GLORIA
Am luat cana de ceai fierbinte de la Colt, extenuată. Credeam că nu mai am lacrimi. Până la urmă, am stat acolo pe canapeaua livingului său, până când lacrimile mele au secat de la întoarcerea noastră de la sediul poliției. El s-a așezat lângă mine pe canapea, zâmbindu-mi protector:
— Acum, doare, Glo, dar vei trece peste. Crede-mă!
I-am aruncat o privire plină de îndoială.
— Nu știam că va fi așa. Cum de poți fi atât de sigur?
A inspirat adânc, părând aproape emoționat:
— Fiindcă acum multă vreme am fost îndrăgostit ca și tine.
Aproape că mi-am turnat ceaiul în poală. M-am încruntat la el.
— Ce? Eu nu sunt îndrăgostită.
El s-a aplecat și m-a ciupit de obraz.
— Și atunci de ce plângi de ore bune?
Durerea m-a străbătut din nou și nu am știut s-o definesc exact. Poate că era dezamăgirea față de propria-mi persoană, pentru ceea ce făcusem, durerea că aveam un unchi odios... Dumnezeule, speram să fie toate acestea. Pentru că eram de asemenea conștientă că era timpul să-mi primesc viața înapoi, iar orice implicare oricât de infimă cu Diamond, nu ar fi vorba dacă urma să sufăr, ci când. M-am dat puțin înapoi și m-am uitat în ochii lui. Colt a continuat:
— Să știi că încercam să-ți fiu de folos.
Am oftat, dând din cap.
— Cât de înțelept ești, doctore Colt. Dar mulțumesc că ai fost alături de mine..ca întotdeauna.
A zâmbit pieziș:
— Cineva o să te iubească, Glo, așa cum tu îl iubești pe el și se va schimba totul. Trebuie doar să fii deschisă să primești asta.
— Să știi că nu-mi ești de folos, am zis oftând.
M-am lăsat să alunec pe canapea și am simțit durerea din piept încă prezentă.
— Da, dar dacă nu te superi, încă nu am încheiat cu partea în care sufăr din dragoste.
— Știu, și tocmai de aceea, mergem acum s-o văd pe bunica.
Văzând că încearcă să mă combată, am adăugat:
— Nu pot să fug la nesfârșit. Presa mă poate vâna, dar nu mă poate ține deoparte de bunica mea.
— Asta-i Gloria mea, a râs el.
Câteva zeci de minute mai târziu, după ce am făcut cumpărăturile pentru bunica, ajutată de Colt, am pășit pe ușa apartamentului ei, urmând să mă întorc la apartamentul lui Colt cu taxiul.
— Bunico, am ajuns, am zis dându-mi jos balerinii din picioare. Sper că nu am uitat nimic din lista pe care mi-ai cerut-o. Colt s-a cam grăbit să ajungă la sală și..
Am înlemnit. Pentru că am știut. La naiba, chiar am știut. La masă se află bunica. Și nu singură, ci însoțită. De o femeie brunetă, elegantă, înaltă. Acea femeie. Mama lui Diamond. Ele s-au răsucit cu fața spre mine și eu m-am cutremurat.
Înghite-mă, pamântule. Te rog!
— Gloria, a spus bunica aproape ceremonios. Ea este doamna Natalia Stone.
Ea a dat ușor din cap către mine, iar eu m-am crispat.
— Bună, spune-mi Natalia, te rog.
Era înaltă și zveltă și probabil cea mai frumoasă femeie, pe care o întâlnisem vreodată, deși avea bine peste patruzeci ani. Cu ochii ei de un albastru ceresc și limpede, părea că te privea scanându-ți sufletul.
CITEȘTI
Black DIAMOND
RomanceDintotdeauna mi-am dorit să am cele mai mari note din clasă, să devin o cântăreață celebră și să o fac pe bunica mândră de mine. N-o să las niciodată nici un băiat să-mi ia mințile. Mi-am promis asta. Dar asta a fost înainte ca fotbalistul numărul...