Adikku Anuar

5.8K 19 1
                                    

Nama aku Rynn, mahasiswi tahun 3 di sebuah IPTA di Utara. Aku ada 4 adik-beradik dan aku anak yang ketiga. Kakakku yang sulung dah berkahwin dan tinggal di KL. Yang kedua, abang Ngah, bekerja di Pantai Barat dan adikku yang bongsu, Anuar, kini ditingkatan 5 berhampiran rumahku.

Kali pertama aku melakukan hubungan seks ketika aku ditingkatan 4 bersama Angah. Masa tu dia belajar di IPT di selatan dan sedang bercuti. Aku telah mengikutnya bercuti di Pangkor bersama kawan-kawan kuliahnya. Dan aku berkongsi bilik hotel dengannya. Maklumlah, kami adik-beradik. Malam pertama disana, ketika aku sedang tidur, tiba-tiba aku merasa ada sesuatu menyodok-nyodok kemaluanku. Mula-mula terasa nikmat sekali, seperti dibelai dan dihisap, tetapi tiba-tiba terasa sakit yang amat bila badanku ditindih dan sesuatu yang besar dan keras cuba dimasukkan ke dalam kemaluanku.

Bila aku membuka mata, ku lihat Angah sedang menindihku dan sedang cuba memasukkan batangnya ke kemaluanku. Aku cuba melawan, tetapi tubuhku tak berdaya melawan mungkin kerana kepenatan dan mungkin juga masih terasa sedikit nikmat dibelai tadi.

"Angah...apa ni.....jangan Ngah....arrghh..ssss..sakit..!"

"Syyhh...diam...jangan bising...! getus Angah keras.

Malam tu, kegadisanku dirampas oleh Abang Ngahku sendiri. Tak terasa lansung kenikmatan seperti yang selalu ku dengar dari rakan-rakan yang pernah melaluinya melainkan rasa sakit dan pedih yang amat. Aku hanya pasrah dan menahan kesakitan di liang kemaluanku ketika Angah bertungkus-lumus menghenjut tubuh mungilku. Gerakannya kasar ku rasakan bagai merobek-robek isi tubuhku. Aku hanya menangis tersedu-sedu. Disaat tubuh Angah mengejang dan kurasakan pancutan-pancutan hangat didalam kemaluanku, perasaan ku hancur sekali.

Pagi esoknya aku hanya terdiam, membatukan diri di bilik, juga kerana badanku sakit-sakit. Ketika Angah mengajakku keluar bersamanya ke pantai untuk berkumpul dengan kawan-kawannya, aku hanya memalingkan muka dan menangis. Petangnya, Angah balik ke bilik dan dia meminta maaf dan merayuku agar memaafkannya dan berjanji aku berusaha untuk memperbaiki keadaan. Aku bertambah benci melihatnya. Aku hanya mendiamkan diri. Malam itu, Angah mendatangiku sekali lagi. Aku sangat ketakutan bila melihat dia tersenyum dan cuba mencium mulutku. Aku cuba melawan. Aku memaki hamun Angah tapi tidak diendahkan semuanya. Sebaliknya Angah terus mencium mulutku sambil meramas-ramas dadaku. Lama-kelamaan aku jadi teransang dengan tindakannya. Aku mengalah. Perlahan-lahan kebencianku pada Angah tenggelam bersama-sama nikmat yang Angah berikan. Malam itu akhirnya sekali lagi kemaluanku dimasuki batang Angah yang keras dan panjang itu tetapi dengan kerelaanku sendiri. Malam itu lain daripada malam sebelumnya dimana aku mendapat kepuasan dan kenikmatan yang tak terhingga. Malam itu 3 kali aku 'bersama' Angah.

Sebelum Angah balik ke JB, aku sendiri telah meminta 'hadiah perpisahan' darinya. Dan kali ini di bilik mandi bilik tidurku menjadi medan pertempuran ketika Mama dan Papa berada di laman rumah.

"Ah....Angah.....mmmm...laju...Ngah...akh..."

Angah memelukku dari belakang dengan erat ketika dia memancutkan spermanya didalam kemaluanku. Aku terasa hangat sekali ketika itu. Angah yang suatu ketika aku terlalu benci kerana meragut mahkota kegadisanku, kini terlalu ku sayangi setelah dia mengajarku erti kenikmatan seks. Aku menangis dalam diam ketika Angah bertolak pulang ke JB. Tapi aku gembira dengan hadiah perpisahannya.

Sejak daripada tu, aku seperti ketagihan seks. Dan untuk melampiaskannya aku hanya dapat melakukan onani di bilik mandi. Aku sering menjadi perhatian rakan-rakan dan guru-guru disekolah. Dan juga ke mana saja aku pergi. Tapi hati aku tak terbuka untuk menerima sesiapa atau memberi sesiapa meratah tubuhku yang dahagakan belaian lelaki ini selain daripada Angah.

Apabila aku melihat Anuar meningkat dewasa, yang aku nampak adalah potongan Angah cuma lebih good looking dan lebih tegap berbanding Angah. Aku selalu teransang bila melihat Anuar tidak berbaju dan berseluar pendek dirumah. Aku hanya mampu bertahan dan melampiaskannya dengan onani. Aku sendiri tak tahu berapa lama aku boleh menahan keinginan untuk merasai tubuh adikku Anuar.

CerpenWhere stories live. Discover now