Rumah Terbuka

2.3K 11 0
                                    

Jam 4.30 petang. Ketika Jenal sampai ke rumah Khairani, suasana agak lengang tidak seperti yang dijangkakan. Di varanda rumah kelihatan Jodi sedang melayan tiga orang kawannya. Apabila menyedari kedatangan Jenal, Jodi segera menyambutnya dengan mesra.

"Eh! Saya dah terlambat ke?" Tanya Jenal sambil menyambut salam Jodi.
"Taklah. Sebenarnya kawan-kawan Nani datang pukul 12.00 tengahari tadi."
"Laa.. kata Nani majlis pukul 4.30 petang."
"Memang kami sengaja jemput cikgu jam 4.30 petang. Kalau jemput cikgu jam 12.00 tentu kami tak dapat layan cikgu dengan baik."
"Lah gitu pulak."
"Masuklah. Nani tengah tunggu tu."
"Awak tak masuk sama?"
"Tak palah. Saya nak layan kawan-kawan saya ni."
"Ajaklah mereka sama."
"Mereka segan. Lagi pun lepas ni kami nak pergi memancing."
"Memancing? Kat mna tu?"
"Mersing."
"La..! jauhnya."
"Ada pertandingan cikgu. Masuklah." Jodi mengulangi pelawaannya.

Jenal terus menuju kepintu rumah yang masih terbuka. Setelah melucut kasutnya Jenal melangkah masuk.

"Tutup pintu tu bang." Tiba-tiba Jenal terdengar suara manja Khairani.

Jenal menumpukan matanya kearah datangnya suara itu. Dia terkejut apabila terpandang Khairani yang memakai gaun tidur yang nipis tanpa lengan. Tubuh Khairani yang putih melepak setrta tidak dibaluti coli dan seluar dalam kelihatan jelas dari gaun tidur yang nipis itu.

"Kenapa? Terperanjat ke tengok Nani macam ni?"
"Tentulah terperanjat. Rumah terbuka Nani pakai macam ni. Dia orang tak komen ke?"
"Ish abang ni. Takkanlah Nani nak pakai macam ni masa dia orang ada. Baju ni khas untuk abang. Itulah sebabnya saya jemput abang jam 4.30."
"Jodi tak marah ke?" Tanya Jenal sambil menghampiri Khairani.
"Dia berani marah Nani Ke?" Balas Khairani terus memaut tengkok Jenal.

Jenal memaut tubuh Khairani. Matanya merenung mata Khairani yang redup. Wajah Khairani sangat mengghairahkan.

"Dia nak pergi memancing." Bisik Khairani sebelum bibirnya diragut bibir bosnya.

Berdecit-decit bunyi bibir mereka berkucup. Sambil berkucup tangan Jenal tidak tidak henti-henti meraba dan menggosok bahagian belakang badan Khairani. Sekali-sekala tangang meramas ponggong Khairani yang pada berisi. Khairani menggeliat kerana menahan rasa seronok bibir dikucup dan badannya diraba,digosok dan diramas.

"Buka baju." Jenal mengarah.
"Abang bukakan ya...." Balas Khairani.

Baju tidur Khairani memang senang dilucutkan. Dalam masa beberapa saat sahaja baju itu terlepas dari badan Khairani. Badan Khairani terdedah seratus peratus. Buah dada Khairani yang tidak dibalut coli kelihatan tegang dan bulat. Masih kenyal.

Jenal tunduk untuk menghisap buah dada Khairani yang tegang dan bulat itu. Jarinya pula mencucuk lubang kemaluan Khairani beberapa kali, dan jelas Khairani sudah pun berair dan cukup bersedia untuk menerima balaknya.

"Cepatnya berair..." Kata Jenal sambil tersenyum.
"Abang nakal sangat."
"Dah boleh main ni."
"Bukalah baju abang ni." Kata Khairani sambil memainkan jarinya bada butang baju Jenal.

Jenal pula mula menanggalkan tali pinggang, tarik zip dan menlurutkan seluarnya. Kemudian seluar dalamnya.

"Dah bangun pun burung abang ni."
"Nani cantik sangat. Burung abang dah tak sabar nak masuk sarangnya."

Khairani merebahkan badannya di atas lantai yang berkapet tebal. Dia mengangkang. Kemaluan terdedah luas. Jenal melutut diantara kedua-dua peha Khairani yang terkangkang itu.

"Ughhh!!! kerasnya bang" dia mengangkat ponggongnya menyuakan mulut cipapnya untuk memudahkan kemasukan balak Jenal.
"Lubang Nani masih sempit."
"Sedap ke bang?"
"Sehingga menjilat jari."
"Abang tekan habis.... Nani tahan ni"

Jenal berasa bangga sebab mendapat perempuan seperti Khairani. Cantik. Montok Gebu dan emmm ketat pulak tu. Jenal menghayun. Khairani menahan. Dia dapat merasakan balak Jenal yang besar agak luar biasa, besar dari balak Jodi dan sama besar dengan balak Pak Itam. Sama besar sikit dari balak ayahnya.

Khairani bangun bertongkatkan siku. Melihat balak Jenal yang sedang keluar masuk cipapnya. Khairani menggigit bibir

"Ohhhh bang, Nani nak pancut nie" nafasnya deras.

Khairani terlentang semula. Menyerahkan dirinya kepada nikmat yang kian menguasai tubuhnya.

"Laju bang... laju lagiiii"
"Cepat benar Nani pancut" komen Jenal.
"Balak abang besar benar, tak tahan Nani....Ooohhhhh ye bang Nani pancuttttttttttt nieeeee"

Muka Nani yang putih kelihatan merah di sinar cahaya petang. Jenal seronok tengok muka perempuan merah begitu apabila mereka pancut. Jenal meneruskan menutuh Khairani kekasihnya. Walau pun usianya sudah menjangkau lima puluhan tetapi kegagahannya tetap tidak pernah luntur, apatah lagi selepas dia baiki balaknya dengan Tok Cu Toh semasa dia bermesyurat di Langkawi dulu. Maklumlah selepas dia bertemu semula dengan Khairani dia perlu pastikan yang kekasihnya itu sentiasa berasa puas.

Setelah Khairani pancut buat kali pertama, mereka ubah posisi. Jenal berada di bawah pula. Sekali sekala dapat memerintah seronok juga, fikir Khairani. Balak bosnya habis ditelannya. Khairani menghenjut. Ditarik keluar dan ditekan masuk. Laju dan perlahan. Kadang dalam kadang-kadang cetek.

"Abang lambat lagi ke?" Tanya Nani yang sudah pancut tiga kali.
"Nani penat?" Tanya Jenal semula.
"Abang buat dari belakang pulak, biar Nani nonggeng"

Khairani turun dari badan Jenal dan terus menonggeng. Jenal bangun mengambil tempat di belakang dan terus merodok balaknya ke dalam cipap yang masih ternganga.

"Kuatnya Nani kemut,,,," Kata Jenal.
"Nani nak pancut sekali lagi nieeee"
"Abang pun nak pancutttttttttt uahhh uahhhhh!!!!"

Jenal pancut dalam rahim kekasihnya. Khairani tertiarap di atas kapet. Jenal memeluk tubuh montok Khairani dari belakang.

"Boleh tahan jugak Nani sekarang ni..."
"Nanti kita main ya bang" Khairani. membelai tangan yang memeluknya.
"Jodi dah pergi ke?" Sambil turun dari tubuh Khairani
"Jangan pedulikan dialah bang." Kata Khairani sambil mengambil kaesepatan memusingkan badannya untuk baring telentang.

CerpenWhere stories live. Discover now