобита?
Аз: Да обичам да рисувам и да танцувам,направо обожавам. А ти?
Джънкук: Аз обичам да пея. Това ме пренася в друг свят.
Аз: Наистина ли? Може ли да ми изпееш нещо?
Джънкук: Добре,но само ако ми изтънцуваш някой танц?!
Аз: Имаме сделка !

Той ми изпя:

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now