Awek ku nie ade lah anak ke 2 dari 3 beradik..semuanye perempuan.yg sulung kakak nye aku panggil kak ita..yg kedu tu awek aku aaa (lin) dan yg ke3 tu aku panggil ija...dia nie lah yg aku rogol tu.masa tu ija nie baru lepas spm..so..masa tu dia hanye dok kat umah jeee.. aku nie ngan family dia dah biasa sangat.maklum aa dah 1 lebih bercinta ngan anak dia.stakat kluar masuk umah tu dia org tak kisah.awek aku keje kat satu syarikat kat kl nie gakk.Kak ita plak skang nie masih blaja kat ipt.so tinggal lah awek ku,ija ,mak dan ayah dia.. satu hari tu aku ambil cuti seminggu cuti tahun banyak lagi..konon nak rehat aaa..ade satu pagi tu awek aku call aku kat umah dlm pukul 10 pagi..dia kate dia tertinggal file..dia mintak tolong aku ambilkan fail tu kat umah dia..dia suruh aku gie cepat sebab takut ija keluar. nanti umah tak de org .mak dan ayah dia dah balik kampung pagi pagi tadi sebab ade org sakit..mungkin mllm nanti baru balik..
so..aku pun terus ke rumah awek ku..sampai kat umah masa tu lah aku baru benar benar nampak bentuk tubuh ija.. ija tido dlm keadaan terkangkang sedikit.guan nipis, jarang singkat menaik kan nafsu aku.aku merapati katil ija, wow!!!memang jarang gaun tido yg ija pakai tu..nampak puting tetek nye..nafsu aku terus menbuak buak..tangan aku terus mengurut ngurut btg yg sememang nye dah keras dari tadi... masa tu aku hanya memakai sluar slack tampa ku sedah tangan ku dah punmembuka zip sluar ku dan btg ku dah terkeluar dari sluar ku,sambil tangan ku mengurut ngurut btg ku. aku menatap muka ija dan terus ke dada nye yg membusut tu..aku memang kagum ngan tetek ija, lebih besar dari tetek kakak kakak nye.
tetek awek aku cuma bersaiz 32 je sama aa kak ita.aku tau sebab selalu aku gie teman kan awek aku membeli pakaian dlm nye dan kak ita aku tau sebab saiz badan sama ngan awek aku tetek pu lebih kurang sama.tak macam ija tetek dia saiz 34b aku suka yg sedang sedang je.. ija punye pun aku tau sebab aku ade curi coli ija.dan sampai skang nie aku masih simpan coli ija yg aku curi tu.. ok berbalik pada ija tadi..... aku menatap tetek ija sepuas nye..btg aku mula mengeluar kan air mazi..tangan ku terus mengurut btg ku yg dah mula licin dek air mazi ku..sesekali terdengar bunyi clap.clup..dari sebalik baju ija tu aku leh nampak puting nye dan tetek nye yg masih mengkal..mata ku mula turun memandang ke lebih bawah....mata ku terus tertumpu pada bahagian bawah pusat ija..aku seakan akan nampak bahagian cipap ija.....agak kurang jelas pandangan ku kerana gaun nye dia bahagian tu belipat lipat disebab kan masa tu ija dlm keadaan tekangkang..dan pada masa tu gaun yg ija pakai tu telah tersingkap melepasi bahagian lutut nye..aku rasa hanya sejengkal lagi yg tinggal menutupi cipap ija...
fikiran ku mula ingin tahu lebih lanjut lagi keadaan yg tertutup dia celah kangkang ijaaku terus berlutut dia tepi katil ija..aku tatap dari atas sampai ke hujung kaki ija..aku gerak kan tangan ku cuba menyentuh puting tetek nye..em....aaahhh..d apat ku rasa kan puting nye yg lembut tu.tangan ku semakin nakal.aku tekup kan tangan ku pada tetek ija.emmm..tak muat tangan ku ..basar gak tetek ija nie..aku cuba ramas plan plan..ahhhhh......le mbut nye....aku gentel puting nye semula...emm..ija nedengus dan mengeliat kecil..aku terhenti..takut dia terjaga..tiba tiba aku teringat kan celah kangkang ija...plan plan tangan ku cuba menyingkap gaun ija yg menutupi cipap nye.. agak menggigil tangan ku waktu menyingkap baju ija...alang kah tekejut nye aku.....ija tak memakai sluar dlm......
terus terang aku cakap kan masa ternampak je cipap ija tu...aku rasa nak pengsan...punye lah tembam...selalu nye aku tengok blue mek saleh punye cipap bentuk leper dan ade yg separuh bulat..tapi ija punye separuh bujur..lebih kurang bentuk ( V ) emmm..aku cakap tak pernah aku jumpa yg setemban nie,punye lah putih sampai kan dekat belahan cipapnye tu putih kemerah merahan,ngan tak de bulu sehelai pun,belahan cipap nye yg kemerahan tu tertutup rapat.masa tu air mazi aku dah banyak meleleh kuar..kira dah licin abis aa batang aku masa tu...tangan ku cuba menyentuh cipap ija..aku letak kan tangan ku plan plan pada permukaan cipap ija..ahhhhh......ter asa kehangatan cipap ija...tu baru dari luar..macam maner kehangatan dlm cipap ija...jari ku mula mengusap ngusap belahan cipap ija...aku letak kan jari telunjuk ku betul betul pada belahan cipap ija..aku usap keatas kebawah mengikuti belahan cipap ija...emm...