Úleva a štěstí, které se dostavily v momentě, kdy spatřil Harryho postávat ve své ložnici, Draca zcela přemohly a otupily jeho smysly natolik, že jediné, co byl schopen vnímat, byl Harry. Zoufale toužil po jeho objetí, po jeho polibcích, po jeho dotecích... Když ho konečně sevřel v náručí, všechno ostatní jako by se rozplynulo. Bylo to dokonalé, zase ho objímat a líbat ho.Po chvíli se Draco maličko oddálil, aby mohl špičkou jazyka obkreslit Harryho pootevřené rty, z nichž jako reakce unikl tichý vzdech. Draco pokračoval, pokrývaje Harryho tvář letmými polibky. Opatrně druhému chlapci sejmul brýle a položil je na stolek za sebou.
Harry otevřel oči údivem, když Draco nečekaně olízl celou linii jeho čelisti. Draco vzhlédl a setkal se s jeho pohledem zelené oči byly mnohem tmavší než obvykle, panenky rozšířené vzrušením... Draco se do nich úplně ponořil, opíjeje se jejich intenzitou a naléhavostí. Nechal své dlaně sklouznout dolů po Harryho pažích, aby mu vytáhl košili pečlivě zastrkanou do kalhot, a poté prsty postupoval zpět vzhůru, jemně masíruje Harryho hruď přes záhyby látky. Zastavil se u vrchního knoflíku a rozepl ho, pokračuje s dalším.
„Draco?“ slyšel Harryho spíš šeptat než mluvit, jeho hlas byl zastřený a nádherně jemný. „Nemůže sem někdo přijít?“
„Ne dřív než zítra dopoledne,“ odpověděl Draco rovněž šeptem. „Otec je pryč a to na dva dny, má nějakou práci. Matka už asi spí a nikdo jiný si nedovolí do mého pokoje vkročit bez mého svolení, už vůbec ne v noci,“ dořekl a poté s úsměvem doplnil „Doufáš-li, že tě někdo vysvobodí z mých spárů, máš smůlu, Harry.“ V šedých očích mu škádlivě zajiskřilo. Právě se mu podařilo rozepnout poslední knoflík Harryho košile shrnul mu ji z ramen a nechal ji spadnout na zem.
Dotek Dracových rukou na holé hrudi poslal skrz Harryho elektrizující impuls. Cítil příjemné teplo pramenící v podbřišku, jak se šíří celým jeho tělem, zanechávajíc za sebou rozechvění a potřebu dalšího tělesného kontaktu. Přes snahu ovládnout se opět tlumeně zasténal v reakci na horké polibky a občasná jemná kousnutí, kterými Draco zahrnoval jeho krk a ramena. Když se potom Draco vrátil k jeho ústům a stiskl jeho dolní ret mezi zuby, vtáhl ho mezi vlastní rty a chvíli jej lehce sál, načež pokračoval dalším polibkem, Harrymu se začala málem točit hlava a podlamovat kolena
Hledaje oporu se zcela svěřil do náruče druhého chlapce, který mu právě prsty uvolnil přezku pásku, knoflík i zip kalhot, které s lehkým zatáhnutím nechal sklouznout na podlahu. Harry se bezmyšlenkovitě vymotal z nohavic a s přispěním svého téměř opilého stavu skoro ztratil rovnováhu. Možná by byl dokonce upadl, nebýt Draca, který ho pohotově podepřel s rukama na jeho holých zádech.
Draco nechal ruce putovat dolů po Harryho páteři, sleduje její křivku konečky prstů, aby jimi poté spočinul na Harryho hýždích a neočekávaně zmáčkl. Harry vytřeštil oči úlekem a byl by i vykřikl, kdyby ho Draco v tu chvíli nelíbal na rty. Chtěl nejdřív něco namítnout, ale rychle to zavrhl, když si uvědomil, jak příjemný to je pocit. Chvíli si užíval ten dotek, když Draco stiskl pevněji a prsty se zabořil trochu hlouběji do Harryho svalů, aby ho v dalším okamžiku nadzvedl tak, že Harry zůstal stát nejdříve na špičkách a poté téměř nedosáhl na zem. Reflexivně se těsně přitiskl k druhému chlapci, který ho teď skoro úplně držel, a po drobném zaváhání ovinul nohy pevně kolem jeho boků, dovoluje mu, aby ho nesl.
Navzdory málem křehkému zevnějšku měl Draco zjevně sílu, vzhledem k tomu, že mu nečinilo sebemenší potíže nést Harryho, jako by byl lehký jako pírko. Draco udělal pár kroků směrem k posteli, kam Harryho poté opatrně položil a sklonil se nad ním, aby ho znovu políbil. Podpíral se lokty, a když se odtrhl od Harryho rtů, přejel jazykem po jeho krku a pokračoval s polibky po přes jeho klíční kosti, postupuje směrem dolů, až k jeho pravé bradavce. Dotkl se citlivého místa rty a poté je obkroužil špičkou jazyka, sleduje Harryho odezvu jeho reakce se dostavila okamžitě... Zhluboka vydechl a zavrtěl se, celé jeho tělo se propnulo v záplavě slastného nadšení. Draco ho dráždil dál, zapojuje do té vzrušující hry i zuby, což mělo ještě větší efekt. Draco cítil, jak se mu Harryho nehty zaryly do zad, když se mu z hrdla vydral polohlasný vzdech.