🔥//28.//🔥

121 24 4
                                    

,,Jaké schopnosti ti zbývají na naučení?" Vstane Jaemin ze slámy a Jisung udělá to samé, ,,chybí mi ještě voda, vítr a láska," sklopí pohled a Jaemin se uchechtne, ,,to zvládneme," usměje se a chytí mladšího za zápěstí, ,,pojď, půjdeme na louku."

,,Ach.. jo.. Ji, mohl bys aspoň přivolat Boha Slunce, nic nevidím," řekne během cesty a rukama začne házet všude možně, až praští po své pravé ruce i Jisunga.

Jisung polekaně povyskočí, ale po chvíli, když si uvědomil, že to zavinil Jaemin, tak se pouze lehce usměje, ,.nemůžu ho přivolat, kdybych to udělal, celá vaše rasa by vymřela, protože já nemám zase takové právo, abych je otravoval, když si teď užívají."

,,Oh, tak ho raději nepřivolávej, s tou tmou si vystačíme spolu," chytne se mladšího levé paže a namáčkne se na něj během cesty.

,,Klidně se mě drž, nevadí mi to, mám dobrý zrak," řekne po chvíli Jisung a Jaemin se zarazí, ,,ty máš i dobrý zrak? Co všechno ještě máš? Počkat.. to je blbá otázka, ty jsi přece celý sám o sobě něco úžasného," zasní se Jaemin a zastaví se v chůzi, až si to uvědomí, ,,teda.. to jsem říct nechtěl! Já-" chce se dále obhajovat, ale Jisung ho s úsměvem přeruší: ,,To je v pořádku, nezlobím se."
•~•~•
,,Ji? Už jsme tady?" Optá se Jaemin, když se Jisung zastaví v chůzi a pustí staršího.

,,Ano," posadí se do prázdné louky bez rostlin, předtím tady bylo hodně moc rostlin, ale Jisungova bouře všechny spálila.

,,Nevidím tě, dej mi menší pomoc!" Zařve Jaemin a vztekem zakloní hlavu.

Jisung potichu vstane, vznese se do vzduchu a položí své dlaně na Jaeminova záda, ten ihned vyjekne a Jisung se začne nahlas smát.

Jak si mohl oblíbit někoho tak rychle? Sotva ho zná a už teď se s ním cítí, jako by ho znal věčně.
•~•~•
Annyeong! 💚

Tady je další kapitolka a možná napíšu ještě jednu? 🤔

Nom, kdybych náhodou nenapsala, tak VÁM PŘEJI KRÁSNOU NOC SE SLADKÝMI SNY! 👼🏻

Love you all!! 💜💜
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat