🔥//27.//🔥

124 28 1
                                    

V hluboko v noci se Jisung probudí, přetočí se na druhý bok a zadívá se na Jaeminovu klidně spící tvář, ,,co jsem to za monstrum, nejradši bych zabil sám sebe," zašeptá a Jaemin ho ze spaní obejme, přehazujíc přes mladšího svou levou nohu, ,,tak teď už neuteču," usměje se a opět se nechá pohltit únavou.
•~•~•
,,Jisungie, jaký dnes uděláš dobrý skutek?" Řekne hned Jaemin, když zjistí, že Jisung je už vzhůru a mne si své oči.

,,Já nevím, třeba.. dneska nechám lid v klidu a nebudu je zatěžovat," řekne a Jeno se usměje, ,,to máš jediný štěstí, protože mě ze včera bolí celý tělo."

,,Omlouvám se," sklopí pohled a Jaemin mu zvedne bradu ukazováčkem, aby s ním vytvořil oční kontakt, sedajíc si do tureckého sedu.

,,Kolik schopností už umíš ovládat?" Zeptá se mile a Jisung si začne počítat na ruce prsty, protože mu vždy nějaká schopnost zanechá na pravé ruce, než na té, kde má ornamenty.

Ornamenty schopností, třeba například plamen ohně, se mu vždy objeví na pravé ruce, přesněji na prstu, když se naučí nějakou schopnost ovládat. Nyní tam má plamen ohně, bouři a zemi.

,,Zatím tři," řekne smutně a Jeno se vydá pryč, přeci jen dostal svolení a Jisung řekl, že nechá lid, až si dělá, co bude chtít.

Včerejší noc o tom přemýšlel a nechce krotit lidi, nejsou to přece zvířata v cirkusu nebo v zoo, až si žijí svůj vlastní život a co, že nevěří na skutečnost Bohů? Každý má právo věřit v co chce, nikdo mu nemůže poroučet, a proto Jisung začíná uvažovat i o tom, že se naučí ovládat své schopnosti, možná se mu trest zhorší, nebo ho možná nemine trest smrti, ale už se rozhodl, nebude mučit lidi, co za to nemůžou.
•~•~•
Annyeong! 💜

Celý den jsem psala tuhle kapitolu, furt mi přišlo, že tam je něco špatně, nebo že se to nebude dát číst.. 🥺

Nom, jdu ještě psát a uvidíme se brzy. 👼🏻

Love you all!!💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat