🔥//12.//🔥

160 28 0
                                    

Jakmile se Jaemin dostane na začátek města, ovane ho studený vítr, že se rukama obejme a rozhlédne se do hluboké tmy okolo.

,,Sakra! To zase vypadla ve městě elektřina!?" Naštvaně vydechne a všimne si ohně, jenž okolí celého města osvětlí a uprostřed silnice se vytvoří ohnivý kruh, ve kterém stojí černovlasý chlapec a v rukou svírá list s textem.

,,Kdo to je?" Posadí se Jaemin na chodník a bradu si podepře pravou dlaní, stále koukajíc na chlapce stojícím v ohnivém kruhu a přes ramena má přehozenou jeho růžovou deku, ,,moje deka," šeptne a stále od chlapce neodlepí zrak.

,,Támhle ten! To bude on! Ďábel se proti nám spikl a seslal nám sem Satana!" Ozve se za panelovým domem hlas a potom sborové "ano", Jisung zbystří a s plamenem v dlani se otočí na Jaemina, který vykulí oči.

,,Sakra," zakleje Jaemin a lehne si na záda, předstírajíc, že nyní je už bez života a Jisung nad ním jen zakroutí hlavou a vznese se do vzduchu, kde párkrát mávne rukama do stran a z celého města, kde byly všude reklamy, obchody a další moderní věci, se město změní do dob, kdy byly domy staveny ze dřeva, auta nebyla a všechno musel dělat lid sám.

,,Tak.. teď tady máte trest, chovejte se jako naši předci před námi a běžte si postavit obydlí, kdyby měl někdo z vás něco proti, můžete přijít za mnou a já vám vše vysvětlím," falešně se Jisung usměje a všichni si raději začnou stavět obydlí a mobily z jejich kapes taky na dobro už zmizely.
•~•~•
Annyeong! 💜

Tak tady je další kapitolka a přeji všem krásnou noc se sladkými sny! 👼🏻

Love you all so much!! 💙💙
•~•~•
Xx-Bangtan_Bunny-xX

Son of the God || Jaesung || NCT Dream  ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat