20

641 28 6
                                    

Ким: След като знам вече истината...днес ще отида до родителите ми. Трябва да им се извиня все пак те на са виновни.
Аз: Ким,сигурна ли си? Не е ли трърде рано? А и не сме сигурни,че Джей Парк е казал истината.
Ким: Да сигурна съм.
Аз: Добре,но ще дойда с теб.
Ким: Добре. Къде е Хюнги?
Джин: Излязоха с Джимин.
Ким: Добре отивам да се оправя.
Аз: Добре идвам след малко.

Г.т. Ким
Исках да отида до вкъщи,за да се извиня на родителите ми. Знам,че не са ми истински родители,но те ме отгледаха и се грижиха за мен като свое дете.
Изкъпах се набързо,направих рутината си и си избрах дрехи.

Тъкмо бях готова и Куки влезна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Тъкмо бях готова и Куки влезна. Дойде до мен и ме целуна.
Кук: Добре ли си след вчера?
Аз: Да добре съм наистина.
Кук: Добре,ще се оправя и тръгваме.

След около 20 минути той също беше готов.

Докато той се оправяше аз взех успокоителни,тъй като бях малко нервна

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Докато той се оправяше аз взех успокоителни,тъй като бях малко нервна.

Пътувахме малко и пристигнахме. Леко неуверено натиснах звънеца.
Майка ми: Дъще!? Здравей...
Аз: Мамо(прегърнах я) съжелявам!
Майка ми: Спокойно. Няма за какво да съжеляваш..... нека говорим вътре.
Кук: Здравейте госпожо!
Майка ми: Здравей....?
Кук: Джънкук...казвам се Джънкук.
Майак ми: Заповядай,Джънкук.
Влезнахме вътре и татко го нямаше. Мама отиде в кухнята и реших да ѝ помогна.
Аз: Мамо,къде е татко?
Мама: Отиде да свърши малко работа,но ще си дойде. Какво те накара да се върнеш тук?
Аз: Ами това е дълга история,но разбрах какво точно е станало с биологичните ми родители и реших да ви се извиня,защото не бях правя да ви се сърдя без да знам истината. Отново съжелявам.
Мама: Добре,ти не си виновна и аз бих реагирала така. Затова сме семейство,може да се караме,но винаги сме заедно!
Аз: Така е!
Мама: Ее...кое е това момче.
Аз: А-ами...приятел.
Мама: Миличка,видях как те гледа...само приятел ли е?
Аз: Ами всъщност сме заедно.
Мама: Добре,момчето изглежда свясно. Харесва ми.
Аз се усмихнах и след малко с мама се върнахме при Кук с кафета.

Докато си пихме кафето,татко се прибра.
Татко: ...ти какво правиш тук?
Аз: Татко моля те прости ми не бях права да говоря и постъпвам така! (Станах и го прегърнах)
Татко....(не каза нищо само отвърна на прегръдката)
Той също седна при нас и се запозна с Кук.
Татко: А всъщност какъв си ти на дъщеря ми?
Аз: Ами..
Кук: Гадже!
Татко: Добре, да ми я пазиш!
Кук: Разбира се,господине!
Татко: Моля те без официалности.

Мама ни предложи да останем за обяд и ние се съгласихме. Оставихме татко и Кук да си говорят,а ние с мама се заехме с обяда.
След около час бяхме готови и седнахме на масата.
Татко: Ким това момче е злато... и от футбол и от коли разбира. Браво!
Нищо не казах само се засмях леко.
Хапнахме,поговорихме си още малко и с Кук решихме да тръгваме. Взехме си довиждане и тръгнахме. Не след дълго си бяхме вкъщи.

Хюнги се беше прибрала и само като ме видя ме заля с въпроси.
Хюнги: Наистина ли си ходила при нашите? Какво стана? Какво казаха?
Аз: По-полека ще ти разкажа.
Разказах ѝ и тя ми каза следващия път да я изчакам да идем двете. Поговорихме си още малко и Минджи дойде.
Минджи: Момичета много ми е скучно! Какво да правим?
Аз: Да гледаме някоя драма?
Хюнги: Ох аз сега се прибрах от киното...не ми се гледа нещо пак. Айде вместо това да излезем на басейна и без това времето е хубаво?!
Минджи: Супер идея. Ще кажа на Су и после се чакаме долу.
Сложих си бански и вече бяхме долу пред басейна. Момчетата също искаха да се присъединят. Пуснахме музика и беше много забавно.
Надухме един голям дюшек за басейн и започнахме битка кой ще е на него. Накрая Пнги я спечели защото заспа на него. Джин и Намджон се опитваха да се пекат на слънцето ама ние ги бутнахме във водата и не им се осъществи плана.

Аз: Кук аз отивам горе.
Кук: Защо не ти ли е забавно?
Аз: Не,напротив ама малко ме заболя главата.
Кук: Добре ли си да дойда с теб?
Аз: Не остани да се забавляваш ако искаш.

Качих се горе,облякох си домашни дрехи. Сложих си слушалки и пуснах музика. Не съм усетила кога и съм заспала.

Г.т. Джънкук.
Малко след като Ким се качи аз също се качих,не исках тя да е сама. Видях,че беше заспала затова реших да легна до нея и да я гушна. Тъкно я прегърнах и тя явно се оплаши,защото цялата подскочи.
Аз: Аз съм,спокойно. Продължавай да спиш,извинявай че те събудих.

Тя се сгуши в мен и отново заспа. Беше толкова сладка докато спи. Просто я гледах.
На вън стана тъмно и реших да видя какво правят другите. Те тъкмо щяха да вечерят.
Аз се присъединих към тях. Попитаха ме къде е Ким аз им обясни ,че спи и не искам да я будя.
Джин: Утре няма какво да правим,но имам идея.
Су: Каква е?
Джин: Хайде утре да идем на боулинг?
Джимин: Добра идея. Хайде!?
Всички се съгласиха и беше решено- утре сме на боулинг.
Нахраних се и се върнах при Ким. Тя все още спеше,затова си пуснах филм и след като свърши и аз заспах.

Mr. bad boy(завършена)Where stories live. Discover now