Aku & Tan Sri

3.4K 4 0
                                    

Aku bekerja di sebuah kolej swasta yang sememangnya dikenali umum. Mungkin kerana aku bekas pelajar kolej berkenaan lalu dengan mudah aku ditawarkan kerja di sana. Tugasku cukup mudah, aku menjadi "presenter" atau duta korporat kolej berkenaan. Gajinya cukup lumayan, ditambah dengan elaun pakaian, cukup membuatkan aku mampu menyewa sebuah kondo mewah dan mempunyai kereta sendiri. Yang penting, pakaianku ke pejabat mesti seksi habis. Sudah tentu untuk menyedapkan mata bossku memandang. Itu bukanlah perkara yang sukar bagiku kerana aku memang gemar berpakaian seksi. Rasa bangga bila setiap inci tubuhku menjadi renungan mata lelaki.

Bossku bertitle Tan Sri (biarlah aku menggunakan singkatan TS), agak berumur tetapi seleranya bukan main lagi. Aku sering berbincang dengannya tentang konsep pakaian yang harus ku pakai terutamanya bila ada function tertentu. TS tidak kedekut denganku, malah dia sanggup membelanjakan duitnya untuk keperluan aku.

Satu hari, kolej kami menerima lawatan dari sebuah universiti luar negara sempena majlis menandatangani MOU. TS mengarahkan semua yang terlibat mengenakan pakaian tradisional kerana para pelajar akan membuat persembahan tentang Malaysia. Aku tidak sempat berbincang dengan TS pakaian apakah yang harus ku pakai sempena majlis esok.

Esoknya, pagi2 lagi aku mengeluarkan sepasang sari kuning cair yang dibuat daripada kain yang amat jarang. Aku hanya mengenakan bra kuning bersama sari itu. Rasa macam tak selesa. Puas aku fikir apa yang sesuai, akhirnya aku jumpa sepasang bikini kuning. Boleh tahan jugak. Akhirnya aku pakai bikini dan lilitkan sari. Baru mengancam. Buah dada aku nampak begitu fresh.

Oleh kerana majlis itu sebelah petang, maka sepanjang hari aku ke hulu ke hilir dengan sariku. Bayangkan, pergi makan tengahhari dengan sari jarang, di dalamnya cuma ada bikini. Banyak mata yang memandang, aku Cuma tersenyum menggoda.

Majlis MOU itu berjalan lancar. Aku dapat rasakan yang mat saleh-mat saleh semua asyik memandang buah dada aku yang membonjol. TS jangan cerita la...

Habis majlis, TS memanggil aku ke pejabatnya. Pejabat TS memang gelap, bercermin hitam. Aku masuk, tahu tujuannya. Kami duduk berbual di sofa.

"Pandai u pilih baju. Ramai yang puji, macam ni la baru I sayang," kata TS.

"Mana satu yang u suka?" soalku dengan gaya yang menggoda.

"Everything," jawab TS.

Tangannya dah mula merayap dari leherku, ke bahu, bahu ke pangkal buah dada sehinggalah ke nipple ku.

"I ingatkan bra, rupanya bikini," kata TS.

Aku tersenyum. "Mulanya I nak pakai bra, rasa tak selesa pulak. Then, tukar pakai bikini. Nampak cantik pulak. Baru nampak melekat. Kalau tak orang tak perasan breast I." jawabku sambil tersenyum.

"Breast u dah cukup cantik, besar, mengancam. Yes, I agree with u. pakai bikini baru nampak melekat, nampak semuanya cantik," kata TS sambil tangannya meleraikan lilitan sari hingga ke pinggangku. Kini, buah dadaku hanya berbikini, sari masih lagi di pinggang.

"Geram I tengok u," kata TS.

Bibirku ditaut, jarinya puas meramas buah dadaku. Dalam kehangatan itu, sariku terlerai. Aku hanya berbikini.

"U look great," kata TS lagi.

TS menanggalkan kotnya, tali leher, kemeka dan seterusnya seluar sambil dibantu oleh aku.

"U tak pakai underwear," kataku padanya.

"Bagi I bukakkan bikini u," pinta TS. Aku mengangguk.

"One moment, I nak ambik something," kata TS lagi.

TS bangun menuju ke mejanya. Dia membawa sebotol olive oil dan segenggam coklat Hershey (bentuknya ala-ala buah dada gitu). Itulah kegemaran TS apabila bersamaku. Imiginasinya unik. TS menyapukan olive oil ke tubuhku. Aku yang masih berbikini terbaring manja di sofa. Sesekali mengerang sedap.

CerpenWhere stories live. Discover now