Capitolul 11

4.4K 363 72
                                    

GLORIA

Glo, vezi că primesc un pachet prin curier. Ajung și eu imediat. Găsești banii pe dulapul de la intrare, mă anunță Colt prin mesaj. Chiar atunci, se aude soneria și scap o înjurătură, căci eram complet pierdută în spațiu, după dimineața de foc de la școală, în care am fost în continuare hăituită de presă. Dar cumva m-am trezit mai liniștită de dimineață. Datorită Nataliei. Îmi vâr telefonul în buzunar și deschid ușa, apoi iau cutia înaintată de curier, mulțumindu-i. Intru în apartament și încui ușa, după care mă îndrept spre living, curioasă să văd ce și-a mai comandat Colt. Are o afinitate pentru hainele scumpe și parfumuri. Tocmai miroseam parfumul tare pe care mi l-am pus pe dosul palmei, când aud o bătaie în ușă. Îmi apuc cheile și deschid, pregătită să-l întâmpin pe Colt. Și aproape mă lovesc de Diamond.

— Unde crezi că fugi? întreabă încruntându-se la mine.

— P-poftim?

Am impresia că m-am izbit de el, pur și simplu, dar am reușit să sar iute înapoi, să evit contactul. Îmbrăcat cu un tricou negru, mulat, cu blugi negri și încălțat cu bocanci de armată, arată diferit de puținele ipostaze în care l-am văzut până acum. Totuși, deși acum are mai multe haine pe el, impactul față de mine e același. Mă gândesc la asta, supărată să-mi dau seama cât de afectată sunt.

— N-ar trebui să fii aici..

— De ce ai mințit..?

— De ce am mințit, repet eu.

— Da, și pentru asta o luăm de la început. Eu sunt Diamond Stone, spune întinzându-mi mâna.

Mă uit insistent la mâna întinsă, studiindu-i textura, dimensiunea. El mă apucă enervat de mână.

— Iar tu ești Gloria Solis.

— Ohh..

— Acum, invită-mă să intru.

Inima îmi bate cu putere.

— De ce-aș face-o?

— De ce nu?

— Ținând cont de ce am făcut..

El se mulțumește să mă privească fix.

— Nimeni nu-i fericit când e trădat, într-adevăr.

Și-mi spune toate astea în față! Trebuie să recunosc că-i apreciez într-un fel franchețea.

— Cu toate acestea suntem atrași fizic unul de celălalt, zice el și eu casc gura la propriu.

— Nu sunt convinsă de asta.

Ar trebui să mă aplaud de tăria de care dau dovadă și de simplul fapt că pot vorbi în fața șocului.

— Ești pe punctul de a o face.

Trece pragul cu iuțeala din sportul pe care-l practică. Și simt cum sunt ridicată de la pământ, suspendată, iar el își coboară capul să-mi posede buzele și limba într-un sărut lacom, cu gura deschisă. Îmi taie respirația. Îi simt brațul sub fese și pe celălalt peste omoplați. Mă prinde de coadă de păr aproape despletită, care-mi atârnă pe spate și nu-i mai dă drumul. Închide ușa în urma lui. Îl adulmec, miroase a citrice și a mentă. Buzele îi sunt atât de ferme, dar și moi. Trupul îi e dur și fierbinte și vibrează plin de viață în brațele mele. Indiferent de cum mă mișc, el ne potrivește împreună, parcă dovedind că trupurile noastre au fost făcute pentru așa ceva.

— Miroși atât de dulce, îmi șoptește.

Inima începe să-mi bată cu putere, dar îmi dau seama că nu mă pot opri. Nu pot renunța. Dorința de mult latentă, se trezește în mine, agățându-mă de el cu o foame disperată. Nu mă satur de gura lui, de gustul și mirosul lui. E nestăpânit și foarte experimentat. Știe cum să mă atingă, semn că are o experiență, care promite o plăcere prea îmbătătoare să mă pot împotrivi. Aud soneria și tresar. El mă strânge și mai tare.

— Hei, Glo, sunt Colt.

Înțepenesc până mă doare, simțind că mă lovesc de două realități diferite.

— O să plece, murmură Diamond.

Inima îmi bate cu putere.

— E apartamentul lui.

— Întocmai.

Black DIAMONDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum