🔥//2.//🔥

217 30 2
                                    

,,Furt a to samé dokola. Jisungu, udělej tohle. Jisungu, nauč se ovládat svoje schopnosti. Jisungu, přestaň fňukat, přestaň být rozmazlený, přestaň být na kluky. Ach jo, jak já bych byl radši obyčejný smrtelník, tu faleš bych nějak překousl," posadí se na svou postel ve svém pokoji a zadívá se do šedivé zdi.

,,Možná by se všichni měli lépe, kdybych o ten život přišel já a má matka by žila místo mě. Přece jen.. jsem jenom obyčejný syn Boha Hněvu a obyčejné ženy s lidským životem, tak proč mám tedy tolik schopností? Proč nevlastním jenom jednu moc?"

,,Park Jisungu?" Zaťuká někdo na dveře a Jisung se pohotově postaví a upraví si svou volnou černou klokaní mikinu. Proč není oblečen jako Bůh? Není na veřejnosti, je pouze doma, co spíše považuje za vězení než za domov, ještě nikdy nespatřil lidský svět. Pouze o něm slýchával a to ne moc hezké věci.

,,Dále," poví jemným, ale i lehce hlubokým hlasem a za dveřmi se objeví menší poslíček, jenž rozdává dopisy a balíčky tady na nebi.

,,Oh, děkuji ti, Osgode," usměje se na menšího chlapce, Boha Poslíčka, a převezme si od něj dopis s červenou pečetí uprostřed.

,,No.. co to bude tentokrát?"
•~•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem krásnou noc! ^^

Love you all!! 💙💙
•~•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat