🔥//37.//🔥

105 25 4
                                    

,,Co se děje, Renjune?" Optá se polekaně Jisung Renjuna, jenž nějakou tu delší dobu stále zírá do ohně, který tu má díky Jisungovy síle a stále ani nemrkl, ,,to je špatný," řekne jenom a Jisung si plácne do čela, ,,co je špatný?"

,,Stane se něco špatného," jakmile to dořekne, oheň uhasne a všechny opět obklopí tmy, proto Jisung na své dlani vytvoří plamen a rozhlédne se kolem sebe.

,,Jie! Jie! Ochraň mě!" Uslyší za sebou křik a po chvíli mu Jaemin skočí na záda tak, že to mladší neustojí a spadne na zem i s Jaeminem na zádech.

,,Ah, jsem v bezpečí," rozcuchá Jisungovy vlasy a ten nahlas vydechne.

,,Jaemine! Nech Jisunga, potřebuju s ním nutně mluvit," řekne klidně Renjun s Jisung nahlas polkne, zněl teď jako nějaký satan, řekne si v hlavě a Jaemin z něj opatrně sleze.

,,Co myslíš, že chce mému Jiemu tak důležitého, že ho odvedl ode mě?" Zeptá se Jaemin Jena a ten si upraví brýle, snažíc se ve tmě najít dva chlapce, ,,víš přece, že Jisung ti nepatří," uchechtne se Jeno a Jaemin ho praští do ramene, ,,pabo, jsme si souzeni."
•~•~•
,,Tak co se děje Renjune?" Optá se hned Jisung, když oba zalezou na kraj lesa a Renjun se kolem sebe rozhlédne, ,,měl jsi špatný vztahy s Bohy?"

,,Cože? Ne, jenom, pár nehod by se našlo. Proč?" Optá se zvědavě a Renjun chytí Jisunga za ramena, ,,jdou po tobě, v ohni, vyvolaném od tebe, jsem spatřil jejich sněm a.. musíš se naučit více ovládat všechny schopnosti, jinak tě zničí."
•~•~•
Annyeong! 💚

Přeji všem krásnou noc! 👼🏻

Hihi,  málem bych zapomněla vydat tuhle kapitolu, kterou jsem napsala před hodinou xd emmjis děkuji za připomenutí. 💚💚

Love you all!! 💜💜

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat