Г.т. Ким
Сутринта се събудих и усетох пронизваща болка. Не помня как точно стигнах тук, едиснтвено помня как се случиха нещата(от части). До мен беше Джънкук. Какво правеше той тук???Реших да стана и слезнах в кухнята,защото бях гладна и исках да си направя нещо за хапване. В кухнята беше Хоби.
Хоби: Хей,Ким, ти си се събудила? Как се чувстваш? По-добре ли си?
Аз: Да,всичко е наред. Благодаря!....Малко съм гладна, може ли да си приготвя нещо?
Хоби: Що за въпрос, разбира се че може,даже аз ще ти приготвя! Ти седни,а аз идвам след малко!
Аз: Добре,благодаря ти!След малко хоби дойде. Беше приготвил чудесни сандвичи.
Докато хапвахме реших да го попитам:
Аз: Хоби, шефа каза,че имате приятелки... те къде са?
Хоби: Не всички имаме приятелки(засмя се). Живеят отделно и понякога помагат с мисиите. Ако искаш може да организираме питник и да се запознаете?!
Аз: Това е невероятна идея. Хайде да кажем на останалите и да се приготвяме!?
Хоби: Добре!Аз се извигах,и момчетата дойдоха, дори и Джънкук!
Аз: Момчета извикайте пеиятелките си след обяд ще ходим на питник,за да се запозная с тях!
Тае: Това е уникална идея!
Юнги: Аз ще може ли да спя???
Джимин: Нямам търпение.
Джин: Успокойте се малко да направим списък какво ще ни трябва и какво трябва да купим! Трябва да приготвим и храна!!!
Джънкук: Защо трябва и другите момичета да идват, ние сме си достатъчни!?
Аз: Разбрах,че понякога и те помагат за миите и след като ще работим заедно не смяташ ли,че трябва да ги познавам???
Джънкук: Ох добре то се е видяло,че ще стане на твоето!....
Аз: Да така е! Да започваме.След около 20 минути мислене и преговаряне какво ще взимаме ето го и готовия списък:
1. Самдвичи
2. Пилешки шишмета( разбрахме се да си направим барбекю)
3. Вино
4. Някакви сладки
5. Одеало
6. ЧашиЗапочнахме да събираме нещата. Момичетата ще ни чакат на мястото( всъщност аз още не знам къде ще е ,Джимин каза,че е по-добре да е изненада)
~след няколко часа~
Качихме се във вана на Джин и тръгнахме. Пристигнахме на мястото и то беше не земно красиво.
Видях Хоби да вади палатки от вана.Аз: За какво са ни тези палатки?
Хоби: Решихме да спим тук.
Аз: Така ли, защо никой не ми каза? Щях да си взема дрехи...?!
Хоби: Ами незнам,наистина...(засмя се)
Аз: Еми добре(аз също се засмях)
YOU ARE READING
Mr. bad boy(завършена)
RomanceВсичко започна с нечия смър...или поне така си мислех.