Г.т. Ким
Сутринта се събудих,но не ми се ставаше затова продължих да се гушкам с Кук. Явно той ме усети обаче.
Кук: Ммм добро утро любов- каза сънено.
Аз: Добро утро. Събудих ли те?
Кук: Не,не си. Наспа ли се?
Аз: Да. А ти?
Кук: Аз също. Снощи не яде сигурно си гладна,ела да закусим.
Аз: Добре.
Станахме от леглото и се запътихме към кухнята. Джънкук ме остави да седна на плота и започна да ми прави закуска. Предложих му да му помогна,но той отказа.
Беше толкова сладък....извадих си телефона и го снимах.Не след дълго закуската беше готова. Седнахме на масата,за да закусим.
Аз: Какво ще правим днес? ....Имам идея!
Кук: Ами снощи се разбрахме,че ще ходим на боулинг,но кажи идеята може да ми хареса повече.
Аз: Нали знаеш горичката в края на града.... чух,че там има много красиво езеро. Може да отидем там?!
Кук: Това ми харесва повече,предпочитам да прекарам времето само с теб. Хайде да идем двамата,а другите да ходят на боулинг.
Аз: Добре.Решихме да ги изчакаме да стана,да им кажем и тогава да тръгваме. През това време седнахме на дивана и си пуснахме някаква драма.
След около час всички бяха станали и ние с Кук тръгнахме да се оправяме.
Аз влезнах в нашата баня,а той отиде в стаята на Джимин,за да стане по-бързо. Изкъпас се и изсуших косата си. Избрах си дрехи,сложих си малко грим,а косата вързах на небрежна опашка.Бях готова и започнах да си ровя нещо на телефона. Докато се усетя и Джънкук беше готов. Каза ми да го изчакам да сеърши нещо и тогава ще тръгваме. Какво ли беше това нещо? Е все ще разбера.
След окло 20 минути ме извика и тръгнахме.
YOU ARE READING
Mr. bad boy(завършена)
RomanceВсичко започна с нечия смър...или поне така си мислех.