Seks Dengan Budak Negro

5.1K 8 0
                                    

Aku ingin berkongsi pengalaman interracial aku dengan budak negro dari Afrika. Selepas pengalaman itu baru aku tahu mengapa wanita mat saleh tergila-gila konek negro. Penan-gan mereka memang hebat. Yang aku rasa hanya amatur sebab masih budak lagi, kalau dah berusia tentu lebih dahsyat. Budak negro tersebut masih bersekolah di sekolah anta-rabangsa. Bapa dia bekerja di kedutaan sebuah negara dari Afrika. Umur dia aku rasa 17 tahun lebih sikit. Tinggi kurus 6' lebih sikit. Ia pemain volley ball sekolah. Pasal itu dia tinggi.

Kisah bermula apabila guru sukan membawa budak tersebut ke klinik aku kerana terjatuh waktu latihan volley ball. Dia komplen sakit pada telur (testis). Dia jalan masuk ke klinik terkengkang-kengkang. Pembantu aku membawanya masuk untuk pemeriksaan. Guru sukan yang membawaya ku suruh tunggu di luar. Aku suruh pembantu aku keluar dan jangan ganggu aku waktu aku memeriksa budak tersebut. Aku suruh dia tidur atas dipan (couch) untuk pemeriksaan. Oleh kerana testis yang sakit maka aku suruh dia telanjang dan buka baju. Dia ikut saja sebab aku sebagai doktor perlu memeriksa seluruh badannya.

Aku perhati, badan dia kurus tapi kekar. Kulit dia hitam pekat. Aku pegang-pegang testis (telur) dia dan tanya kalau dia sakit. Dia jawab sakit sebab kena bola. Lepas tu aku lihat batang konek dia, astaga.. konek terlentok atas paha dia hitam legam macam warna gangsa. Masih lembik tapi cukup besar dan panjang. Konek dia macam negro lain juga, ada kulup. Kalau dulu aku tengok dalam internet sahaja, sekarang benar-benar di depan mata aku. Aku periksa lebih teliti, aku picit-picit batang dia dan aku tanya sakit atau ti-dak. Katanya batang konek tak sakit tapi testis yang sengal. Aku beritahu dia, aku akan periksa sama ada sakit testis tersebut ada pengaruh kepada batang koneknya.

Aku urut-urut, picit-picit dan ramas-ramas. Tiba-tiba dalam genggaman aku terasa ada benda bergerak. Aku tengok konek dia perlahan-lahan mengeras, kepala konek dia pelan-pelan menjulur keluar daripada kulupnya. Warna gelap merah gangsa, beza dengan batang konek yang merah kehitamam. Lepas aku urut-urut lagi, konek hitam legam tegak macam tiang bendera. Bau konek dia menusuk hidung, keras sekali baunya. Bau pelik kepala konek membuat cipap aku mengemut. Aku geram juga tengok konek tegak macam tiang bendera ukuran 8 inci. Aku pakai sarung tangan getah, aku sapu sedikit vaselin pada batang konek hitam legam dan aku lancap batang dia. Aku kata aku nak periksa sama ada batang dia berfungsi.

Aku lancap dia pelan-pelan. Aku tarik kulit kulup maju mundur. Muka dia tiba-tiba macam orang meringis. Geli kata dia. Aku cepatkan lagi gerakan maju mundur. Lebih kurang 3 minit pancutan kuat berlaku. Semburan mani dia hampir mengenai kipas angin di atas. Ada lebih kurang 5 pancutan keluar. Aku benar-benar terangsang melancap konek negro besar dan panjang. Seluar dalam aku basah kuyup sebab cipap aku mengemut tak henti-henti.

Aku beritahu budak tersebut, konek dia berfungsi dengan baik. Itu dengan tangan, kataku. Tiga hari lagi aku suruh dia datang balik untuk pemeriksaan dan ujian lanjut. Kali ini ujian sebenar terhadap cipap perempuan. Aku nak uji kehebatannya. Cipap aku akan jadi padang sasarannya.

Lepas budak negro itu keluar, tiba-tiba fikiran aku melayang. Bagaimana rasanya konek hitam legam, besar dan panjang 9 inci menyelam dalam lubang cipap aku yang sempit. Mungkin aku pengsan dikerjakannya. Tapi keinginanku melonjak-lonjak. Sudah lima bu-lan boyfriend aku memutuskan persahabatan kami kerana ingin melanjutkan pelajaran ke luar negara. Bermakna lima bulan juga cipap aku tak dibelai. Aku kesepian dan memerlu-kan belaian. Peluang ini takkan ku lepaskan.

Tiga hari kemudian, pukul empat petang pintu bilikku diketuk. Pembantuku memberi-tahu, budak Afrika tiga hari lalu datang kembali. "Suruh dia masuk, you jangan ganggu I waktu I periksa pesakit ini. Selagi I tak panggil jangan masuk," arahku jelas. Pembantuku keluar dan mengarahkan pesakit yang ku tunggu-tunggu masuk ke bilik. Aku beredar dari meja, setelah dia masuk aku mengunci pintu.

Sambil berjalan ke meja, aku bertanya, "Masih sakit?,". "OK, dah sembuh agaknya," lembut jawab budak negro. "Hari ini kita buat pemeriksaan akhir. Nak lihat reaksi penis awak, berfungsi normal atau ada kesan daripada terkena bola tiga hari lepas," ujarku meyakinkan sebagai seorang doktor. "Baik, saya ikut saja arahan doktor," jawab budak negro tanpa prasangka.

CerpenWhere stories live. Discover now