🔥//49.//🔥

108 26 3
                                    

,,Park, pojďte s námi," otevře strážce brzy ráno Jisungovi žalář a ten vstane z tvrdé postele, kterou sdílel přes noc s Chenlem.

,,Proč bych měl chodit s vámi?" Optá se s výsměchem, ale potom začne raději šeptat, aby nevzbudil ostatní a hlavně Jaemina.

,,Je to rozkaz od vašeho otce,"

,,Žádnýho nemám," opře se o mříže a žalář opět  zavře, ,,na tohle nemám nervy," zamumlá strážce a vytáhne Jisunga za límec k sobě, ,,buď půjdeš se mnou, nebo tě tady na místě rovnou zabiju," zavrčí a praští Jisungem o mříže.

,,Potom váš nadřízený zabije vás," řekne Jisung a strážce ztichne a poraženě sklopí hlavu, ,,prostě mě poslouchejte a nic se vám nestane," vytáhne Jisunga ze žaláře a ten na něj chce poslat oheň, ale bohužel mu zmizely schopnosti z neznámého důvodu.
•~•~•
,,Sakra! Jie! Kam se poděl?!" Zatahá za mříže Jaemin, jakmile si všimne, že se Jisung nenachází v žaláři naproti němu.

,,Nano, neřvi tolik," promne si oči Jeno a posadí se na tvrdou postel, pozorujíc Jaemina, jenž stále agresivně tahá za mříže.

,,Nedostaneš se odsud," řekne klidně Renjun a zamává Chenlemu naproti sobě. Chenle mu pozdrav oplatí a smutně sklopí pohled, ,,tohle je možná naposledy, co jsme Jisunga viděli, určitě mu teď vymaží paměť, odeberou schopnosti, bude odvezen na opuštěný ostrov a my zemřeme."

,,Já ještě nechci umřít! A Jieho se už vůbec nezbavím! Sakra! Otevřete mi tuhle (píp, píp) žalář! Nakopu toho Jisungova tátu, nebude ubližovat mému Jiemu!" Křikne a nohou kopne do zdi, svalujíc se na zem nad návalem bolesti.

,,Co když tohle ještě není náš ani Jisungův konec? Co když doopravdy nejsem obyčejný člověk, ale čaroděj?" Optá se s úsměvem Renjun a z kapsy od roztrhaných modrých džín vytáhne lahvičku s černou tekutinou.
•~•~•
Annyeong!💚

Hihi, I'm bored soo.. jdu psát dál xd maybe

Přeji všem krásnou noc se sladkými sny! 👼🏻

Love you all!! 💜💜

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat