Uběhl týden od té doby, co si Jisung vybudoval důvěru jak u lidu, tak i u Jaemina, s kterým si je každým dnem čím dál více blíže.
,,Jaemine? Co budeš dělat, když mě bude čekat trest smrti?" Optá se Jisung, když ho Jaemin objímá už více jak minutu v domě na stromě.
Jsou tu sami, Jeno šel pomoct Renjunovi nasbírat nějaké bylinky na další rituál, takže se Jaemin rozhodl, že tuhle volnou chvíli stráví mazlením se s tím hot klukem.
,,Jie," přestane mladšího objímat a posadí se, což napodobí i Jisung a posadí se do tureckého sedu jako Jaemin, jenž si podepře bradu dlaní, ,,to se nestane, protože máš mě a já ti pomůžu se naučit ovládat schopnost lásky. Nenechám tě zemřít, to bych se pro tebe obětoval já," řekne a znovu mladšího pevně obejme kolem pasu.
,,Proč.. proč bys to dělal? Měl by sis vážit svého života. Život je dar," překvapeně vypustí z úst mladší, když Jaemin na jeho zádech začne prstem kreslit všelijaké ornamenty.
,,To sice ano, ale bez tebe by mě nebavil, kdyby se to náhodou stalo, buď připraven, že mě tam potkáš a budu tě otravovat i tam," usměje se Jaemin a pohladí Jisunga po tváři, kterému z očí začnou stékat malé slané slzy.
Jisungovi tohle nikdy nikdo neřekl, Jaemin je první, proto byla Jisungova reakce taková, konečně se cítí tak, jako by ho měl někdo rád.
,,A navíc, jsme přeci kamarádi," řekne s úsměvem Jaemin a Jisung mu skočí kolem krku tak, že Jaemin spadne do slámy a Jisung hned na něj, zabořívajíc si svou hlavu do Jaeminovy hrudi, protože stále pláče štěstím.
,,Mám tě rád, Jaemine," zašeptá a s uslzenýma očima se podívá do těch staršího, kde spatří.. zklamání?
,,Já tebe přece taky, můj hot kluku," usměje se falešně Jaemin a Jisung mu svou hlavu opět zaboří do hrudi, ,,má mě jenom rád?"
•~•~•
Annyeong! 💚Omlouvám se, že za dnešek skoro nic nebylo, ale moje divná nálada to tady na Wattpadu chtěla ukončit a smazat všechny knížky, protože mi přijde, jako bych tam psala nesmysly..
Ale.. uvědomila jsem si, že o Vás přijít nechci, chyběli byste mi, chyběla by mi Vaše komunikace s se mnou v komentářích a prostě.. I love you! Nechci o Vás přijít..
Přeji všem krásnou noc!
Love you all!! 💜💜
ČTEŠ
Son of the God || Jaesung || NCT Dream ✅
FantasíaVe světě plném smrtelníků se Bohové shodli, že na zem pošlou syna Boha Hněvu, aby pomoci svých schopností zkrotil všechny lidi, ti kteří se tomu vyhnou, trest smrti nemine. Podaří se mu lidi zkrotit? Start: 13.3. 2020 End: 22.4. 2020