Aku baru berkahwin, suamiku ni umur lingkungan 50an dan aku ni baru 25 tahun maklumlah suamiku ni kerja kat overseas dan dari kelaurga yang berada. Kami bahagia selama setahun malah perhubungan seks kami memang matang dan aktif. Walaupun suamiku sering ke luar negara aku tetap setia padanya.Perkara ini dibisikan oleh Lan suamiku ( bukan nama sebenar) semasa kami sedang asyik dalam permainan nafsu.
"Yang...... yang suka tak dijamah lelaki lain depan I ?" tanya dengan penuh ghairah oleh Lan dan aku tersentak mendengar soalanya itu. " Bang ....Bang dah gila nak tengok isteri sendiri dijamah lelaki lain depan mata abang?" "Abang ini sadis ke !?"tanya aku bagai tamparan pada mukanya iiissshhhh terus kedua dua kami potong stim lalu kami bangun dari katil " pelamin " dan aku terus berpaling muka padah nya.
"Bukan gitu yang abang tanya je ....abang hanya nak fun ....I just want us to be more fun in life thats all ...of course I am not a sadist" "I am not asking you to have sex with someone without you want" " Yang .....oh yang ....abang tanya je tapi kalau yang tak suka takpehlah kita tutup saje citer nin disini ...ok?"
"Mmmmmmh" Aku mengangguk kepala padanya lalu kami terus masuk tidur tetapi soalan yang ditanya itu masih segar dan aku runsing memikirkanya. Pagi esok Lan seperti biasa ke office aku ke pasar untuk membeli sayur dan lauk untuk masak. Semasa aku di pasar aku rasa seperti setiap gerak geri aku ni diperhatikan aku rasa tak sedap hati lalu aku segera membeli segala keperluan aku dan bergegas ke rumah.
Sambil aku memasak aku menerima telefon dari Lan yang dia kena pergi London berkenaan business lalu di menyuruh aku menyediakan suitcase dia dan keperluan yang lain untuk berlepas. Aku mula menyediakan suitcase serta pakian keperluannya untuk berlepas malam nanti kerana orang gaji telah cuti sakit. Jam pukul 10 aku dengar bunyi kereta Lan memasuki laman rumah lalu aku segera buka pintu aku nampak Lan keletihan dan dia terus ke bilik air untuk mandi dan bersiap.
Sambil menunggu Lan bersiap aku sedang menonton tv tiba tiba aku dengar bunyi pintu belakang rumah dibuka sebelum sempat aku bangun darii sofa aku dapati di kelilingi oleh 2 lelaki bertubuh tegap menutupi mukanya dengan stokin wanita dengan mengacukan pistol kedua dua menyuruh aku supaya senyap jika tidak aku akan di bunuh oleh mereka lalu tanpa membuang masa tanya pada aku " Dimana kamu simpan barang emas serta wang?" Pada masa yang sama Lan keluar dari bilik air selepas mandi dan terkejut melihat situasi. "Tolong jangan bunuh kami ...kami rela ikut cakap awak"
"Awak ini siapa?" tanya salah seorang daripada perompak itu kepada Lan dengan sura yang serak itu. " Saya...saya ini suami dia ...kamu tanya lah apa yang kamu mahu aku boleh bagi tapi tolong apa apakan kami" rayu LAN. Kemudian perompak itu mengarah kami ke kamar tidur dan mengikat Lan pada kerusi yang bertentangan dengan katil.Perompak yang seorang lagi menyelongkar almari dan kebas semua weang dan barang kemas di di dalamnya.
Perompak yang satu lagi mengarah aku untuk menangalkan baju T shirt yang aku pakai."Tak mahu ....aku tidak akan ikut cakap kau!" kata aku padanya. "Baiklah kalau awak tak ikut cakap kami aku akan bunuh suami kau sekarang jugak !" katanya perompak itu lalu berjalan ke arah Lan untuk menembaknya. " Jangan......tolong jangan bunuh dia .....aku akan ikut cakap kau" kataku tanpa daya lalu menanggalkan T-shirt maka tersembullah "buah" aku yang putih gebu itu. "Buah" aku yang masih mudah serta "puncaknya" yang merah muda itu "dihisap" oleh mata perompak itu. Aku cuba melindunginya dengan tangan aku tapi di tegah oleh perompak itu lalu disuruhnya untuk menanggalkan seluar jeans aku. Sekali lagi aku ikut perintah perompak itu bagaikan kata kata suami kepada isterinya tetapi aku tidak berdaya lawanya jadi aku akuir dengan perintah perompak itu. Air mataku bergelinangan tetapi tidak dihiraukan oleh sesiapa. Lan merayu pada perompak untuk lepaskan aku daripada hawa nafsunya yang semakin liar menjalar. tetapi rayuan itu tidak bermakna kepada perompak yang bengis itu.