DIAMOND— Hei, frate celebru!
— Ha-ha.
— Nu râde, e grea competiția cu tine, chicotește Ben și îl aud trântindu-se pe pat. Mama tot timpul îți pomenește numele. Și dacă mama e fericită, toată lumea e fericită pe aici. Și s-ar putea să fie destul de bună să mă lase să-i folosesc mașina cât sunt plecați, că pe-a lui tata nu mă lasă. Prea mare mașina, prea începător mezinul. Înțelegi ideea.
— Aș putea să te ajut, dar nu vreau s-o supăr, îl tachinez eu.
Ben are privirea mamei și în rest îl moștenește pe tata la fizic. Nu ca mine, dar pe-acolo. Și știu că la cei șaptesprezece ani, fetele cădeau în jurul lui Ben, ca popicele.
— Cum e la Londra?
— Merge, merge bine, îi zic. Tu cu școala?
— Spre bucuria lui John, sunt concentrat să-i moștenesc afacerea și milioanele. Dar deja i-am dat idei celuilalt bunic. E o adevărată corvoadă pe aici, încheie el și eu zâmbesc.
— Rămâi șef, sunt convins.
— Da. Dar înainte de asta, trebui să închei cu brio liceul. Ai să fii la festivitate, nu?
— Rândul întâi central, amice.
— Mda. În regulă, deci spune-mi totul despre puicuțele din Anglia. Fierbinți, nu?
— Vrei să te arzi, ai?
— Știi, am auzit că fetele cu două nume sunt sexy.
— Nu-mi spune..de la Cole.
Cole e băiatul cel mare al lui Army, un adevărat crai printre fete. Am auzit că are cui să-i semene, dar mă rog, nu c-ar fi treaba mea. Army mi-este practic ca și-un unchi.
— Te rog, cu cine crezi că vorbești? Nu-mi spune că tata nu ți-a vorbit în stilul lui despre sex și alte nebunii? râde el.
— Ba da, total relaxat și complet lipsit de inhibiții, îi zic. Dar le-ai și ..urmat?
— Mă omori, omule! Îți spun doar atât, tipa avea cea mai uluitoare personalitate. Mă rog, pe lângă fundul superb, ochii ca ciocolata topită și o gură care nu-ți dădea drumul.
— Hmm, ei bine..și atunci mama ți-a făcut acea supă caldă, doar știm că se prinde imediat de tot.
— Ha-ha, face el dregându-şi vocea. Bună, Elena! îl aud pe fundal.
— Ben, hai că te las, salut-o pe Elena din partea mea și dacă vorbești cu mama sau cu tata, zi-le că sunt okay. N-aveau semnal mai devreme, probabil n-au aterizat la Rio.
— Vorbiți despre artă? o aud pe Elena, fiica lui Drake, pe fundal. Ești așa de drăguț să-i împărtășești lui Diamond experiențele tale culturale.
— Hmm, ei bine, face Ben ușor stânjenit și am izbucnit în râs.
— Dar sesiunea despre artă și cultură s-a terminat. Cred că avem teme de făcut acum, adaugă Elena.
— Are dreptate.Vă las.
— Te-am pupăcit, o aud pe Elena.
— Și eu. Pa, pa.
Luke, fundașul echipei, se apropie de mine, când vede că am încheiat conversația, în timp ce-mi aruncă mingea în brațe. Soarele strălucește, copacii sunt înverziți și aerul e plin de prospețime.
— Ai văzut-o pe fata aceea după care am alergat? întreb.
Mă uit la ușile de la intrare, pe unde ea a dispărut.
— Gloria Solis?
— E verișoara lui Jessie?
— Da, nu știu mare lucru despre ea, e anul întâi la facultatea de muzică și arte..e retrasă și e văzută mai mereu în preajma unui tip Colt.
— Aha, zic.
Își abate privirea asupra mea.
— Să nu-mi spui că..?
— Că? l-am îndemnat eu.
— Că ți s-a pus pata pe ea, evident, face el.
— Nu e vorba de asta, zic și mă gândesc la răspuns. Cred că pur și simplu m-a intrigat.
— Nu-și dă întâlniri. Dar ai putea să încerci, în fond, cine i-ar rezista lui Black Diamond, nu?
Aproape am surâs.
— Ai putea să-ncerci tocmai eram în trecere și am venit să te seduc.
— Asta a funcționat întotdeauna la tine?
— De cele mai multe ori, nu, râde el.
Luke scoate un oftat lung și privește cerul.
— Cu cât un individ primește mai mult sex, cu atât mai puțin se gândește la asta. Și cu cât face mai puțin sex, cu atât de gândește mai mult la el. Dar cel puțin când o face, doarme mai bine.
— Ai un creion? Să scriu asta undeva, am zis eu și mă ridic dorindu-mi să schimb subiectul.
— Mâine-seară e seara de club organizată de Pete? întreb.
— Mda, nu se admit absențe.
— Știu. Am plecat, îi zic și mă îndrept spre mașină.
— Într-una din zilele astea o să savurez când o fată va pune laba pe tine. Și-atunci să te văd, Diamond Stone.
Am râs. Nu știa că mi-aș fi dorit să se întâmple una ca asta.
GLORIA
— Cum merg lecțiile? mă întreabă bunica.
— Cred că mă uit de o oră la aceeași pagină, am recunoscut. Tu cum ești, bunico?
— Lasă-mă pe mine, că sunt bine și apoi mă mai uit și-n buletin. În ultimul timp, am avut senzația că nu te simți prea bine, îmi zice, înțelegătoare, în timp ce se așază pe pat lângă mine.
Mă panichez. I-o fi spus Colt ceva? Nu, îl bat rău de tot. Are unoeri obiceiul bolnav de a se băga cu bocancii în sufletul meu, crezând că-mi face bine.
— Nu am pățit nimic, bunico. Cred că uneori facultatea mă epuizează.
— Știu că ai multe pe cap, școală, lucrul de la club și vreau să știi că sunt extraordinar de mândră pentru că ai transformat viitorul tău într-o prioritate. Și indiferent ce te macină zilele acestea, continuă ea oftând, nu trebuie să uiți că problemele de astăzi sunt temporare.
Încuviințez din cap, dar după ce pleacă, închid manulul și îmi sprijin capul de marginea patului. Sentimentele mele sunt contradictorii. Trebuie să le pun capăt.
CITEȘTI
Black DIAMOND
RomanceDintotdeauna mi-am dorit să am cele mai mari note din clasă, să devin o cântăreață celebră și să o fac pe bunica mândră de mine. N-o să las niciodată nici un băiat să-mi ia mințile. Mi-am promis asta. Dar asta a fost înainte ca fotbalistul numărul...