30

420 23 7
                                    

Ким се събуди и протегна, ръка към телефона си, за да види колко е часа. Беше още доста рано и реши да не буди останалите, а да иде да потича. Стана тихо от леглото и се приготви.

На вън времето беше хубаво и тя се зарадва на този факт. Сложи си слушалките в ушите и започна да тича. По улиците нямаше никой, а времето беше любимото на Ким. Слънчево с лек вятър. След около час реши да се връща вкъщи, за да може да се изкъпе.

Тае тъкмо се беше събудил и се засече с Ким

Тае-Добро утро!

Ким-Добро и на теб.

Тае-Забравих да те питам, Кук ти даде писмото нали!?

Ким-Какво писмо?

Тае-Ами вечерта преди да си тръгнем някой остави писмо за теб. Дадох го на Кук понеже него видях първо, а той каза, че ще ти го даде.

Ким-Ясно. Благодаря, че ми каза.

Тае само кимна и продължи напред. Ким се зачуди каква е причината Кук да не и даде писмото при положение че е за нея. Качи се в стаята им и за щастие и Кук беше станал

Ким-Чудесно станал си. Искам да те питам нещо.

Кук-Какво е станало?

Ким-Ти ми кажи! Какво писмо си скрил от мен и защо?

Кук-Успокой се първо.

Ким-По спокойна не съм била никога през живота си. Кажи ми защо го кри от мен?!

Кук-Защото го прочетох и не исках ти също да го четеш.

Ким-Какво толкова пише там? Щом е адресирано да мен значи ТРЯБВА ДА ГО ПРОЧЕТА.

Кук-ТАМ ПИШЕ, ЧЕ РОДИТЕЛИТЕ ТЕ СА ЖИВИ-каза Кук, но вече се беше изнервил малко.

Ким замръзна на място. Беше като втрещена. Как можеше това да е възможно. Нали Джей Парк и каза, че са мъртви, че той ги е убил. Защо би я излъгал. В това време Джимин беше чул крясъците и дойде да види какво става.

Джимин-Какво става тук защо сте се развикали още от сутринта?

Кук-Нищо говорим си.

Джимин-Да затова стените се тресат от вашето говорене.

Ким-Нищо не е станало. Вие слизайте аз ще се изкъпя и ще дойда.-Ким искаше да остане сама със себе се и да осмисли случилото се.

Момчетата я послушаха и слязоха долу. Мина доста време, но Ким така и не идваш , за това Кук се качи да види какво става. В стаята я нямаше и реши, че още е в банята. Почука на вратат,но отговор не получи. След като почука още няколко пъти, без отговор, влезе и останови,че я няма.

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now