DIAMONDÎnghit în sec. Faptul că îmi dă undă verde pentru mai mult, în combinația delicioasă de curaj, dar și precauție, este suficient să-mi arunc gândirea pe fereastră și să o sărut până când sfârșim pe podea, într-un amalgam lacom de șolduri și guri. Să i-o trag până scap de afecțiunea aceasta alarmantă și de gradul de posesivitate pe care le simt pentru ea, într-un timp atât de scurt.
— Bun, am încredere că-mi vei spune când să mă opresc, dar acum scoate-ți pantalonii ăștia. Va face lucrurile simple.
Se strecoară afară din pantaloni și eu mă trezesc atras de priveliște. Și iat-o, în fața mea. Numai piele netedă și trandafirie. Abdomenul îi e încordat, iar mâinile i se strâng în fața chiloților ei simpli, dar criminali, de parcă ar vrea să se ascundă de mine și se străduie să nu o arate.
— Nu te ascunde de mine. Ești uluitor de frumoasă și am de gând să mă holbez la fiecare centimetru din tine, până mă satur.
Degetele îmi alunecă sub elastic, iar abdomenul i se tensionează mai mult. Chipul îi e uluitor, trupul o operă de artă. Nu ar trebui să o fac. Pentru că știu că nu mai m-aș opri. O fac. Îmi strecor mâna în chiloții ei albi, spre căldura ei caldă, udă. Și e raiul și iadul în același timp. Chiar în acea clipă, se aude o bătaie puternică în ușă. Primele cuvinte pe care le-am scos au fost într-adevăr colorate. Am asigurat-o că oricine ar fi, va pleca la fel de repede, dar tot s-a îmbrăcat, cu obrajii delicioși de roșii. Aproape că am smuls ușa din balamale în încercarea de a o deschide.
— Ți-a luat ceva până să deschizi? se plânge ..Cole? La dracu'? Era mai rău decât credeam. Fiul cel mare al lui Army, aici. Acum?
— Eram..ocupat.
— Sper că vei aprecia cum se cuvine faptul că am venit până aici. O grămadă de bălți în Londra.
— O, dar sunt nemaipomenit de fericit să te văd, am mormăit sarcastic.
— Nu ți-a zis Natalia că am venit toate odraslele la Londra?
Mi-am trecut mâna peste față. Uitasem complet de propunerea găștii de a-și petrece o vacanță la Londra, odată cu suspendarea mea. Dar nenorocitul de Cole avea un enorm rânjet, întins de la o ureche la alta, când a văzut-o pe Gloria, în mijlocul livingului meu.
— Măi să fie, chiar îmi pare rău, am apărut ca nuca-n perete, zice el și se apropie de ea.
— Eu sunt Cole, prietenul și aproape vărul lui Diamond.
Văzându-i încruntarea, el continuă:
— Părinții noștri fac parte dintr-o gașcă minune, o triadă.. nu i-ai spus? face el către mine.
Ea e și mai roșie la față de această dată.
— Încă nu.
— Ah, face Cole cu acea înțelegere atotștiutoare. Voi doi păreți foarte intimi.
— Cole! am zis cu maxilarul încleștat.
— În sensul bun, adaugă el, întinzându-i mâna Gloriei.
— Gloria, murmură ea.
— Gloria? face el gânditor.
— Acea Gloria, completează ea.
— Cole, ăsta n-o să fie un spectacol pentru tine. Așa că poartă-te normal.
— Bine, a zis el îngustându-și ochii. Dacă vrei să știi, voi doi arătați chiar drăguț împreună și adevărul e că ea va fi destul de curajoasă să iasă în fața grupului când i se va cere.
Din reflex i-am strâns mâna Gloriei. După o scurtă pauză, mi-a strâns-o și ea, întorcându-se să se uite la mine. Ochii ei mi-i cercetară pe ai mei și apoi se luminară cu un mic zâmbet. Mă gândeam să apar în familia mea pentru prima dată cu o fată, așa cum mama probabil m-ar vedea într-un viitor- îndrăgostindu-mă, căsătorindu-mă, hotărât să întemeiez o familie.
I-am dat drumul mâinii ei, ștergându-mi mâna de coapsă și simțindu-mi pulsul explodând în gât. Viața mea se schimba? Ba nu, nu o făcea. Prietenii mei erau aceiași, eu făceam performanță în fotbal. Familia mea era bine, dar..
— Cu siguranță va fi și Gloria acolo, am zis mai mult serios, decât zâmbitor.
CITEȘTI
Black DIAMOND
RomanceDintotdeauna mi-am dorit să am cele mai mari note din clasă, să devin o cântăreață celebră și să o fac pe bunica mândră de mine. N-o să las niciodată nici un băiat să-mi ia mințile. Mi-am promis asta. Dar asta a fost înainte ca fotbalistul numărul...