Decisions

691 61 79
                                    

[Harry POV]

"בבקשה תגיד לי שזאת איזו בדיחה..." אני מגמגם אל זאין.

אם אי פעם הרגשתי בעבר כאילו לא יכולתי לנשום, זה היה כלום לעומת התחושה שהייתה לי כרגע.

זה היה פתאום כאילו כל נשימה שעשתה את דרכה לגופי הוגבלה ונאלצה לצאת החוצה.

שום אוויר לא עשה את דרכו חזרה והריאות שלי קרסו מהמאבק לנשום.

"סמוך עליי חבר.. הלוואי והייתי יכול להגיד שזו כן..." הוא נאנח, מריץ שוב יד בשערו הכהה.

"כל העניין הזה היה סיוט למען האמת... אני עדיין לא מאמין שזה קורה." הוא אומר בשקט והחדר משתתק.
אני בוהה באחד החברים הכי טובים שלי ברגע של הלם.

כל הזמן הזה חשבתי שהוא שמח בשבילם ונרגש להיות חלק מכל זה, אבל נראה שהתעוורתי מהבעיות שלי.
שוב קברתי את עצמי במחשבה שכולם סביבי בסדר וכשאני עכשיו פוקח את עיניי אני יכול לראות בבירור שאולי הם לא.

החבר הכי טוב שלי שיושב לידי נראה לי פתאום עייף, שחוק ומותש.
העיגולים הכהים מתחת לעיניו מפנים את מקומם לעובדה שהוא לא ישן; קמטים המונחים עמוק בפניו מראים סימנים לכך שלא חייך זמן רב.

אחרי כל הזמן הזה וכל מה שלמדתי כשלואי עבר את כל זה והתגעגעתי לכל זה, עשיתי זאת שוב.

"אני מצטער זאין.." אני אומר לו פתאום, גורם לו להרים את ראשו אליי בסקרנות.

"על מה?" הוא שואל.

"על שלא הייתי כאן בשבילך.." אני לוחש ומסתכל למטה על ההזמנה שעדיין יושבת בידי.

"כל הזמן הזה הייתי כל כך ממוקד לכעוס ולהתמרמר על העולם שסביבי, שכחתי שיש לי עוד שלוש חברים הכי טובים שאני יכול לסמוך עליהם ושאולי הם גם היו צריכים אותי.."

"אתה יודע שיכולים להיות לך ארבעה חברים הכי טובים, נכון?" הוא מבקש לחזור להתייחס ללואי.

אני יכול רק לנער את ראשי מהמחשבה המגוחכת שלו. "א-אני לא יכול, זאין... זה יותר מדי.."

"אני יודע.. אני יודע.." הוא אומר בטפיחה עדינה על ברכי.

"אבל אתה צודק. אנחנו כן זקוקים לך הארי, ואני יודע שאתה לא יכול לראות את זה אבל הכל משגע אותנו.." אני מכווץ את גבותיי במבוכה כשבהיתי בו.

"למה אתה מתכוון?" אני חוקר אותו.

"שיט, הארי, הם משגעים אותנו בטירוף! אף אחד לא רוצה שהחתונה הזו תתקיים חוץ מהשניים האלה.. כולם פשוט עוברים על התנועות ומבצעים את העבודה כי אנחנו רוצים לשמח את לואי אבל אני פשוט.." הוא ממהר לנאום לפני שהוא נעצר בפתאומיות ובוהה ברצפות עץ הדובדבן הכהה שלי.

27 Minutes » LS | ההמשךWhere stories live. Discover now