Adik Sepupu

9.7K 14 0
                                    

Masa tu aku baru balik cuti penggal kedua...aku belajar di salah sebuah SBP di Klang...sekolah ni kira Glamor ler jugak..pernah dijadikan lokasi pergambaran Filem Kolej Baginda...:)..Ok berbalik kpd cerita aku..kebetulan hari tu hari Sabtu..kalau tak silap ler..semua orang pergi kenduri di umah sedara aku di Tumpat dekat Pengkalan Kubor..hanya tinggal aku ngan Edayu..biasa ler kalau aku ader kat umah dia takleh berenggang dengan aku..masa tu dalm kul 1.30 ptg..kira baru bangun tido ler..sbb aku sampai pagi..naik bas Transnasional ..dia pulak baru balik dr umah kawan..dkt jer dlm 200 meter..org lain dah bertolak ke tempat kenduri pagi lagi..dan dijangka pulang malamnye..

Aku ajak ler Edayu mandi sama2..dia pon setuju sbb badan dia berpeluh..mmg dah biasa mandi sama dan berbogel..dia dah biasa dah mandi bogel ngan aku..tp masa org lain takde le..Umah nenek aku umah kampung jer tp perigi dia dlm umah..kira tertutup ler...paip kerajaan pon ader tp aku lebih suker mandi air perigi...sejuk dan nyaman..

Aku suker tengok Edayu bogel sebab badan dia putih bersih..tanpa parut..pastu comel pulak...sampai skrg pon ramai kalau aku nak lancap aku ngitai dia mandi..sebab dia suker mandi bogel..hehehe...masa tu badan dia biasa jer..buah dada baru nak timbul..tang cipap ler paling cute sbb cipap budak katakan...belahan cipap dia merah2 lagi

sbb kulit putih...Masa lancap aku suruh dia menghadap aku sbb aku nak tgk cipap dia masa nak pancut...selalu jugak dia tanyer kenapa buat cantu..kenapa ader bulu..dia takde..tp pandai2 aku ler nak jawab soalan dia..sbb dia bebudak lagi..bukannye kesah pon kalau aku tipu...

Hari tu aku melancap lagi depan Edayu...dia buat tak kesah jer tp senyum2 jer bila aku sebut nama dia biler nak pancut...Lepas mandi aku lapkan badan dia. Then salin pakaian...aku pakai kain pelikat ngan t shirt jer...sb selesa camtu kat umah..dia plak pakai blouse ngan suar panjang...Lepas tu kiter gi makan aper yg ader kat dapur..then kuar menonton TV. kalau tak silap TV3 sebab cerita Hindi ditayangkan masa tu..Pelakon dia Manisha Koirala ngan Salman Khan...Khamoshi kot..cerita orang bisu...

Lama2 tgk cite Hindi stim jugak sbb seksi sgt..sana terdedah sini terdedah...masa tu ler teringin nak main ngan Edayu nih..Edayu nih biasa ler kalau aku balik dok sebelah aku jer...manja ler nak dok atas riba ler..nak suruh peluk ler..dia tak tahu aku stim balik...Dalam dok fikir camne nak main nih tetiba dpt satu idea...set..bagus punyer...

Sambil dok belai rambut Edayu aku tanyer le pasal sekolah dia..exam sblm cuti penggal..last sekali aku tanyer le dia ...Edayu suker main teka teki tak...dia kater suker sbb kat sekolah cikgu selalu buat pertandingan antara grup laki ngan pompuan..grup pompuan selalu menang katanye...atu tanyer berani lawan abg tak..dia katertak kesah sbb kat sekolah cikgu selalu puji dia...mmg pon dia bijak dlm kelas selalu dpt no satu...PMR pon dpt 8A..aku ckp kat dia..boleh tp sape yg takleh jawab kener denda ler baru adventure...ok..kate nye..tp denda pon ditentukan oleh org yg menang dan setiap arahan perlu diikuti..setuju!!! kata Edayu excited..Edayu tak takut ker...aper nak takutnye...ok..kita lawan..aku pon aper lagi jerat dah mengena ler...

Mula2 aku start ngan main teka2 sifir..sifir 3-9 dia mmg bleh jawab..dua2 x kena denda lagi...sajer je bg mudah2 sbb nak biar dia seronok dulu...budak2 katakan kener layan angin dia dulu..then kita open teka teki...isu lain plak..time aku tanye dia dia takle jawab..dia kena ketuk ketampi..then aku plak kena...kali nih aku suruh dia tanggalkan baju sbb xleh jawab... saja je denda ke arah tu..heehe dia pon mana perasan..dia kata ok..bila aku pon takleh jawab..saje je buat2 takleh jawab le..dia pon suruh aku tanggalkan baju...ermm dah ikut plan nampaknye..

Kemudian aku saje je provoke..ermm lepas ni ader org nak kener tanggalkan seluar dia..nanti nangis le tu..dia mula cebik muka alah kot2 abg ler yg kener tanggal kan kain..baik berenti jer sbb nanti ader org takut...alah saper nak takut..kita bleh jawab ler..ntah2 dia kot...kater dia mula bengang..mmm..ok set ...saper kalah kener denda ler tp kena ikut arahan ler mcm perjanjian tadi ler..ok tak kesah..dia setuju..hehe..aku sajer je..nanti segala arahan aku dia kener ikut...:)..

CerpenWhere stories live. Discover now