Pendahuluan:
Cerita ini cerita benar yang diceritakan kepada saya oleh seorang duda muda ( usia 30-an ). Namanya Bang Usup. Ini bukan nama sebenarnya. Supaya pembaca tidak boring, bahagian awal ceritanya kepada aku tidak aku nyatakan di sini, iaitu bahagian bagaimana Perempuan Mat Salleh 'contact' dia. Nama Perempuan Mat Salleh itu ialah "Janet". Bang Usup tak pandai berbahasa orang putih, manakala si Janet kurang fasih berbahasa Melayu. Kebanyakan interaksi menggunakan bahasa isyarat. Harap maklum.
Seperti yang dijanjikan, jam 10.00 malam Bang Usup sudah berada di bilik hotel Janet. Dia duduk berehat sambil minum-minum bersama Janet yang berusia lebih kurang 45-46 tahun. Untuk permainan ini Bang Usup akan mendapat bayaran yang lumayan.Janet berdiri dan membelakangi Bang Usup. Dia mula menanggal pakaiannya; mula-mula baju gaunnya, kemudian bra dan pantynya. Telanjang bogellah dia di hadapan Bang Usup. Dia nampak selamba sahaja.Pada pandangan Bang Usup, walaupun sudah berumur, susuk badan Janet masih seksi dan menggiurkan. Bahagian tundunnya berbulu tebal dan panjang dan nampak masih mungkum dan berisi. Kulit badannya nampak putih bersih walaupun berbintik-bintik di satu dua tempat. Raut wajah Janet bulat dan menawan. Kemudian dia mengunci pintu bilik lalu terus masuk ke bilik air/mandi.Pintu bilik mandi itu tidak ditutupnya. Dia berdiri tegak dan memandang ke arah Bang Usup. Dilambainya. Bang Usup bangun lalu masuk ke dalam bilik mandi itu. Tanpa membuang masa Janet membuka pakaian Bang Usup luar dalam. Berbogellah mereka berdua di situ. Bang Usup akur kerana itu semua sudah disain kontraknya kata orang.Dengan shower yang ada, Janet memandikan Bang Usup. Semua bahagian disiram dan disabun terutama bahagian yang tersepit atau bahagian yang tersembunyi; misalnya ketiak, celah kangkang, tengkuk dan seumpamanya. Dengan menggunakan ubat cecair dettol, Janet mencuci batang kemaluan Bang Usup. Bahagian takuk kepala batang kemaluan Bang Usup pun dicucinya. Lepas itu Bang Usup diminta menonggeng. Lubang burit Bang Usup juga dibersihkan oleh Janet.Dah siap, Bang Usup diminta memberus gigi dan membersihkan mulutnya. Sementara Bang Usup menggosok gigi, Janet pula membersihkan badannya seperti dia membersihkan batang kemaluan Bang Usup tadi. Cipapnya, lubang buritnya dan bahagian-bahagian sulit yang lain. Selesai menggosok gigi, Janet memberikan air listerin kepada Bang Usup untuk mencuci mulutnya. Kata orang Melayu berkumur-kumur.Dah siap mandi, Janet menghulurkan tuala bersih. Tahulah Bang Usup tujuannya iaitu untuk mengelap badannya supaya cepat kering. Dia pun bergerak ke ruang tengah bilik itu. Janet juga mengelap-lap badannya di situ. Sambil mengelap-lap badannya Bang Usup memerhatikan susuk badan Janet.Walaupun sudah berumur tetapi buah dadanya nampak masih tegang. Saiznya agak sebesar kelapa jambul. ( Kelapa tanpa sabut yang banyak dijual di kedai-kedai.) Tapi "tersandar" pada perutnya. Pinggangnya ramping, tidak seperti perempuan lain yang memboyak apabila dan berumur seperti Janet. Otot-otot paha, tangan, dan kulit mukanya masih belum berkedut. Rambutnya panjang dan kerinting. Sekarang basah kuyup. Dia tampak ceria dan senyum selalu.Batang kemaluan Bang Usup pula mula menegang tetapi belum keras dan tegak. Cuma mula menjulur dan terjuntai. Kepala batangnya jelas nampak berkilat. Nafasnya mula keluar masuk pantas, seperti orang penat sahaja. Kata orang itu tandanya dia sudah berahi.Selesai mengelap badannya, Janet mengeringkan rambut menggunakan hair dryer. Lepas itu dia bersikat dan berbedak. Semua pelipatan disembur minyak wangi. Bak kata orang, berhias dan bermake-uplah dia. Lepas itu dia mengenakan baju tidurnya yang 'see-thru' pula. Wajahnya tampak berseri, tubuh badannya seksi dan memberahikan. Suasana di bilik itu harum semerbak dengan bau-bauan.Secara utau atau bahasa isyarat, dia meminta Bang Usup berbuat macam dia. Sikat rambut, bubuh pewangi pada ketiak dan semua tempat-tempat sulit, termasuk celah kangkang dan lubang burit. Semua itu dilaksanakan oleh Bang Usup. Kemudian dia memakai baju tidur Janet yang lain. Nampak melondeh kerana tubuh badan Bang Usup agak kecil jika dibandingkan dengan Janet.Babak Dua : Pertemuan PertamaMereka berdua sedang berbaring di atas katil. Bang Usup menelentang dan nampak terbujur saja. Janet pula menghiring bertongkatkan tangan kiri. Manakala tangan kanannya meraba-raba dada Bang Usup. Ada masanya dia mengusap-usap jembut Bang Usup. Mungkin tujuannya untuk merangsang keberahian Bang Usup. Apabila dilihatnya batang kemaluan Bang Usup menegang, Janet membawa tangan Bang Usup supaya mengusap-usap jembutnya pula. Fahamlah Bang Usup. Janet pula menelentang dan kakinya sedikit dikangkangkan. Bang Usup duduk bersila dan mula meng- usap-usap jembut Janet. Tangan yang lagi satu pula menguli-uli dan meramas-ramas buah dada.belum ada apa-apa lagi. Tetapi Janet nampak mengeliat mungkin terasa kesedapan dan kelazatan apabila biji kelentit dimain-mainkan dengan jari. Dalam pada itu, Janet meminta Bang Usup mengisap puting susunya. Membongkoklah Bang Usup. Dia menyembamkan mukanya pada buah dada. Ditonyohkan mukanya bertalu-talu. Bertalu-talu juga dia mengisap puting susu. Tangan Janet mengusap-usap terusan- terusanrambut Bang Usup.Kemudian dia terus menjilat-jilat perut Janet. Perlahan- lahan turun arah ke cipapnya. Sampai di bahagian cipap, Janet memegang kedua belah kakinya lalu meminta Bang Usup menjilatnya. Agak lama di situ. Bang Usup mula terasa air liurnya masin. Ini tandanya Janet sudah mula berahi, kerana air berahinya dah mula membasahi lubang cipapnya.Tanpa disuruh Bang Usup mula menjilat-jilat biji kelentit Janet. Apalagi Janet mula mengerang. Tangan Janet terus-terusan menggentel buah dadanya sendiri. Bang Usup memain-mainkan lidahnya pada biji kelintit Janet. Dijilatnya bertalu-talu. Dan ada masanya disedutnya biji itu lama-lama.Apalagi, Janet terus-terusan mengerang... merintih, "Oh! That's good! Lagi Sup... lagi."Bijak Jenet. Dia mengangkat ke udara kedua-dua belah pahanya yang gebu itu dan dikangkangkan luas, jelas kelihatan bibir cipapnya tertonjol ke luar akibat biji kelentitnya mengembang dan menjojol, seolah-olah macam nak tersembul keluar.Janet memasangkan kondom pada batang kemaluan Bang Usup. Tatkala tegang itu, batang Bang Usup tegaknya dua kali ganda tinggi telapak tangan Janet. Agak tebalnya saiznya, tetapi kondom American Size tu paling sesuai untuk Bang Usup. Dia terasa ketat dan selesa.Sebiji bantal diletakkan di bawah punggung Janet . Segera Bang Usup memasukkan batang kemaluannya ke dalam lubang cipap Janet yang berlendir dan licin itu. Sambil meniarap dan menindih Janet, Bang Usup menongkat dadanya dengan kedua-dua belah tangannya.Punggungnya diungkit-ungkit ke atas. Mungkin Janet mencari posisi yang tersedap baginya. Ini dibiarkan oleh Bang Usup. Tangan Janet memeluk erat tengkuk Bang Usup. Ada masanya dia meramas-ramas buah dadanya sendiri. Mulut Janet mengucup mulut Bang Usup. Lidah Bang Usup diisap habis dek Janet. Janet berhenti mengisap. Sebaliknya dia menjulurkan lidahnya ke dalam mulut Bang Usup. Fahamlah Bang Usup supaya dia mengisap dan menyedut lidah Janet. Tatkala itulah lubang cipap Janet mula mengemut.Tanpa disuruh, Bang Usup mula menghenjut lubang cipap Janet. Mula-mula rentaknya perlahan saja. Ada masanya bertalu-talu dan rehat sebentar. Kadang-kadang Bang Usup henjut dalam-dalam. Apabila lubang cipap Janet mula mengisap- ngisap atau menyedut kuat, Bang Usup mula menghenjut terus- terusan dan agak laju. Apalagilah, Janet terus-terusan mengerang.