3some Elly, Yusri & Jenny

2.1K 2 0
                                    

Aku diapit atau dalam bahasa inggeris 'sandwich' oleh 2 orang wanita yang dalam firasatku cukup hebat diatas katil. Nafsuku membuak2 tatkala memandang kearah keduanya. Wanita pertama bertudung tapi memiliki sekujur tubuh yang amat seksi bagiku. Pergelangan tangan kanannya sahaja sudah cukup bagiku untuk merasakan bahawa pasti kencang goncangan yang akan diberikannya pada batangku. Seseorang wanita hendaklah bijak menggunakan pergelangan tangan mereka dalam blow job.

Dia memandangku dengan senyuman. "Elly" katanya. Tubuhnya cukup menghairahkan bagiku. Siapa kata wanita bertudung tidak kelihatan seksi? Terpulang pada imaginasi seseorang sebenarnya. Cara mereka berjalan, punggung mereka, suara, bibir, senyuman dll. Kita hendaklah bijak dalam menggunakan imaginasi. Bergantung juga pada nasib atau kebijaksanaan kita. Ada sesetengah kaum wanita bertudung yang menggunakan tudung untuk menyembunyikan bentuk payudara mereka disebalik baju yang dipakai. Ada juga yang membiarkannya sahaja.

Aku masih ingat akan seorang akak di tempat kerjaku merangkap sebagai penyeliaku. Namanya Mas Ellah. Pada awalnya aku tiada apa2 perasaan padanya terutama nafsu seks. Satu hari persepsi aku telah berubah. Pada suatu petang ketika dia sedang membetulkan kertas pada mesin pencetak, ketika dia mengangkat tangannya aku ternampak bentuk payudaranya disebalik baju kurung yang dipakainya. Besarnya payudara akak ni..dalam hati ku. Patut la suaminya tidak mahu melepaskannya ketika baru berkenalan di UiTM dulu. Sejak itu, aku tak henti2 onani mengingatkan Kak Mas.

Aku memang nakal sebab selepas melihat wajah seseorang wanita, aku pasti akan jadikan payudara mereka sebagai sasaran kedua tidak kiralah samada wanita itu aku kenal atau tidak. Payudara besar memang kegemaranku. Myra tahu akan perkara ini. Payudaranya juga besar seperti Kak Mas. Puas aku menyonyot payudara Myra. Myra merajuk dengannku kerana putting payudara kirinya terasa pedih kerana terluka sedikit akibat hisapan dan nyonyotan rakusku.

Namun demikian, tiada manusia yang sempurna. Ada yang memiliki payudara besar tapi wajah atau tubuh tidak mengiurkan. Ada pula yang berwajah cantik tapi payudara kecil dan pelbagai lagi. Dalam adanya kelebihan, pasti adanya kekurangan dan begitulah sebaliknya. Pejabat tempat aku bekerja ketika itu hanyalah sebuah syarikat kecil kepunyaan sepasang suami isteri. Syarikat ini hanya mempunyai 6 prang pekerja. Nasib aku baik ketika hanya aku dan Kak Mas sahaja yang berada dia pejabat. Oleh kerana tak tahan, aku telah memberitahu Kak Mas bahawa aku geram tengok payudaranya. Tanpa ku sangka, Kak Mas terus membuka butang baju kemeja putihnya dan membuka cangkuk colinya yang berwarna merah. Kemeja putih itu tidak dilucutkan, hanya coli sahaja tanggalkan. Besar sungguh payudara Kak Mas. Dia bersandar pada meja dan aku duduk diatas kerusi dan mengadapnya. Ku hisap payudaranya sepuas2nya.

Berdecit2 bunyi yang keluar tatkala aku menyonyot2 puting Kak Mas. Ku kunyah dan kugigit manja. Terenjat2 tubuh Kak Maz. Kak Maz membongkok dan membuka zip seluarku, dikeluarkan batangku yang sudah sedia tegang dan digoncangnya kencang sambil aku menyonyot2 payudaranya. Kuluruskan kaki ku tika aku menghampiri syahwatku. "...hhhaaa...Kak..." Aku melepaskan nyonyotan dari payudara Kak Mas lalu melihat goncangan kencang Kak Mas. Kak Mas tahu aku akan memancutkan air maniku. Kak Mas melutut dihadapanku sambil tangannya kencang mengoncang batangku. "...Kkkaak...haaaa..." Kak menghalakan kepala batangku kedalam mulutnya. Lidahnya dijelirkan. Pancutan pertamaku tepat mengenai lidahnya. Pancutan yang selebihnya mengenai gigi hadapan dan tekak Kak Mas. Mata Kak Mas tepat memandang kearahku. Memancut2 air maniku kedalam mulut Kak Mas. Setelah pasti bahawa pancutanku sudah hampir reda, Kak Mas menyedut2 kepala batangku. Kak Mas mahu memastikan bahawa tiada sisa air mani yang tinggal. Terenjat2 aku dibuatnya. Kak Mas mengentel2 lubang batangku dengan hujung lidahnya. Bila aku melihat kearahnya, dia memberikan aku senyuman. Kemudian menjeling dan terus kembali menghisap kepala batangku. Habis air maniku ditelan Kak Mas. Air mani cukup enak baginya. Kak Mas meningatkan aku juga akan KC, dia juga amat gemar menelan air mani.

CerpenWhere stories live. Discover now