Setiausahaku Chindian

2.1K 3 0
                                    

Aku bekerja di sebuah syarikat pembekal barangan elektrik di Bandar Ipoh. Sebagai pengurus bahagian pemasaran aku dibantu oleh seorang setiausaha. Shanti, setiausaha baruku telah dua bulan bekerja dibawahku menggantikan setiausahaku yang lama yang bertukar ke Pulau Pinang. Shanti bertukar ke Ipoh kerana mengikut suaminya. Aku kenal suaminya bernama Thomas Wong yang bekerja di syarikat kereta terpakai.

Pada mulanya aku tidak percaya Shanti berketurunan india. Wajahnya cantik, kulitnya cerah, tinggi lampai mirip model. Bila melihat biodatanya baru aku percaya. Rupanya Shanti keturunan chindian. Bapanya india sementara ibunya cina. Wajahnya mirip orang hindi sementara kulitnya dan perawakannya mirip orang cina.

Shanti Olivia masih muda, umurnya 27 tahun baru dua bulan berkahwin. Suaminya adalah sepupu jauh di sebelah ibunya. Tak bosan aku melihat wajah Shanti yang cantik dan tubuhnya yang menawan. Jalan dan lenggoknya membuat hati setiap lelaki yang melihatnya menjadi cair. Apalagi mendengar tutur katanya yang lembut dan fasih, boleh menawan hati setiap orang yang mendengarnya.

Aku juga sudah berkahwin. Isteri dan anak-anak aku tinggal di KL. Aku dan isteriku selalu bergaduh kerana aku tidak ingin balik kerja di KL. Aku lebih suka balik pada hujung minggu dan kembali bekerja pada pagi hari Isnin. Aku mendiami sebuah rumah yang disediakan oleh syarikat.

Petang itu hujan mulai turun tidak berhenti-henti. Kesemua kakitangan pejabat telah balik lebih awal dari waktu biasa kerana keesokannya hari krismas.Aku terpaksa kerja lewat kerana ingin menyiapkan proposal untuk client besar kami. Aku pula tidak balik ke KL kerana isteri dan anak-anak aku telah pergi ke Melaka melawat ibu mertuaku.

Jam tangan sudah menunjukkan pukul 7.30 malam. Hujan masih lebat di luar. Badanku terasa letih dan ingin berehat buat seketika waktu. Teringat aku pada VCD X-rated yang diberi kepadaku pagi tadi oleh seorang pelangganku. Lalu aku mengambilnya dari laci kabinet dan memasangnya di komputer baru aku. Nak cuci matalah kira-kiranya.

Oooh... cerita Indonesia Extra X rupanya. Cerita tentang seorang tua sedang mengintai melalui lubang kecil dinding buatan buluh bilik mandi sebuah rumah. Dilihatnya seorang gadis bertubuh seksi sedamg mandi. Buah dadanya dengan tetek yang subur – amat menghairahkan. Macam buah betik baru belajar berbuah di tepi rumah kampungku. Bulu cipapnya pula lebat tapi dipangkal pendek. Aku stim lagi-lagi bila tundunnya yang bengkak digosok-gosok dan lubang cipapnya dikorek dengan jarinya.

Si tua yang sedang mengintip kelihatan amat bernafsu. Gadis yang sedang berada dalam bilik air membangkitkan ghairahnya. Dan ghairah aku sendiri pun bangkit waktu itu. Si tua menolak kuat pintu dan menerkam gadis yang sedang telanjang bulat. Gadis cantik itu dipeluknya. Leher gadis cantik itu diciumnya. Aku menguatkan bunyi speaker komputerku.
"Tolong... jangan, sakit...!"
Si gadis menjerit bila cipapnya dikorek dan lubang punggungnya ditonjol-tonjol dengan batang pelir situa yang keras menegang.

"Ahh... oohhhh...."

Jeritan si cantik makin kuat bila batang keras si tua terbenam ke dalam lubang cipapnya. Si tua tersenyum riang bila dia merasai nikmatnya lubang sempit gadis cantik. Adengan hebat ni telah memanaskan aku. Aku dah tak tahan lalu aku pun membuka zip seluarku dan mengasah batang pelir aku yang keras macam tiang bendera.

Sedang leka aku menikmatinya tiba-tiba pintu bilikku dibuka lalu terdengar suara manis perempuan. Aku menoleh ke pintu sementara tanganku masih di batang kerasku.

"Sorry boss, you nak kopi ke? " Shanti bersuara mengejutkanku.

"Ape bunyi tu? Oh! I am Sorry.." Shanti bersuara lagi. Matanya melekat di skrin komputerku.

Shanti dengan malu berkata apabila dia ternampak adegan yang ditayang di skrin komputer. Dia makin bertambah malu bila terpandang batang pelirku yang besar berkembang. Aku terkaku buat seketika.

CerpenWhere stories live. Discover now